2026-07-13, 23:52
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, här krävs sanering. Jag kan inte tänka mej att man köper kåken annat än för tomtens skull. Huset tänker man jämna med marken, ungefär som i fallet med #785s femrumsstuga på 55m², och bygga nytt. Vem fan skulle stå ut med att bo i ett kitschigt, inrunkat pedofilnäste? Kolla interiörbilderna och säj vad ni tycker om den genomäckliga duschen...#746

Nu ser jag bilden på badrummet och började må illa. Måste ta en promenad. Återkommer när jag fått litet luft.
Citera
2026-07-14, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Ändå imponerande att ha sexualdriften i behåll vid den åldern. Många gamlingar har inte haft stånd på tio år vid det laget. Men inte #799. Han är fortfarande sexuellt aktiv.

Man kan ju hoppas att man själv får fjäder på skinnspiken när man är i den åldern. Eller ja, kanske inte till bögerier med unga pojkar men jag menar mer allmänt. Att kunna hålla systemen igång upp i hög ålder är faktiskt på sitt sätt avundsvärt.

Vet inte om gubben har så mycket fjäder kvar, det var ju specifikt en avsugning som han ville ge till barnet. Men visst, nån kåthet har gubben allt kvar.
Citera
2026-07-14, 00:06
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Nu ser jag bilden på badrummet och började må illa. Måste ta en promenad. Återkommer när jag fått litet luft.
Ja, det där är en bild som triggar ens lust att plocka fram både petriskål och mikroskop. Men - så sansar man sej och tänker att "Puh, det där är bara en bild. Det är inte på riktigt. Ingen som säljer sin bostad skulle tillåta sådana bilder." Sedan inser man att det faktiskt är på riktigt. #746
Citera
2026-07-14, 00:55
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ja, det där är en bild som triggar ens lust att plocka fram både petriskål och mikroskop. Men - så sansar man sej och tänker att "Puh, det där är bara en bild. Det är inte på riktigt. Ingen som säljer sin bostad skulle tillåta sådana bilder." Sedan inser man att det faktiskt är på riktigt. #746

Ja inte helt otippat han äcklet inte prioriterat hygien. Det är väl en sån där äcklig jävel som tycker om sina egna kroppsvätskor och lukten av dessa. För det är mysigt och hemtrevligt. Fokus ligger på att kolla småttingporr på storskärm och ha det så mörkt och muskigt som möjligt under tiden. Allt annat är sekundärt.
Citera
2026-07-14, 01:10
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ja inte helt otippat han äcklet inte prioriterat hygien. Det är väl en sån där äcklig jävel som tycker om sina egna kroppsvätskor och lukten av dessa. För det är mysigt och hemtrevligt. Fokus ligger på att kolla småttingporr på storskärm och ha det så mörkt och muskigt som möjligt under tiden. Allt annat är sekundärt.
Jag tror också att #746 prioriterar att kolla övergreppsmaterial på storbilds-TV framför att städa. Inget konstigt egentligen, då det säkert är många som drar sej för att plocka fram dammsugaren, våtmoppen, fönsterskrapan och liknande. Den avsevärda skillnaden mellan dom icke extremt städmotiverade och #746 är dock att dom inte väljer bort städningen till förmån för att konsumera övergreppsmaterial utan endast för att städning upplevs som tråkigt.
Citera
2026-07-14, 01:20
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Jag tror också att #746 prioriterar att kolla övergreppsmaterial på storbilds-TV framför att städa. Inget konstigt egentligen, då det säkert är många som drar sej för att plocka fram dammsugaren, våtmoppen, fönsterskrapan och liknande. Den avsevärda skillnaden mellan dom icke extremt städmotiverade och #746 är dock att dom inte väljer bort städningen till förmån för att konsumera övergreppsmaterial utan endast för att städning upplevs som tråkigt.

Men om man tänker så här då. #746 ska sälja kåken. Vilken mäklare lägger ut något i så dåligt skick utan att ens ta dit en städfirma?
Citera
2026-07-14, 01:52
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Men om man tänker så här då. #746 ska sälja kåken. Vilken mäklare lägger ut något i så dåligt skick utan att ens ta dit en städfirma?
Ja, det kan man verkligen undra. #746 har uppenbarligen inte anlitat den allra mest professionella mäklaren, för vad är det för mäklare som okritiskt släpper igenom en sådan bild? #746 hade ju panik som Viskandesnotra skrev i inlägg 67254 och då kan det väl bli lite sisådär med rengöringen, tänker jag. Mäklarannonser förskönar ju oftast verkligheten rätt friskt i sina objektbeskrivningar.
Citera
2026-07-14, 03:35
Medlem
Stort firande i Västerås i dag?

Har gädda 799 plockat fram sin stiliga paraduniformsdräkt från sexchatten med osäkra barnet han ville runka och suga av?

Kommer stora släkten och vänner på besök med tårtor och trumpeter och uppvaktar en uppklädd kändis-gäddfarfar som dagen till ära passerar 81 år?

Skickar Mr Koll blommor nu när delar av släkten trendar på kommuntoppen?

Blommor från lokala RFSL nu när gubben kommit ut som gäddornas ålderman och "peddo-patriark"?
Citera
2026-07-14, 07:07
Medlem
SegerHelg88s avatar
Citat:
För trång förhud. Säkert en hel gorgonzola som mognar där bakom.

Den ser oerhört trång ut. Flera av gäddornas snoppar ser deformerade och sjukliga ut. Måste finnas nåt samband.
Citera
2026-07-14, 10:21
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Stort firande i Västerås i dag?

Har gädda 799 plockat fram sin stiliga paraduniformsdräkt från sexchatten med osäkra barnet han ville runka och suga av?

Kommer stora släkten och vänner på besök med tårtor och trumpeter och uppvaktar en uppklädd kändis-gäddfarfar som dagen till ära passerar 81 år?

Skickar Mr Koll blommor nu när delar av släkten trendar på kommuntoppen?

Blommor från lokala RFSL nu när gubben kommit ut som gäddornas ålderman och "peddo-patriark"?
81-åringen räknar nog med "fruktkorgar och blommor"? Det är en vanlig förväntan bland gäddor. 😅 #746, #799
Citera
2026-07-14, 10:36
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ja, den ser vi fram emot. Interiören måste vara någonting alldeles extra. Pedofilnästet som tillhört #746 har dock en hel räcka bilder i annonsen, så man kan göra en rundvandring utan att behöva vara på plats. Inredningsmässigt är det ingenting som sticker ut eller skulle locka något glansigt inredningsmagasin till att göra ett reportage.

Jag tänker att det luktar något odefinierbart vidrigt där inne.
Citera
2026-07-14, 10:38
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
Den ser oerhört trång ut. Flera av gäddornas snoppar ser deformerade och sjukliga ut. Måste finnas nåt samband.

Ja sambandet bör vara att penis och personlighet ej går hem hos vuxet kvinnfolk, och därmed ger sig cepena på barn och djur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in