2026-07-13, 22:38
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
”Kan man komma ur det här på nåt sätt?”
”Det är bara fantasier”. Man är fortfarande lika sjuk i huvudet då.
Ja, visst är man generalstörd om man "fantiserar" sådär. Lyckligtvis hamnade fanskapet på Dumpen trots att han, tack vare sitt snillrika och finurliga krånglande, minsann aldrig någonsin skulle hamna där. I samtalet efteråt säjer Sara att "det är ju bra att du ska sluta med det för då hamnar du inte på Dumpen en gång till." Vad tror Flashback - kommer vi att få en repris på #746?
Citera
2026-07-13, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, visst är man generalstörd om man "fantiserar" sådär. Lyckligtvis hamnade fanskapet på Dumpen trots att han, tack vare sitt snillrika och finurliga krånglande, minsann aldrig någonsin skulle hamna där. I samtalet efteråt säjer Sara att "det är ju bra att du ska sluta med det för då hamnar du inte på Dumpen en gång till." Vad tror Flashback - kommer vi att få en repris på #746?
Skulle inte förvåna mig
Citera
2026-07-13, 22:48
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viskandesnotra
När han fattade att det ryktet spridit sig till bygden, då fick han panik men trodde även då att han skulle lyckas prata sig ur det hela. Sjuk man #746 (har varit närvarande vid samtal med honom)
Naaaw, blev det jobbigt för peddoponken..? 😈 Och så trodde fanskapet att han kunde snacka sej ur det hela? Tja, vem är förvånad? #746 har med bravur bevisat att han är en helstörd narcissist med grandios självbild som tycker sej stå över allt och alla. Pedofiler går inte att bota. Inte narcissister heller.
Citera
2026-07-13, 22:49
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viskandesnotra
Skulle inte förvåna mig
OT, men jag får nog starta en bettingsajt också. 😅
Citera
2026-07-13, 22:50
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ja, #746 fick alldeles rätt i att "alla kommer att hata mej". Det "lilla helgonet" drog iväg sisådär 14 mil. Husförsäljningen går sådär...Trist för den nya bostadsorten att få ett sådant praktpeddo på halsen. Hoppas ryktet går även där.

Men man måste ju typ ha en exorcism i det huset innan det blir beboeligt med tanke på allt vider som ägt rum där... i alla rum. #746 har ju tillfredsställt sig med hundar och så.
Citera
2026-07-13, 22:51
Medlem
Citat:
OT, men jag får nog starta en bettingsajt också. 😅
Citera
2026-07-13, 22:52
Medlem
SaltKrabbans avatar
Citat:
Om du tittar riktigt nära på interiörbilderna från hans pedofilnäste, så kan du se att på övervåningen finns det en bård i ena rummet. På den finns mängder av Nalle Puh-bilder. Det verkar som att att bården sattes upp av de förra ägarna, men att den här äckel pedofilen har behållit den i 10 år säjer mej en hel del. #746

Har dessvärre inte studerat huset men det är ju bara tragiskt det du skriver. Usch och twi eller vad någon skriver.
Citera
2026-07-13, 22:57
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Men man måste ju typ ha en exorcism i det huset innan det blir beboeligt med tanke på allt vider som ägt rum där... i alla rum. #746 har ju tillfredsställt sig med hundar och så.
Ja, här krävs sanering. Jag kan inte tänka mej att man köper kåken annat än för tomtens skull. Huset tänker man jämna med marken, ungefär som i fallet med #785s femrumsstuga på 55m², och bygga nytt. Vem fan skulle stå ut med att bo i ett kitschigt, inrunkat pedofilnäste? Kolla interiörbilderna och säj vad ni tycker om den genomäckliga duschen...#746
Citera
2026-07-13, 23:06
Medlem
Galejans avatar
Citat:
#799 blir 81 den 14/7. Är han bokstavligen gammelgäddan? Eller finns det någon ännu äldre?
Ändå imponerande att ha sexualdriften i behåll vid den åldern. Många gamlingar har inte haft stånd på tio år vid det laget. Men inte #799. Han är fortfarande sexuellt aktiv.

Man kan ju hoppas att man själv får fjäder på skinnspiken när man är i den åldern. Eller ja, kanske inte till bögerier med unga pojkar men jag menar mer allmänt. Att kunna hålla systemen igång upp i hög ålder är faktiskt på sitt sätt avundsvärt.

Citera
2026-07-13, 23:12
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Nej, det är ju inte precis någon världsmetropol. Ynka 5457 invånare enligt Google. På en sådan liten ort sprider sej ryktet snabbare en än skogsbrand i juli (som orten dessutom precis drabbades av). #746
Vill man "gömma sig" så är det naturligtvis bättre att bo i en stor stad.
Här i Stockholm är det lätt att vara anonym. Alla har fullt upp med sitt och lägger inte märke till andra.
Lätt att försvinna in i mängden.
Citera
2026-07-13, 23:16
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Ändå imponerande att ha sexualdriften i behåll vid den åldern. Många gamlingar har inte haft stånd på tio år vid det laget. Men inte #799. Han är fortfarande sexuellt aktiv.

Man kan ju hoppas att man själv får fjäder på skinnspiken när man är i den åldern. Eller ja, kanske inte till bögerier med unga pojkar men jag menar mer allmänt. Att kunna hålla systemen igång upp i hög ålder är faktiskt på sitt sätt avundsvärt.

Jag kan hålla med dej om att det är imponerande att vara en riktig kåtbock vid 81. Det är ju många av oss som är helt impotenta eller i alla fall har det hyfsat jobbigt med prostatan vid den åldern. Däremot är jag måttligt road av att gubben utnyttjar denna kvarvarande ungdomliga förmåga till att förgripa sej på minderåriga pojkar. #799
Citera
2026-07-13, 23:31
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Vill man "gömma sig" så är det naturligtvis bättre att bo i en stor stad.
Här i Stockholm är det lätt att vara anonym. Alla har fullt upp med sitt och lägger inte märke till andra.
Lätt att försvinna in i mängden.
Ja, naturligtvis är det så, men med tanke på #746 predikament var nog Stockholm knappast aktuellt. Han hade liksom inte åratal på sej att flytta, utan behövde komma iväg på stört. Då bar det istället av till den där lilla bruksorten som nu tyvärr besudlas av hans närvaro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in