2026-07-13, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Var inte det via Joe Kent och en privat gruppchatt?
Jo
Citera
2026-07-13, 15:22
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpingonthemoon
Dom höll hela tiden kontakten
Citat:
Var inte det via Joe Kent och en privat gruppchatt?
Citat:
Jo
Så min fråga kvarstår till dig.Var de så tighta mot slutet som hon vill göra gällande?

▪️Gruppchatten var ingen direktkontakt mellan Owens och Charlie. Det kom via Joe Kent.

▪️Är juni 2024 sista gången hon deltog i nåt event med TPUSA?

▪️Hennes bevis om att de var tighta, via att han skickade foto fr BB, säger ingenting. Sista barnet var fött maj 2024.

Tänkte du hade nåt mer som styrker ditt påstående.
Citera
2026-07-13, 15:27
Medlem
Citat:
Så min fråga kvarstår till dig.Var de så tighta mot slutet som hon vill göra gällande?

▪️Gruppchatten var ingen direktkontakt mellan Owens och Charlie. Det kom via Joe Kent.

▪️Är juni 2024 sista gången hon deltog i nåt event med TPUSA?

▪️Hennes bevis om att de var tighta, via att han skickade foto fr BB, säger ingenting. Sista barnet var fött maj 2024.

Tänkte du hade nåt mer som styrker ditt påstående.
Eftersom han sa att han tänkte bjuda in Candace så ville han ju ha med henne igen. Det var även Kirk som meddelade Candace att Trump ville prata med henne angående Brigitte.
Citera
2026-07-13, 15:30
Medlem
develis avatar
Citat:
Eftersom han sa att han tänkte bjuda in Candace så ville han ju ha med henne igen. Det var även Kirk som meddelade Candace att Trump ville prata med henne angående Brigitte.
Jag frågar om intim kontakt, vänner till vänner, per sms. Uppträda på TPUSA. Umgås.
What ever.
Citera
2026-07-13, 15:33
Medlem
Citat:
Jag frågar om intim kontakt, vänner till vänner, per sms. Uppträda på TPUSA. Umgås.
What ever.
Ja Kirk ville att hon skulle få komma tillbaka till TPUSA.
Citera
2026-07-13, 15:50
Medlem
develis avatar
Citat:
Ja Kirk ville att hon skulle få komma tillbaka till TPUSA.
Svara på det jag frågar om och sluta maska.
Intim vänskap. Direktkontakt vänner emellan.
Ett utspel av Kirk i en gruppchatt hon inte medverkat i är inte vad jag skriver om.

Btw.
Owens medverkade i Tucker Carlson Show i februari 2025 och sa att Trump ringde henne i februari efter att president Macron besökte Vita huset.

Du uppger att Kirk var ombud åt Trump, att han förmedlade att Trump ville prata med henne om Macron.

Det är ju föga i närheten med ditt "Dom höll hela tiden kontakten".
Citera
2026-07-13, 15:54
Medlem
Citat:
Svara på det jag frågar om och sluta maska.
Intim vänskap. Direktkontakt vänner emellan.
Ett utspel av Kirk i en gruppchatt hon inte medverkat i är inte vad jag skriver om.

Btw.
Owens medverkade i Tucker Carlson Show i februari 2025 och sa att Trump ringde henne i februari efter att president Macron besökte Vita huset.

Du uppger att Kirk var ombud åt Trump, att han förmedlade att Trump ville prata med henne om Macron.

Det är ju föga i närheten med ditt "Dom höll hela tiden kontakten".
Jag tror inte Candace vill visa upp så mycket av deras privata kontakt, men hon har visat några konversationer dom haft via sms. Om dom haft direktkontakt är nog svårt att verifiera.
Citera
2026-07-13, 16:03
Medlem
develis avatar
Citat:
Jag tror inte Candace vill visa upp så mycket av deras privata kontakt, men hon har visat några konversationer dom haft via sms. Om dom haft direktkontakt är nog svårt att verifiera.
Exakt.
Så kretsar det kring en komspirationsteoretiker.
Mycket väsen för lite ull.

Noll bevisning men lättsmält om man är predisponerad för antingen propaganda, konspirationer och typ paranoia - och/eller är likt en groupie som sväljer allt rätt av.

Hon visar väl sms med jämna mellanrum men utan tidsstämpel?

DÄRFÖR frågar jag om hon var lika tight med Charlie som hon vill ge sken av.

Jag såg nämligen inte ett spår av henne på TPUSA efter juni 2024 heller och därför tänkte jag om du visste nåt. Den frågan var öppen.

Detta ger mig då en följdfråga om tidsspegeln kring juni 2024.
Var det nåt som skar sig och varför så sjukligt besatt av att förtala Erika.
Citera
2026-07-13, 16:07
Medlem
Citat:
Exakt.
Jag såg nämligen inte ett spår av henne på TPUSA efter juni 2024 heller och därför tänkte jag om du visste nåt. Den frågan var öppen.

Detta ger mig då en följdfråga om tidsspegeln kring juni 2024.
Var det nåt som skar sig och varför så sjukligt besatt av att förtala Erika.
Hon fick inte vara med för sponsorerna så vad skulle hon göra? Har du verkligen så lite koll?
Senast redigerad av Jumpingonthemoon 2026-07-13 kl. 16:09.
Citera
2026-07-13, 16:12
Medlem
develis avatar
Citat:
Hon fick inte vara med för sponsorerna så vad skulle hon göra?
Nej. Detta duger inte. Mask på metkrok.

VARFÖR gör Candace sken av att vara så tight med Kirk to the bitter end iom att samröre med TPUSA upphör juni 2024 och hon inte levererar nån bevisning på kontakt om intim, tight vänskap med Charlie.
Svamlar om att han förmedlar saker i drömmar.

Men när brandväggen försvinner ( läs Charlie) så går hon all-in på att attackera Erika med de mest långsökta konspirationer, förtal värre än en skvallertidning och värdelös pseudoforskning om hennes mor och fan och hans moster.
Analyser in absurdum om hon så vickar på stortån.
Citera
2026-07-13, 16:16
Medlem
Citat:
Nej. Detta duger inte. Mask på metkrok.

VARFÖR gör Candace sken av att vara så tight med Kirk to the bitter end iom att samröre med TPUSA upphör juni 2024 och hon inte levererar nån bevisning på kontakt om intim, tight vänskap med Charlie.
Svamlar om att han förmedlar saker i drömmar.

Men när brandväggen försvinner ( läs Charlie) så går hon all-in på att attackera Erika med de mest långsökta konspirationer, förtal värre än en skvallertidning och värdelös pseudoforskning om hennes mor och fan och hans moster.
Analyser in absurdum om hon så vickar på stortån.
Candace började kritisera Israel, då fick hon inte längre prata på TPUSA. Hur kan du ha missat detta??
Citera
2026-07-13, 16:21
Medlem
develis avatar
Citat:
Candace började kritisera Israel, då fick hon inte längre prata på TPUSA. Hur kan du ha missat detta??
Ge fan i att påstå att jag inte har koll som om du skulle ha en PhD i ämnet Owens.

Hon avgick redan 2019 för att den antisemitiska dårfinken inte orkar låta bli att sprida antisemitism.
Hon är inget ämne som tillför nåt av värde i sitt parallella universum. Dålig PR för de flesta. Utom Putin...

Jag pressar dig på tät, vänskaplig kontakt med Charlie som hon åberopar.
Efter maj/juni 2024.

Än har du inte levererat.

Citat:
Dom höll hela tiden kontakten
Senast redigerad av develi 2026-07-13 kl. 16:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in