2026-07-13, 10:32
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wyrdkin
Jag pratar inte om filmen. Har du en fråga till mig ang filmen?

Varför befinner du dig i en tråd utan att koll på vad den handlar om?
Professionell tyckare? (Med inriktning proryss 🙄 ).
Senast redigerad av Duvlort 2026-07-13 kl. 10:34.
Citera
2026-07-13, 10:32
Medlem
Galejans avatar
Jag anser inte att man ska tvingas att delta i känslomanifestationer. Det är inte Orwells 1984 vi lever i där vi ska titta oss över axeln för att se så att alla omkring oss deltar i tvåminutershatet mot fienden för stunden. Jag förstår att kollektivistiska svenskar önskar att det vore så men så är det alltså inte. Om några tjejer väljer att strunta i att gråta öppet för statens knekt som dog på fylleresa i Danmark så är det upp till dem. Det är sånt man annars brukar syssla med i Nordkorea, tävla om vem som gråter högst när Current Kim har kolat.
Citera
2026-07-13, 10:36
Medlem
Wyrdkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Varför befinner du dig i en tråd utan att koll på vad den handlar om?
Professionell tyckare? (Med inriktning proryss 🙄 ).

Jag vet precis vad den handlar om. Varför har du en metadebatt helt plötsligt?

Du själv har inriktning projude och vill förstöra sverige.

Jag inledde med att skriva att bry sig om muslimer år 2026 gör ingenting, vi har vetat om hur idiotiska muslimer är sedan tidigt 90-tal.

Det som är viktigt är att veta varför dom är är här. Pga dina judehjältar som i åratal propagerat för sådan invandring.
Citera
2026-07-13, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dude2k
Absolut. I sina egna hemländer.

I de länder där de är just nu.
Citera
2026-07-13, 10:39
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitResistens
De borde verkligen gruppvåldtad offentligt på ett torg.
Du tänker som en islamist, vet du va?
Citera
2026-07-13, 10:43
Medlem
Duvlorts avatar
Tror vi missförstår Danska TV2:s uppsåt, inte för att de satt ner och skrattade utan med hänsyn till att flickor inte ska sitta själva och se på fotboll.

"Yes, it's haram to watch if their awrah* is exposed (this applies generally, not just for sports). Football games that are shown on television include a number of things that are contrary to sharee'ah : They involve uncovering of 'awrahs, mixing of men and women and listening to musical instruments"

*awrah = kroppsdelar.
Citera
2026-07-13, 10:45
Medlem
EnRosaHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wyrdkin
Så du menar att alla muslimer i Sverige är här för att sprida islam?

En sak är säker, dumma jävla svenskar förtjänar allt de får.

Du förstår verkligen fortfarande inte. Det är inte jag som säger det, det är muslimerna själva som säger det. Och jag kommer med fakta så stoppa upp dina känslor i röven. Faktaresistensen hos dig är total. Tror du mig inte och du hellre vill att någon annan säger det, så kasta in mitt förra inlägg i en AI så får den förklara för dig som att du vore efterbliven så kanske du förstår häflten, med den IQ:n du uppvisar.
Citera
2026-07-13, 12:09
Avstängd
dude2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dalavita
I de länder där de är just nu.

Nej tyvärr. Det är inte så det fungerar.
Citera
2026-07-13, 12:39
Medlem
Varför ska man överhuvudtaget hedra en kafir?
Citera
2026-07-13, 12:41
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vegoboll
Danska Tv2 till och med redigerade klippet och bröt sändningen där muslimska kvinnor vägrar ställa sig upp för att hedra christian Cedevik

Varför utvisas dom inte,
när dom inte ens hymlar med att dom står bakom att oskyldiga poliser ska sparkas ihjäl av deras möslim bröder?

Christian var där i egenskap av privatperson och inte polis. Sedan har var och en rätt att själv välja vilka man vill hedra med en tyst minut. Det har själv hänt att jag inte deltagit i hedrandet av avlidna personer. Och självklart utvisas man inte därför. Hur många här skulle t.ex. delta i en tyst minut eller hedrande av Nooshi Dadgostar eller Annika Strandhäll vid deras eventuella frånfälle?
Citera
2026-07-13, 12:45
Medlem
shitholecitizens avatar
De bryr sig bara om sina egna. Man är en vänstervriden idiotjävel om man förväntar sig något annat.
Citera
2026-07-13, 12:56
Medlem
Mad monks avatar
Det har väl alltid varit 100% uppenbart att de är fientliga mot väst. Galenskap att släppa in dessa subversiva klanfolk. Borde gå under bristande vandel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in