2026-07-14, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RussianFederation
Vad har vi för ras / etnicitet på GM?

Vad har vi för ras / etnicitet på BO?

Gärna namn, adresser och personnummer i PM eller här. Till familjemedlemmar till GM också.

Idiot, ta läs hela tråden så har du svaren där.
Citera
2026-07-14, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krasigt
Vet inte vad som är etablerat, men jag gissade igår på att BO hade haft relation med nån av GMs mammor och kanske misshandlat henne eller så? Nån form av revansch som spårat?

För att de var bekanta på facebook? Eller hade du någon mer rimlig grund för ditt påstående?
Citera
2026-07-14, 11:42
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dalia83
För att de var bekanta på facebook? Eller hade du någon mer rimlig grund för ditt påstående?
Nej, det var helt spekulativt med grund i FB-gemenskapen. Vad jag förstår så verkar GM mer vettig än BO, i totalen, så har svårt att se vad som skulle driva GM till detta.

Annars verkar ett olyckligt fall efter en ganska mild konfrontation som en rimlig förklaring. Fast då borde tre män kanske inte vara anhållna just nu, och det finns kanske vittnesmål jag missat som talar emot den tesen.
Citera
2026-07-14, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drettan
Enligt inlästa så ska 60% av islam gå ut på att förnedra och motarbeta icketroende
tills hela världen är muslimer

http://www.islam-for-dummies.com/

Å var ser du att detta är relevant i en tråd om ett ärende där det som hittills framkommit verkar tyda på att både MGM och BO är etniska svenskar?
Citera
2026-07-14, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krasigt
Invandrad från Norrland? Jag trodde han var uppvuxen i Mölnlycke, gått på Chalmers, men nyligen bott uppe i Luleå?
Han är född och uppvuxen i Mölnlycke och hade den härligt grövsta göteborgsdialekten. Pappa har samma härliga dialekt. Mamma från norr men inte av lappblod.
Citera
2026-07-14, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iiimpossible
Ja hon är inte ett helgon själv. Heller inte blivit behandlad som en. Vilken ex det var kan jag inre svara på, om det nu finns fler, men det talar ju för att det är BO

Exakt vad skulle tala för att BO skulle vara ett ex till GM’s mamma?? Att de är bekanta på facebook? De är lika gamla och från samma ställe, så det kan finnas massor av skäl till att de har varandra på facebook. Har du varit tillsammans med alla du har på facebook, eller kan det vara gamla vänner/klasskompisar, grannar, lagkamrater etc?

Personen i tråden som utger sig för att vara vän med BO är väldigt tydlig med att de inte varit tillsammans
Citera
2026-07-14, 12:11
Medlem
Busklubbschefs avatar
Citat:
Ok är gärningsmännen 3 vita som på Kalles kaviar? Jag skiter i om de är "vita" om de inte är etniska svenskar.

Är gärningsmännen etniska svenskar? Då har vi bara ett vanligt problem som alla länder har och ska hanteras så. De ska avrättas iaf eller livstids fängelse.

Är gärningsmännen inte etniska svenskar ? Då måste de avrättas och familjer /släkt utvisas.

100% korrekt. Avskaffandet av dödsstraffet är ett av de största klavertrampen i rikets historia.
Citera
2026-07-14, 12:21
Medlem
Citat:
Finns det bara en GM? Det var flera GM

Philip kan vara från Kongo eller Marocko eller vart fan som helst.

Vad jag läste här i tråden är ett svenskt brottsoffer och gärningsmännen muslimer.

Det kan vara fel. Men vem kan redogöra detaljerad information om ras / etnicitet på alla GM samt den mördade?

Som jag tidigare skrivit så är både BO samt alla GM helt svenska med svensk bakgrund och uppvuxna här
Citera
2026-07-14, 12:25
Medlem
arjons avatar
Fattar inte att dom som vet vilka det är inte bara kan repetera det i tråden… Vad fan är det för fel I huvudet på er 🤷‍♂️
Citera
2026-07-14, 12:36
Medlem
Det är ytterst viktigt att belysa problemet med att 90% av allt elände i Sverige beror på invandringen. Det är viktigt att ta upp gång på gång då det finns både politiker och media som inte vill se verkligheten.
Men i detta fall verkar det vara svenskar. Och det är väldigt otippat som du kanske förstår!
Citat:
Ursprungligen postat av Lillbmk
Svenskar, förstår inte i min vildaste fantasi att man kan lägga så mycket vikt i etnicitet
Citera
2026-07-14, 12:37
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlesbronson-69
Blir det mord eller dråp som brottsmisstanke?

Blir?

Det är mord för tillfället men det kan ändras.
Citera
2026-07-14, 12:38
Medlem
Citat:
Vad skulle det vara för koppling?

Spekulerar nu men kan det vara så att BO är en förälder som har haft problem med dessa på något sätt ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in