2026-07-13, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Du sa att de var häktade. Så de var du som gjorde bort dig.

Du sa att dom kunde fly när de var anhållna, skall vi leka ormärkning eller gå vidare?
Citera
2026-07-13, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny.Boj
*jarne som Bodde/Uppvuxen i Vilhelmina?! Om det är han jag tänker på så var han skatare och väldigt duktig på skateboard under min uppväxt(90-00-talet), en mycket uppskattad herre i krokarna under denna tid, han hade även en lilla syster. De bodde bland annat på Hällstigen, Vilhelmina.
Kan dock vara en annan person jag tänker på med samma namn. Visste inte att han hade flyttat till Göteborgstrakten om det är samma B*arne.
Inte samma person.
Citera
2026-07-14, 00:29
Medlem
Iaghs avatar
Många uppgifter här av olika slag.

Är bakgrunden till slagsmålet som slutade väldigt illa en beef på en krog ganska nyligen?

Är BO:s son S**** inblandad i händelsen eller kanske rentav en av GM:en?
Citera
2026-07-14, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iagh
Många uppgifter här av olika slag.

Är bakgrunden till slagsmålet som slutade väldigt illa en beef på en krog ganska nyligen?

Är BO:s son S**** inblandad i händelsen eller kanske rentav en av GM:en?

Går ej att säga med 100% säkerhet att ett krog beef är hela anledningen till detta men en stor anledning

BO son är ej inblandad
Citera
2026-07-14, 00:42
Medlem
Iaghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillbmk
Går ej att säga med 100% säkerhet att ett krog beef är hela anledningen till detta men en stor anledning

BO son är ej inblandad

Bra att sonen inte har med saken att göra.
Citera
2026-07-14, 01:11
Medlem
emileflournoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greven1975
P*ilip Beven*s Ste*nle*t
Och hur fan ska man få ihop det där namnet?
Citera
2026-07-14, 01:15
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emileflournoy
Och hur fan ska man få ihop det där namnet?
* i
* ä
* r
Citera
2026-07-14, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny.Boj
*jarne som Bodde/Uppvuxen i Vilhelmina?! Om det är han jag tänker på så var han skatare och väldigt duktig på skateboard under min uppväxt(90-00-talet), en mycket uppskattad herre i krokarna under denna tid, han hade även en lilla syster. De bodde bland annat på Hällstigen, Vilhelmina.
Kan dock vara en annan person jag tänker på med samma namn. Visste inte att han hade flyttat till Göteborgstrakten om det är samma B*arne.

B*jarne var väldigt duktig på skateboard. Någon av föräldrarna är från Luleå eller Vilhelmina. De spenderade semestrarna där uppe, men bodde inte där. Ingen lillasyster, men däremot storasyster.
Inte helt rätt, men inte helt fel ändå.
Citera
2026-07-14, 05:48
Medlem
Det saknar väl helt betydelse i sammanhanget, men en person med mordoffrets namn skrev på Facebook 2023 att en person fallit ner från byggställningen firman han var anställd på hade monterat, och dör vid nedslag i asfalt.

Samtidigt har en person, med samma namn och ålder som den mördade, ett e-handelsföretag ihop med en släkting sedan 2022. Omsättning 0 kr.

Som sagt, inte relevant till det tragiska som hänt; vill bara få en tydligare bild, av nyfikenhet. Hopp om ny karriär, eller bara en potentiell ytterligare inkomstkälla?

Bodde i en liten bostad på 44kvm, för övrigt.

Den förmodade MGM, Ph*lip, verkar vara någorlunda företagsam, och letade jobb på en sajt när han var 15, bl a byggjobb. Hans uppsyn på bilden tolkar jag dock som dryg, av det kaxiga, bortskämda slaget; tittar ner på kameran med ett trotsigt uttryck. Som astrologiskadad lägger jag märke till att han är Skytt, vilket tyder på impulsivitet. Jag mötte en labil Skytt på anstalt, som öppet berättade att han var p*dofil, och sa att han inte ville dölja något han gjort. Impulsivt, och osmart i den miljön.
Senast redigerad av MajorJohn 2026-07-14 kl. 06:40.
Citera
2026-07-14, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dude2k
Varför skriver de inte ut att de är invandrare?

Undanhåller information alltid. Helt efterblivet.

Hur vet du att de är invandrare? Du gissar, antar och tror som vanligt?
Citera
2026-07-14, 06:39
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahusia55
Hur vet du att de är invandrare? Du gissar, antar och tror som vanligt?

https://www.friatider.se/man-hoggs-ihjal-pa-badplats-tre-invandrare-haktade
Citera
2026-07-14, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulebacken
Finns ett vidrigt område väldigt nära rådasjön. Minns inte vad det heter, men klassiskt skräp bor. Total misär.

Tänker du på Säteriet? Bor där själv nämligen. Bara en massa krininella, invandrare, pundare, alkoholister och psykfall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in