2026-07-13, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Knark-köp?

Det lär troligen vara så. Droghandel som gick snett. Den aktuella badplatsen använs knappt som badplats. Det är inget ställe man råkar gå förbi en lördag vid den tiden , så troligen tjafsades om droger/kvalite/betalning.
Senast redigerad av riseandshinegbg 2026-07-13 kl. 12:54.
Citera
2026-07-13, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
En inre blödning? Av en kniv tex..man förblöder så sakteliga..
Var det inte så att han blev misshandlad till döds? Då är det väl slag och sparkar det handlar om? I detta fall mot huvudet om jag inte minns fel.
Citera
2026-07-13, 12:59
Medlem
Proff-Pojkstrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lingongrova
Han hade ju just kommit tillbaka till sverige, efter att ha dragit utomlands för att komma undan. Han var invandrare eller åtminstone av utländsk härkomst.
Är du säker på du är i rätt tråd? Ingenting av det du skriver stämmer.
Citera
2026-07-13, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulebacken
Finns många anledningar, han kanske drack bärs hos någon polare som bodde där, eller i centrum, och tänkte ta ett kvällsbad. Kanske satt där med en vän och drack några öl en fin sommarkväll. Som jag förstår av folk som känner honom i tråden är han uppvuxen i Mölnlycke och även bodde där fram till 2016. Kan vara en nostalgigrej.

Vad tror du han gjorde där?

Ja det var väl inte märkligare än så. Det jag reagerade på var att en av de gripna var bekant men det kan ju ha en logisk förklaring. Sorgligt.
Citera
2026-07-13, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riseandshinegbg
Det lär troligen vara så. Droghandel som gick snett. Den aktuella badplatsen använs knappt som badplats. Det är inget ställe man råkar gå förbi en lördag vid den tiden , så troligen tjafsades om droger/kvalite/betalning.

Badplatsen används dagligen.
Känner man till mölnlycke, så känner man till denna badplats
Citera
2026-07-13, 13:13
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Var det inte så att han blev misshandlad till döds? Då är det väl slag och sparkar det handlar om? I detta fall mot huvudet om jag inte minns fel.

Då är en inre blödning iaf svaret på varför han var medveten och talbar först men sedan dog.
En hjärnblödning eller en blödning av en söndersparkad mjälte/lever etc. Man kan även sparka sönder revben som punkterar lungor ..
Citera
2026-07-13, 13:13
Medlem
jag tycker det låter som att han blivit utsatt för pedo hunting.
det vill säga ungdomsgäng/unga personer låtsas att dom är ett barn som vill mötas upp. likt dumpen men skillnaden här är att istället för att bara konfrontera blir den sönderslagen.

stämmer också överens eller låter trovärdigt eftersom platsen är rätt så avlägsen.
Citera
2026-07-13, 13:15
Medlem
fululfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morotskaka1337
det vill säga ungdomsgäng/unga personer låtsas att dom är ett barn som vill mötas upp. likt dumpen men skillnaden här är att istället för att bara konfrontera blir den sönderslagen.

stämmer också överens eller låter trovärdigt eftersom platsen är rätt så avlägsen.

Det där är väl ändå att ta det till en annan nivå? Rätt grov sak att påstå om en man som blivit ihjälslagen. Vi får vänta och se vad som hänt.
Citera
2026-07-13, 13:16
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:

Nej. Du fantiserar
Citera
2026-07-13, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttRiktigtAs
Badplatsen används dagligen.
Känner man till mölnlycke, så känner man till denna badplats
Jag känner till Mölnlycke,badplatsen. Varit där flera gånger. Det är knappast en badplats där många badar
Jag kan ha fel , men tror på pundaruppgörelse som gick snett.
Citera
2026-07-13, 13:33
Medlem
Gift44s avatar
Citat:

Förmodligen dina egna undertryckta fantasier som kommer upp till ytan.
Finns inte ett skit som stödjer din teori när det gäller BO.
Citera
2026-07-13, 13:35
Medlem
han gick väl en promenad och upptäckte folk som misskötte sig på något vis. sa till dom och sedan var hans öde beseglat.

eller så var det knarkköp.

oavsett vilken av ovanstående så är det inget man skall ägna sig åt om man vill behålla sitt liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in