Citat:
Ursprungligen postat av
Krasigt
Okej, kan du testa att faktiskt läsa det jag skriver, din påtända eller alkoholiserade dvärg. Jag skriver att vi inte vet händelseförloppet. Ifall BO har attackerat GM och hans vänner med en kniv, och GM har knuffat honom, så att BOs huvud oturligt slog emot en sten, så är det INTE UPPERNBARLIGEN oförsvarligt.
Vi vet att BO har dömts för innehav av amfetamin, några ifrån Mölnlycke har beskrivit honom som "inte en ängel" här i tråden.
Din efterblivna pundare, jag har jobbat som polis i många år och alla vi rena människor vet att det är bara ni smutsiga som ens använder de där orden. I mina bekantskapskretsar blir man utesluten om man ens säger de där orden för det skulle vara så konstigt. Vi vet inte ens vad det betyder. Förutom jag då pga fd jobbet.
Du letar efter halmstrån och livlinor
Om du först och främst är flera mot en så kommer du ALDRIG få det till ett självförsvar eller nödvärn om den ensamma är död. Det skulle krävas skjutvapen som ANVÄNTS för detta.
Ja en putt och om fallet lett till döden skulle kunna leda till vållande. Men om de sparkat eller slagit mannen så kommer alla åka in på mord eller dråp. Det gäller allihopa även om någon bara gav en liten örfil. Godtyckliga beteendet i att delta i dödsmisshandeln får dig dömd för mord.