2026-07-12, 15:03
Medlem
askungens avatar
Har sett endel både äldre och nyare vloggar det sista.
Det är verkligen alltid något som besvärar henne, och ständig denna "hälsojakt". I någon säger hon också att hon inte söker vård i onödan (+ att hon ju inte litar på vården).
Hon verkade dock betydligt lugnare och gladare förr...
Citera
2026-07-12, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Hans kost är varierande - variation av olika sorters smågodis

Förstår faktiskt inte alls hur hans mamma tänker. Särskilt när hon predikar nyttig mat annars.
Såklart man kan äta Nuggets och makaroner någon gång i månaden men i detta fall är det ju jämt ultraprocessat skräp.
Svårt att ta Ellie på allvar med hennes predikan om bra kost😂😂 stor som ett hus och Stefan med..och han äter väl inte antidepressiva 😂
Citera
2026-07-12, 19:56
Medlem
Fattar inte? Lykke låg och sov när Ellie kom för att hämta. Hade dom inte avtalat en tid?
Citera
2026-07-12, 20:10
Medlem
MissFitt73s avatar
Var tvungen att prova göra kesoplättar för att se om det är svårt. Aldrig gjort det innan. Hade ett ägg 2 matskedar keso och lite salt. Stekte i ytterst lite flytande smör. De lossnade och blev gyllenbruna. Inte svarta. Hade alltså ingen mjöl eller husk. Smeten ska vara ganska lös. Inte som cementmassa. Men jag kan garanterat säga att det beror på hennes panna. Jag har en scanpan.
Citera
2026-07-12, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Fattar inte? Lykke låg och sov när Ellie kom för att hämta. Hade dom inte avtalat en tid?
Alla ska väl anpassa sig efter Ellie och Mellon.
Citera
2026-07-12, 21:47
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Tänker att man antingen bestämmer kl 10 hämtar vi henne. Då får ju föräldrarna se till att hon kommer upp i tid och äter å hon är klar.
Är ingen tid bestämd så kollar man väl läget innan, typ alla har väl en mobil idag att ringa på?
Alltid ska hon va så wierd!
Citera
2026-07-13, 11:20
Medlem
Som ett brev på posten hade hon varit här inne och läst igen och var tvungen att skriva om M och hans mat, att han smakade.
Citera
2026-07-13, 11:49
Medlem
Blir så jävla irriterad på S. När han kliver ur traktorn springer Stina fram och vill hälsa viftandes på svansen. Det jävla fläskberget nonchalerar henne helt och stövlar bara förbi.
Ellie säger som vanligt ingenting.
Fy f-n stör mig mer och mer på äcklet Stefan.
Citera
2026-07-13, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daisy55
Blir så jävla irriterad på S. När han kliver ur traktorn springer Stina fram och vill hälsa viftandes på svansen. Det jävla fläskberget nonchalerar henne helt och stövlar bara förbi.

Man måste inte alltid hälsa på en hund. Den lider inte av det på samma sätt som vi tolkar det som.
Däremot hälsar 90% av alla på en hund. Jag är sjukt tveksam till de som inte vill hälsa (dock bra om man låter hunden komma först plus att detta är ju typ hans egna hund så hunden är trygg med honom redan), och tveksam till de få personer som mina hundar inte gillar.

Det tar en fem sekunder att säga hej och klappa den på ryggen sen fortsätter man jobba om man har brått.
Citera
2026-07-13, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daisy55

Jag reagerade också på det. Visst han jobbade men hur man man låta bli att säga hej till sin fina hund, mer så.
Citera
2026-07-13, 12:11
Medlem
Eg0x3s avatar
Nu har inte jag hund själv men när jag kommer hem till någon med hund så hälsar inte jag på hunden det första jag gör.
Citera
2026-07-13, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Nu har inte jag hund själv men när jag kommer hem till någon med hund så hälsar inte jag på hunden det första jag gör.
Det är hans/familjens hund och hon sprang lycklig fram till husse som bara gick förbi.
Det är skillnad mot att komma hem till nån som har hund.
Jag är säkert överkänslig, men jag tyckte det såg jäkligt illa ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in