2026-07-13, 07:51
Medlem
Förstår inte alls. Hon hade alltså flera män (hur många vet du ju knappast, 3-5 kanske?) och aktivt Tinder konto men du ser henne som din flickvän?

Du låter som typen som åker på solsemester till Thailand och sedan kärar ner dig i första "bästa" prostituerade. Och det får man väl göra om man vill, hororna behöver säkert oxå kärlek. Men du kanske inte ska förvänta dig kärlek tbx.

Nu dejtade du nog inte en hora, hon verkar ju inte haft vett nog att ta betalt.
Citera
2026-07-13, 09:13
Medlem
CC75s avatar
Förstår inte din fråga TS - är det kört? Vill du verkligen ha tillbaka henne? Vill du verkligen fortsätta umgås med någon som beter sig på det sättet? Du kommer aldrig veta var du har henne. Hon kommer "mindfucka" upp dig konstant. Hon är antingen mycket omogen eller så har hon någon allvarlig psykisk störning. Det första kan ordna till sig med hjälp av tid, det sista är vad det är. Jag kan bara hoppas att hon kör med någon form av preventivmedel.

Vad du ska göra är att inse att personer med ett sådant beteende som hon visar upp aldrig är värt besväret. Skaffa dig en fleshlight och porrsurfa varje gång du låter det lilla huvudet ta kontroll över dig så kommer du inse att hur lite hon är värd för dig.

// CC
Citera
2026-07-13, 09:33
Medlem
Även om hon kanske hade flera osv, så låter det i grunden som om du är misstänksam och i sämre fall kontrollerande. Folk kan och kommer göra fel, du kan inte och har ingen rätt att kontrollera andra för det för att du anser dig ha fog till det eller styra enskilda eller världen till rätta. Du får lära dig lita på eller acceptera andra om du ska umgås med folk, sen kommer en del göra fel och svika dig. Så är det. Så är människor. Men folk vill inte bli kontrollerade.
Citera
2026-07-13, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mkc88
Jag försöker bara förstå min egen förvirring. Tjejen jag dejtade "gjorde slut", eller hon sa att vi inte borde ses mer, i alla fall som hon känner nu. Vi dejtade under ungefär 5 månader. Misstänker har ett desorienterat anknytningsmönster.

Det började väldigt intensivt. Hon tog alla initiativ, medan jag var mer försiktig. När hon bad mig ta mer plats och planera dejter förändrades dynamiken direkt. Hon blev mer distanserad och kom ofta med ursäkter. Efter en lyckad middag hos mig drog hon sig undan ännu mer. Det ledde till ett samtal där hon erkände att hon även träffade en annan. Jag blev triggad och gav henne ett ultimatum att hon då behöver välja mig eller honom. Hon började gråta, vilket i sin tur gjorde att vi bestämde oss för att fortsätta ses mer förutsättningslöst. Vi gjorde det en gång och att allt kändes bra, men hon ville inte följa med mig hem efteråt trots att kemin var bra. Jag tröttnade lite på distansen och gjorde slut några veckor senare. Men redan efter tre dagar sågs vi igen. Jag fick träffa hennes kompisar, som gillade mig jättemycket och jag fick se (på hennes initiativ) att en av hennes kompisar skrivit positiva saker om mig. Under slutet av kvällen ville hon inte följa med mig hem. Hon erkände senare att något "blockerade" henne, men hon kunde inte förklara vad. Detta fram-och-tillbaka-beteende fortsatte bara.

Innan hon reste bort på en veckas semester visade hon sin Tinder för att bevisa att jag var den enda hon träffade. Hon ringde från flygplatsen och hörde av sig i början av resan, men efter tredje dagen blev det radioskugga. När hon kom hem gjorde hon slut. Hon sa att hon verkligen gillar mig men inte kan sätta fingret på varför hon agerar så här, och att hennes hjärna inte känner likadant som i början. Jag är så förvirrad. Hon gråter och säger att hon gillar mig, men kan ändå inte släppa in mig på riktigt. Jag sa att vi nog aldrig kommer ses igen. Jag skickade ett sms och sa att hon är fantastisk, och hon svarade samma sak om mig. Nu tillämpar jag ingen kontakt (no contact).

Logiskt sett vet jag att relationen inte var bra för mig, i alla fall som den är nu. Men känslomässigt tär det fortfarande på mig. Så vad gör jag nu, och hur ska jag tänka? Tar tacksamt emot insikter. Jag vet liksom inte om jag är beredd att förlora henne för all framtid.
Red flags all over the place.
Det finns fina människor där ute, denhär kvinnan är skräp.
Gå vidare
Citera
2026-07-13, 09:40
Medlem
Citat:
Jag försöker bara förstå min egen förvirring. Tjejen jag dejtade "gjorde slut", eller hon sa att vi inte borde ses mer, i alla fall som hon känner nu. Vi dejtade under ungefär 5 månader. Misstänker har ett desorienterat anknytningsmönster.

Det började väldigt intensivt. Hon tog alla initiativ, medan jag var mer försiktig. När hon bad mig ta mer plats och planera dejter förändrades dynamiken direkt. Hon blev mer distanserad och kom ofta med ursäkter. Efter en lyckad middag hos mig drog hon sig undan ännu mer. Det ledde till ett samtal där hon erkände att hon även träffade en annan. Jag blev triggad och gav henne ett ultimatum att hon då behöver välja mig eller honom. Hon började gråta, vilket i sin tur gjorde att vi bestämde oss för att fortsätta ses mer förutsättningslöst. Vi gjorde det en gång och att allt kändes bra, men hon ville inte följa med mig hem efteråt trots att kemin var bra. Jag tröttnade lite på distansen och gjorde slut några veckor senare. Men redan efter tre dagar sågs vi igen. Jag fick träffa hennes kompisar, som gillade mig jättemycket och jag fick se (på hennes initiativ) att en av hennes kompisar skrivit positiva saker om mig. Under slutet av kvällen ville hon inte följa med mig hem. Hon erkände senare att något "blockerade" henne, men hon kunde inte förklara vad. Detta fram-och-tillbaka-beteende fortsatte bara.

Innan hon reste bort på en veckas semester visade hon sin Tinder för att bevisa att jag var den enda hon träffade. Hon ringde från flygplatsen och hörde av sig i början av resan, men efter tredje dagen blev det radioskugga. När hon kom hem gjorde hon slut. Hon sa att hon verkligen gillar mig men inte kan sätta fingret på varför hon agerar så här, och att hennes hjärna inte känner likadant som i början. Jag är så förvirrad. Hon gråter och säger att hon gillar mig, men kan ändå inte släppa in mig på riktigt. Jag sa att vi nog aldrig kommer ses igen. Jag skickade ett sms och sa att hon är fantastisk, och hon svarade samma sak om mig. Nu tillämpar jag ingen kontakt (no contact).

Logiskt sett vet jag att relationen inte var bra för mig, i alla fall som den är nu. Men känslomässigt tär det fortfarande på mig. Så vad gör jag nu, och hur ska jag tänka? Tar tacksamt emot insikter. Jag vet liksom inte om jag är beredd att förlora henne för all framtid.
Lämna, hör inte av dig till henne och blocka henne överallt hur ont än det gör i dig.
Citera
2026-07-13, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Varenda varningsklocka borde ringa konstant hos henne så fort hon tänker på dig, hoppas hon kommer ifrån dig för all tid och evighet.
Haha alltid trevligt att doppa en kvinna som blir doppad av en annan man.
Citera
2026-07-13, 09:51
Medlem
LKKINGENs avatar
Mycket skit ska man gå igenom som ung men gör det inte värre än vad det är, ta avstånd, blocka henne och gå vidare.
Jag lovar dig att detta är enda vägen om du vill komma tillbaks och ge dig själv fler chanser i livet.

Mycket gör ont här i livet men det mesta läker ut, slynor borde inte vara en av de sakerna som skadat oss så det är upp till oss att inte låta dem göra det.
Du måste stå upp för dig själv för ingen annan lär göra det, tänk dig själv in i ett manligt scenario där mannen tror att han kan vinna tillbaks en kvinna genom att stå på knäna med tiggande blick, vart i detta finns det attraktion??

Du behöver inte försöka förstå henne eller reda ut saker. Bara släpp hennes skit för det finns inget gott i hennes närvaro för dig.
Tänk på dig själv som en liten pojke du ska ta hand om, hade du låtit någon behandla ett litet barn som hon gör om du kan hindra det??

Bit ihop, lär dig sätta värde på ig själv och den du är och gå iväg utan att vända dig om, hon vill uppenbarligen inte dig väl och skulle hon komma krypande så r det för att du är ett andrahandsval, någon som får duga.
Var inte den mannen.

Du är ett pris inte en tiggare, du är värd något, du behöver inte vara till lags, du måste duga som du är annars får det vara.
Citera
2026-07-13, 10:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Katki
Även om hon kanske hade flera osv, så låter det i grunden som om du är misstänksam och i sämre fall kontrollerande. Folk kan och kommer göra fel, du kan inte och har ingen rätt att kontrollera andra för det för att du anser dig ha fog till det eller styra enskilda eller världen till rätta. Du får lära dig lita på eller acceptera andra om du ska umgås med folk, sen kommer en del göra fel och svika dig. Så är det. Så är människor. Men folk vill inte bli kontrollerade.

Ironiskt nog är det du som försöker kontrollera TS. Man har rätt att ställa krav och förhandla om saker och ting sen är det upp till motparten att gå med på det eller inte.
Citera
2026-07-13, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JacquesDuquesne
Ironiskt nog är det du som försöker kontrollera TS. Man har rätt att ställa krav och förhandla om saker och ting sen är det upp till motparten att gå med på det eller inte.

Om du inte kan lita på din partner så har du valt fel och får gå vidare och hitta någon som uppfyller dina krav.

Du kan inte styra och kontrollera någon annan, det finns lagar mot detta. Att kräva kontroll över mobiler och konton är redan över gränsen. Felet ligger hos dig. Du får hitta någon du inte behöver misstänka för otrohet, men du kan inte kontrollera personen.

Att en högerskithög som du har låg självkänsla, dåligt självförtroende och vill kontrollera kvinnor förvånas dock ingen över. Du tycker ju inte ens kvinnor ska ha rösträtt Själv sitter du på flashback dygnet runt och lever knappast upp till dina bedrövliga åsikter om andra. Du är garanterat i stort behov av staten och vården själv. Är det någon som behöver kontrolleras och inte borde få rösta så är det du själv. Projicering på andra och kvinnor för egen mental störning eller vad?
Senast redigerad av Katki 2026-07-13 kl. 10:54.
Citera
2026-07-13, 10:54
Medlem
cinmiks avatar
Citat:

Hon har helt enkelt inte rätt känslor för dig. Verkar som om hon tycker om dig och önskar att hon hade rätt känslor.

Bara att gå vidare.
Citera
2026-07-13, 11:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Katki
Om du inte kan lita på din partner så har du valt fel och får gå vidare och hitta någon som uppfyller dina krav.

Du kan inte styra och kontrollera någon annan, det finns lagar mot detta. Att kräva kontroll över mobiler och konton är redan över gränsen. Felet ligger hos dig. Du får hitta någon du inte behöver misstänka för otrohet, men du kan inte kontrollera personen.

Att en högerskithög som du har låg självkänsla, dåligt självförtroende och vill kontrollera kvinnor förvånas dock ingen över. Du tycker ju inte ens kvinnor ska ha rösträtt Själv sitter du på flashback dygnet runt och lever knappast upp till dina bedrövliga åsikter om andra. Du är garanterat i stort behov av staten och vården själv. Är det någon som behöver kontrolleras och inte borde få rösta så är det du själv. Projicering på andra och kvinnor för egen mental störning eller vad?

Tycker som sagt att du ska försöka sluta kontrollera TS.

---

Till TS, föreslår att du söker dig till Andrew Tate han kommer att reda ut dina frågetecken om kvinnor och om vad som är viktigt i livet. Eventuellt konvertera till Islam som Tate gjort?
Citera
2026-07-13, 11:58
Medlem
Det låter ju på pricken som den slitåsläng-bruden jag knullar nu. Hon snackar om nån jävla mes som försöker skruva in sig hos hennes polare, töntar sig med middagar med levande ljus osv. Tror han är guds gåva till kvinnan men kan inte leverera varken i sängen eller ute i verkligheten. Springer och tjuvkikar i hennes telefon och håller förhör, men var gång hon tror att han ska man up och sätta an en ton, så brister han i gråt.

Hon vill helst ha ett förhållande (inte med mig) men i väntan på den rätte, kommer hon till mig.

Är det TS's brud som ylar mot månen i mitt sovrum om nätterna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in