2026-07-13, 14:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Blixten67
Alla sjuka jävlar här inne. 3 är frisläppta redan idag och den sista hoppas vi släpps imorgon.
Gå tillbaka till ers miserabla liv nu!
Så allt var fake? Har du källa ?
Citera
2026-07-13, 15:00
Medlem
Allt var sant som jag skrev. En kriminell attackerade och försökte råna en ung svensk kille som lyckades larma sina vänner och knuffa sig fri.
Nu är tre med sina föräldrar som är på plats och den 4:e som utsattes för rånförsök hoppas vi släpps imorgon.
Källa på detta kommer direkt från familjerna och deras advokat!

Så till er alla som önskade skada dessa 4 fina pojkar hoppas att ni och era nära och kära hamnar i samma eller värre situationer och då kommer ingen komma hjälpa er!
Citera
2026-07-13, 15:31
Medlem
Citat:
Allt var sant som jag skrev. En kriminell attackerade och försökte råna en ung svensk kille som lyckades larma sina vänner och knuffa sig fri.
Nu är tre med sina föräldrar som är på plats och den 4:e som utsattes för rånförsök hoppas vi släpps imorgon.

Så till er alla som önskade skada dessa 4 fina pojkar hoppas att ni och era nära och kära hamnar i samma eller värre situationer och då kommer ingen komma hjälpa er!

En passvensk stod det väl i cypriotisk press, men visst gjorde de ett bra jobb om det du skriver är sant.
Citera
2026-07-13, 16:01
Avstängd
Citat:

Så fritt fram å dra till Sverige?
Citera
2026-07-13, 16:15
Medlem
Citat:

Du tror att dom släpps och dom 5 stackars pojkarna är helt oskydiga till allt? Grattis....har aldrig hört talas om 5st 17-18 åringar från jordens värsta skitländer som dessutom har inga kriminella avsikter...men det vore ju kul om det fanns. Nä...om vi nu skall försöka hålla oss från fablernas värld så gick det mer till så här. 4 st kaosbabbar ser en överförfriskad 47 årig man och som deras reptilhjärnor tänker i drogdimman är att han skall vi plocka. Det överförfriskade mannen gör motstånd och får en käftsmäll av den stackars pojken (nr 4) som försökte lämna landet men blev plockad av polisen. Mannen landar så olyckligt så han får huvudskador. Så minst 1 kommer ju inte hem i närtid.men vi får hoppas på att Växjö slipper 4 ett tag.
Citera
2026-07-13, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OdenSarimner
Du tror att dom släpps och dom 5 stackars pojkarna är helt oskydiga till allt? Grattis....har aldrig hört talas om 5st 17-18 åringar från jordens värsta skitländer som dessutom har inga kriminella avsikter...men det vore ju kul om det fanns. Nä...om vi nu skall försöka hålla oss från fablernas värld så gick det mer till så här. 4 st kaosbabbar ser en överförfriskad 47 årig man och som deras reptilhjärnor tänker i drogdimman är att han skall vi plocka. Det överförfriskade mannen gör motstånd och får en käftsmäll av den stackars pojken (nr 4) som försökte lämna landet men blev plockad av polisen. Mannen landar så olyckligt så han får huvudskador. Så minst 1 kommer ju inte hem i närtid.men vi får hoppas på att Växjö slipper 4 ett tag.
Större käft än mage ni alla här är riktiga jävla rasister ni alla påstod att ni visste allt men nu är 3/4 fria och ni har fel igen känns nästan som att Flashback bara är för inavlade rasist gubbar som gömmer sig bakom små alias som malmens1 rumpollon och odensarimner
Citera
2026-07-13, 17:39
Medlem
Din kaosgris - 3 är redan fria och den 4:e släpps förhoppningsvis imorgon.
Du får tycka vad du vill men det får står för dig din patetiska människa!
Citat:
Ursprungligen postat av OdenSarimner
Citera
2026-07-13, 17:51
Medlem
Citat:

Men om jag hamnar i samma situation som "dessa 4 fina pojkar" behöver jag väl enligt dig varken mammas, pappas eller någon annans hjälp, för då är jag ju tydligen oskyldig och fri att bara åka hem?

Släpp stickningen och tänk på vad du skriver.
Du måste frossa i din lokala samhällstråd.
Senast redigerad av Detdundrar 2026-07-13 kl. 17:56.
Citera
2026-07-13, 18:02
Medlem
Ja, det är väluppfostrade pojkar som inte låter bli rånade. De har jobbat ihop sina pengar, haft kul, upplevt en trauma men 3 är fria och den 4:e förhoppningsvis imorgon.
De kommer alltid ha föräldrarnas stöd och vännernas. Vi är multietniska och stolta över det och vår framtida Sverige som vi kommer bygga!

Min farfar stred mot nazisterna under andra världskriget och alla ser filmerna från hur det började men aldrig hur det slutade! Deras gravar går inte ens att hitta! Inga familjer att sörja, och de som överlevde skämdes att de levde! Det är så nazismen är dömd att misslyckas även om den känns relevant nu i Sverige 2026!

Mitt råd till dig gå tillbaka till ditt patetiska liv och försök inte hitta näring här på ditt hat!
Citera
2026-07-13, 18:39
Medlem
Citat:
Din kaosgris - 3 är redan fria och den 4:e släpps förhoppningsvis imorgon.
Du får tycka vad du vill men det får står för dig din patetiska människa!
Ja du har helt rätt Särimner var Odens gris (galt) som dom lyckosamma krigarna fick äta efter kvällens strider och dom kunde verkligen kaosa i denna sagobok. Däremot så tror jag inte att Nordcyperns premiärminister Ünal Üstel håller med dig om dom stackars 5 oskyldiga pojkarna, men jag kan ha fel och dom flygs hem och får träffa en kvinnlig dialogpolis och en sosstant över ett lågaffektivt samtal + lite pengar för det traumat som uppstod. Kanske även premiärministern deltar.på mötet och tilldelar dom stadens nycklar. Triss...plötsligt händer det
Ps: Rasism är när man hatar en folkgrupp. Inte ett beteenden Typ Araber hatar Judar=
Rasism. Ogillar man gängkriminella/våldsverkare/våldtäkter/ drogförsäljare/blåljushatare/ bidragsfuskare mm som bara förstör är man inte rasist, utan snarare helt normal
Senast redigerad av OdenSarimner 2026-07-13 kl. 18:50.
Citera
2026-07-13, 19:23
Medlem
Verkar som brottet bara ger 3-5år om misshandeln bedöms som grov med betydande men. Max är 7 men troligen massa åldersavdrag, om dom inte lyckas få till det som hatbrott för då kan det bli livstid för pojke 4 som utförde misshandeln. Pojkar 1-3 kan klara sig lindrigt om dom inte deltog aktivt i rånet. Fullbordat rån kan ge livstid. Tänk er att behöva möta 4 kaosmänniskor på vägen hem från en trevlig kväll på resturang med kompisar, rund under fötterna och längtar efter sängen....några minuter senare ligger man i respirator med hjärnblödning och krossad skalle för några Euro. Bara 47 år gammal...fy fan. Och detta har vi Svenskar skapat 🤤
Senast redigerad av OdenSarimner 2026-07-13 kl. 19:29.
Citera
2026-07-13, 20:15
Medlem
Citat:
Stackarn morfar som säkert vänder sig i graven då du verkar ha avvikit mot hans linje helt och hållet!

Ja, all länder som blir inåtvända är dömda att misslyckas och försvinna.

3 av pojkarna är på väg hem och den 4:e förhoppningsvis imorgon och så hoppas jag att ni spricker allihopa av ert hat!

Nu ska jag njuta av livet!
Vilka tabletter använder du? Inte bara Alvedon misstänker jag.....vi får se vem som har rätt.
Nu befinner jag mig i en tidszon långt bort och behöver sova.. så nu tycker jag vi sänder våra tankar till den 47åriga mannen på intensivvårdsavdelningen i Nicosia.som kämpar för sitt liv bara för han mötte papperssvenskar.....kämpa 💪 på. Och så skäms vi etniska svenskar och övriga med empati till offret om hur vi kunde skapa detta
Senast redigerad av OdenSarimner 2026-07-13 kl. 20:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in