2026-07-13, 19:09
Medlem
Leibachs avatar
Nån som kommer ihåg gäddnummer på en halvt utvecklingsstörd (mer än vanligt) gädda, som även hade figurerat som konferencier eller sidekick/hjälpreda på "Funkisfestivalen"? Gissar att det var i Stockholmsområdet, men inte 100.
Citera
2026-07-13, 19:34
Medlem
SaltKrabbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiskarStina
Raketgäddans konfrontation tycker jag hör till de bättre. Jisses vad vi hade roligt åt den! Stackaren var ju såååå kär i det fiktiva barnet, och när barnets "mamma" klev in i butiken och frågade varför han sexchattade med hennes 14-åriga dotter tappade han ju hakan fullständigt

Han är kingen. Väntar fortfarande på hans 520tb data han ska släppa och krossa allt och alla i hans väg. Du kanske vet när?
Senast redigerad av SaltKrabban 2026-07-13 kl. 19:36.
Citera
2026-07-13, 19:58
Medlem
Citat:
Raketgäddans konfrontation tycker jag hör till de bättre. Jisses vad vi hade roligt åt den! Stackaren var ju såååå kär i det fiktiva barnet, och när barnets "mamma" klev in i butiken och frågade varför han sexchattade med hennes 14-åriga dotter tappade han ju hakan fullständigt

Man kan säga att han blev tagen med handen i godis-skålen, så att säga.
Citera
2026-07-13, 20:13
Medlem
SegerHelg88s avatar
#588 Har han förträngd förhud eller har han något bindvävssjukdom som gör huden så udda?
Citera
2026-07-13, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaltKrabban
Han är kingen. Väntar fortfarande på hans 520tb data han ska släppa och krossa allt och alla i hans väg. Du kanske vet när?

Ja det var lite av en kändis lokalt också som jag förstått det.
En storfångst med andra ord. #588

Rymden och långt bort från planeten jorden är nog ett bra alternativ just nu för honom.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost/sebastian-vill-skjuta-upp-raket-i-rymden-fullt-mojligt
Citera
2026-07-13, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acodpc37
Man kan säga att han blev tagen med handen i godis-skålen, så att säga.

Ja man blir fundersam hur många barn han lockat till sig med godis?
Om jag kommer ihåg rätt så kom han in via tips.

Citera
2026-07-13, 20:18
Medlem
FiskarStinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Ja man blir fundersam hur många barn han lockat till sig med godis?
Om jag kommer ihåg rätt så kom han in via tips.

Jajamän, han kom in via tips!

# 588
Citera
2026-07-13, 20:20
Medlem
FiskarStinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaltKrabban

Haha, nej inte en susning! Men jag hör ju till bulvanerna, så jag kanske ska börja bli lite rädd?
Han måste vara vansinnigt besviken nu när Dumpen fortfarande är igång, TROTS att den magiska EU-domen har kommit!

# 588
Citera
2026-07-13, 20:25
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Ja det var lite av en kändis lokalt också som jag förstått det.
En storfångst med andra ord. #588

Rymden och långt bort från planeten jorden är nog ett bra alternativ just nu för honom.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost/sebastian-vill-skjuta-upp-raket-i-rymden-fullt-mojligt
Ja, #588 är en knäppgök i särklass. Man kan nog säja att han redan befinner sej i omloppsbana, för han har varit uppe i det blå rätt länge vid det här laget. #588 tog över stafettpinnen i rättshaveristloppet efter Lars Tingström. Vem som är stolligast av dom två är omöjligt att avgöra, men Tingström är i alla fall död och håller käften, vilket talar till hans fördel.
Citera
2026-07-13, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Krävs väl lite färdighet för det? Med det menar jag, "bara" kåta herrar kanske inte besitter förmågan att övertala. Är så j-a lätt att missförstås i denna tråd så det är sorligt.

Men en rimlig fundering dock.
Nej det gör det inte särskilt när du involverar smicker och pengar eller något i utbyte... Man kan inte skriva att vissa av dessa är så motbjudande att det är "ofarliga" för att det egentligen aldrig skulle kunna lura en tonåring
Citera
2026-07-13, 20:36
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Haha, nej inte en susning! Men jag hör ju till bulvanerna, så jag kanske ska börja bli lite rädd?
Han måste vara vansinnigt besviken nu när Dumpen fortfarande är igång, TROTS att den magiska EU-domen har kommit!

# 588
Ja, sicken otur han har, den lille raketmannen. Man kommer fan inte långt med 520TB nuförtiden. 😅 #588
Citera
2026-07-13, 20:45
Medlem
Lowhos avatar
Lite update på #797 och #798

Ser att RFSL Halland har tagit ner sin hemsida nu efter konfrontationen på dumpen. Den lokala organisationen kändes stendöd jämfört med RFSL i andra städer så dom valde väl att plocka ner hela sidan istället för att bara ta bort #797s namn som styrelsemedlem.

Fortsatt nya kommentarer på #797 egna hemsida under fliken "statusuppdateringar".

I slutet av dagen tror jag att både #797 och #798 är där dom är idag på grund av ett samhälle som bara gett dom beröm och påhejande för deras helgalna inställning till sex och porr.
Va snuskig och ha fetischer absolut men sköt det snyggt, stoltserar man med det så öppet och inte blir tillsagd hur man bör bete sig så suddas gränserna sakta men säkert ut.
När man bara blir matad med hur modig och fin man är när man öppet talar om kukar, sperma och sprut till höger och vänster så känns det till slut även accepterat att snuska sig med barn.

Med viss hänsyn och förståelse till deras funktionsnedsättningar, men dom står lika inför lagen som alla oss andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in