2026-07-13, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Jag kan känna att om man låter sig charmas av de här två förståndshandikappade clownerna så förtjänar man att bli våldtagen. Även om man är fjorton. Ingen sympati överhuvudtaget. Saknas helt självbevarelsedriften så till den milda grad att man följer med slenderman hem för bögsex med hans padda till ”pojkvän” så är man själv skadat gods och då kan det kvitta lika.

#797 och #798
Du är ju ute och cyklar... Barn kan övertalas och manipuleras till det mesta kan jag tala om!
Citera
2026-07-13, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jag kollade lite snabbt på hela gatan och det är påfallande många som är över 40-45, så jag gissar att det inte är så många med småbarn som bor där. Dom här två dårfinkarna #797 och #798 gillar ju tonåringar och är totalskruvade på ett annat sätt än t ex #746 som vill förgripa sej på bebisar. Däremot kan det nog finnas lite äldre barn som är i riskzonen för dessa dårars framfart.
Tycker du borde vara försiktig med hur du uttrycker dig angående dessa... De här kanske också är hypersexuella eller har den störningen som fordras för att kunna förgripa sig på väldigt små barn! Visst du kan ha helt rätt att det är fokus på minderåriga och tonåringar!
Citera
2026-07-13, 01:22
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Hur gammal var den här? Han skriver 70 i chattloggen men de här figurerna ljuger ju ständigt om sin ålder. Tog färdtjänst till mötet enligt hon som konfronterar honom. Vill minnas att han dog eller begick självmord kort efter publiceringen.

Gammelgäddan Arvidsjaur Norråker #569

https://dumpen.se/2025/02/21/gammelgaddan-arvidsjaur-norraker-569/
80 år, enligt gamla inlägg. Han checkade tydligen ut en knapp vecka efter konfrontationen. #569
Citera
2026-07-13, 01:25
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av social.newbie
Tycker du borde vara försiktig med hur du uttrycker dig angående dessa... De här kanske också är hypersexuella eller har den störningen som fordras för att kunna förgripa sig på väldigt små barn! Visst du kan ha helt rätt att det är fokus på minderåriga och tonåringar!
Självfallet är det spekulationer från min sida eftersom jag (lyckligtvis) inte känner pederasterna personligen, men någonstans måste man ju börja. Med tanke på hur skruvade dessa två individer är, så ska man nog inte utesluta någonting alls. #797 och #798
Citera
2026-07-13, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av messiisnumberone
Gädda #799 var väldigt lätt att identifiera.
Hans två förnamn nämns i början av videon. Han skriver själv ut sin ort.
Han gav sig själv 20 års gäddrabatt! (fyller 81 år nästa vecka)
Han har levt ihop med samma kvinna i minst 56 år (gifta i 37 år).
Han har samma maskeradklädsel som profilbild på Facebook, samt 9 vänner (främst släkt).

80 år och väljer att kasta bort hela sitt legacy enbart för att suga av ett barn.

Nej nu lär gubbjäveln dö ensam utan tanten vid sin sida.

Man undrar om han tycker att det var värt det?
Citera
2026-07-13, 05:02
Medlem
FiskarStinas avatar
Citat:
#799 blir 81 den 14/7. Är han bokstavligen gammelgäddan? Eller finns det någon ännu äldre?

Jag tror att den här är äldst hittills.
Konfronterad i december 2023 och då var han 80+
https://dumpen.se/2023/12/18/333/

Citera
2026-07-13, 05:58
Medlem
SaltKrabbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
80 år och väljer att kasta bort hela sitt legacy enbart för att suga av ett barn.

Nej nu lär gubbjäveln dö ensam utan tanten vid sin sida.

Man undrar om han tycker att det var värt det?

Han tyckte nog det var värt allt på resan till träffen, sen inte lika värt längre. Han måste haft en rolig hemresa - med all rätt. Har fru men gillar småpojkar. Ångrar nog att han inte köpte en dilodo (strapon) och bad kärringen ta på sig den så han kunde mumsa lite på den istället.
Citera
2026-07-13, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiskarStina
Jag tror att den här är äldst hittills.
Konfronterad i december 2023 och då var han 80+
https://dumpen.se/2023/12/18/333/

Han föll rätt tungt. Hamnvärd i Grännas hamn, styrelsemedlem i Gränna golfklubb. Han förlorade båda uppdragen.
Citera
2026-07-13, 09:14
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Nej, han har inte riktigt koll på verkligheten. Jag brukar kolla med syrran eller sambon ibland för att få en uppfattning om hur en vuxen kvinna skulle reagera på sådant här om hon skulle få det skickat till sej. Det brukar vanligtvis bli gapskratt eller missmodiga huvudskakningar. Ibland uppgivna suckar. #799

Jag hade skrattat rakt ut. Eller i detta fallet ringt hemvårdsförvaltning i respektive kommun och informerad om att de behöver skicka ut en biståndshandläggare
Citera
2026-07-13, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acodpc37
799 är 80 år. Gav sig rabatt med 19 år.

De har ju oförskämt bra självförtroende som kollar sig i spegeln och tycker de ser ut som 60.

799
Citera
2026-07-13, 09:56
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
De har ju oförskämt bra självförtroende som kollar sig i spegeln och tycker de ser ut som 60.

799
Nähä du, så ung påstod han inte att han var. Han skrev faktiskt 61. Det gör ju en enorm skillnad för barnet. 😂 #799
Senast redigerad av MisterClueless 2026-07-13 kl. 10:07.
Citera
2026-07-13, 10:07
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Jag hade skrattat rakt ut. Eller i detta fallet ringt hemvårdsförvaltning i respektive kommun och informerad om att de behöver skicka ut en biståndshandläggare
Ja, i #799s fall krävs helt klart någon typ av åtgärd. Han fattar ju inte ens att det han gör är fel. När Stella förklarade för honom att det är olagligt, så svarade han att han är "försiktig". Det kanske vore något att använda sej av som förmildrande omständighet vid andra typer av brott; "Jo, men jag misshandlade honom försiktigt." eller "Jag förskingrade klubbkassan försiktigt." Gubben är fan dum på ett försiktigt sätt. #799
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in