2026-07-13, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
De tar väl hänsyn till den delen av omgivningen som gillar rövar. Can't please them all.

Jo det kan dem genom att skyla sig. Då behöver ingen se något de inte vill se.
Citera
2026-07-13, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Så man kan inte vara t ex porrberoende och samtidigt anse att porr är dåligt/skadligt?

Jättemärklig logik.

Menar du att Iman2014 är porrberoende? Vart får du det ifrån?
Citera
2026-07-13, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Vilken strand var det och vilket årtionde?

Tänker inte avslöja min exakta location. 2020-talet eftersom det var i lördags.
Citera
2026-07-13, 13:24
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Jag tror det är en stor majoritet, men nu är majoriteten fegisar och vågar inte stå upp för det som dom verkligen tycker innerst inne.

Om du observera hur människor diskret kollar på en kvinna med string bikini, då kommer du förstå att majoriteten av människor tycker det är över gränsen.

Gamla som unga, tycker det är över gränsen. Nu kan du jo "lättare" argumentera emot Iman2014 och ha en "hålkaka" på honom eftersom han är muslim.

Det finns många människor som innerst inne håller med Iman2014 om just det här, men eftersom han är muslim då kommer deras hat och arrogans fram. Ren hyckleri.

Kleiner, det värsta här är att jag ALDRIG ens berättat vad min religion är. Jag kan vara muslim men jag kan också INTE vara muslim. Jag har aldrig pratat om min religion, jag har däremot diskuterat teologi och vad olika religioner säger. Men jag har gjort det även med Bibeln och Kristendomen.

Folk är så besatta av muslimer att man bara antog att jag är muslim utan att veta någonting då jag aldrig sagt vad min religion är. Just denna besattheten är riktig sjuk.
Citera
2026-07-13, 13:24
Medlem
Citat:
Hygienargumentet har vi redan gått igenom. Är det hygien du prioriterar så är det total nakenhet som gäller, som sagt. Försök förstå det någon gång.

Det är bara desperat och långsökt nonsens du ägnar dig åt här.

Nej, du slipper andras kroppsvätskor i högre utsträckning om de har på sig badunderbyxor på stranden. Dessa fångas upp av badkläderna, tex. Av stringbikini. Begriper du inte det?

Snarare du som ägnar dig åt nonsens.
Citera
2026-07-13, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Inte jämförbart. Ett naket kön ger både lukt och rester av sagg och flytningar etc. ifrån sig. Så det räcker inte med att bara titta bort, man behöver avlägsna sig helt från stranden för att inte råka på lukt, rester av sagg och flytningar från andras nakna könsorgan.

Rump-hud och stringbikini ger inte ifrån sig vare sig lukt eller kroppsvätskor. Så där räcker det att titta bort så slipper man se stringen och rump-huden.

Hur gör de på nakenbad då?
Citera
Medlem
Citat:
Menar du att Iman2014 är porrberoende? Vart får du det ifrån?

Det vet jag inte. Jag bara ifrågasatte den logiska följden av ditt resonemang.

Ponera att han är det. Är han då en hycklare om han samtidigt anser att porr är skadligt?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Hur gör de på nakenbad då?

Vet inte. Det är deras ensak, tänker jag.
Citera
2026-07-13, 13:26
Medlem
Citat:
Vet inte. Det är deras ensak, tänker jag.

Förstod du inte att det var en retorisk fråga?
Citera
2026-07-13, 13:27
Medlem
Citat:
Den direkta kopplingen till sexualiteten.

Varenda människa som inte är född igår känner till den skillnaden. Men inte du då förstås. Du måste låtsas om att den inte finns så att du ska kunna göra en poäng.

Så du tror inte att kvinnor blir låta av att se en snygg halvnaken manskropp? 🤣🤣 det blir de.
Citera
2026-07-13, 13:27
Medlem
Citat:
Nej, du slipper andras kroppsvätskor i högre utsträckning om de har på sig badunderbyxor på stranden. Dessa fångas upp av badkläderna, tex. Av stringbikini. Begriper du inte det?

Snarare du som ägnar dig åt nonsens.

Stämmer inte. Jag föreslår att du läser på om badkläder och dess ohygieniska natur. Det finns liksom en anledning till varför det är förbjudet att använda badkläder på seriösa bad-och spa-anläggningar mm.
Citera
2026-07-13, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Förstod du inte att det var en retorisk fråga?

Nej.

Är man på nakenbad så tar man väl seden dit man kommer. Där ska man bada näck.

Är man i Sverige på en vanlig strand tar man seden dit man kommer och skyller könsorgan och anal, med tex. Stringbikini. Och accepterar varandra för val av badkläder.

Är man i Saudiarabien tar man seden dit man kommer och kvinnir badar I burkini. Detta land skulle passa TS bättre än Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in