Citat:
En liten grupp invandrartjejer ställde sig alltså inte upp under en plötslig minnesstund?
De kanske satt och pratade om annat och missade vad som hände runt om dem? De kanske inte förstod vad de förväntades göra?
Snacka om att försöka koka soppa på en spik. Snacka om ett desperat inslag från rasisterna på Riks.
De kanske satt och pratade om annat och missade vad som hände runt om dem? De kanske inte förstod vad de förväntades göra?
Snacka om att försöka koka soppa på en spik. Snacka om ett desperat inslag från rasisterna på Riks.
Nu vet jag inte vad som hände men ditt inlägg är fan klockren. Ibland undrar jag om människor i Sverige har något annat för sig än att diskutera andra människor, deras hudfärg, hårfärg och religion.
Det här är det enda landet i EU som enbart diskuterar när någon fiser också om det var en mörk eller ljus person som fes på fel plats och tid.
Hur orkar man egentligen vakna upp och diskutera människor dag in och dag ut?
Jag undrar fan hur mycket fritid människor har i det här landet att man vaknar upp och helt plötsligt ska diskutera bara andra människor.
När man väl ligger där i sin säng inför sin begravning minns man inget annat av sitt miserabla liv än att varit på olika sociala medier, Flashback och annat för att diskutera andra människor.
Aldrig läst en bok, ute och rest, läst en utbildning eller läst bara en artikel utan bara vakna upp och diskutera vad andra gör eller inte gör.
Jag brukar undra om svenskar någon dag vaknar upp och säger tack för att jag har ett tak över huvudet, mat på bordet och el som försörjer mig istället för att konstant gnälla och diskutera andra människor om dessa fes, nyste eller hostade på fel plats eller fel tid
Tack för att jag har två ben att gå på och inte är fullständigt handikappad. Tack för att jag inte är blind eller är rädd om nätter för krig eller svält såsom andra i världen.
Det slår aldrig svenskar att det finns så mycket mer hemska saker än att diskutera likt fjortisar på en skolgård.
Blir det ett världskrig såsom många tror kommer svensken ångra sig att inte levt varenda droppe av sitt liv i den där gråa bunkern med sitt lilla knäckebröd utan att veta om han/hon kommer överleva kärnvapenkrig. Det många gör i livet är att ångra att man inte levde mer vilket svensken kommer att tänka på i sin sista stund i livet och tänka ack så ändligt och onödigt att jag satt och diskuterade främlingar som borde gjort si och så istället för att solat eller sett ljuset mer
Senast redigerad av Loraael-Beautyy 2026-07-14 kl. 00:33.
Senast redigerad av Loraael-Beautyy 2026-07-14 kl. 00:33.