Citat:
Ursprungligen postat av
sykkelpump
Du tycker:
1. Att det är äckligt med string-bikini.
2. Klär dig gärna sexigt på stranden.
3. Ömmar dig över BARNEN på stranden.
OK då vet vi. Du gillar inte andras val av badkläder, men tycker ändå att det är en bra idé att DU klär dig sexigt, när du ska vistas bland BARN på stranden.
Det finns två ord som passar bra för dina åsikter, dubbelmoral och hyckleri.
100% din åsikt. Jag tycker gränsen går vid string som sagt. Och som någon här påpekade, hela stranden är ju full av sexiga lättklädda kvinnor (vilket är trevligt och charmigt, säkert är det inget som skadar barn heller att vila ögonen på en anständigt klädd kvinnokropp) ❤️
Det betyder inte att det är lämpligt att dra en fucking tråd upp i skitan och visa skinkorna för hela jävla stranden 😆 det är ju bara äckligt och vulgärt i mitt tycke.
Jag gissar att trådstartaren inte har några problem med vanliga bikinis heller - för då hade han ju skrivit det. Anklagar du TS för samma hyckleri?
Bikinis ÄR sexiga, per definition - åtminstone om kroppen är någorlunda het. So what? Jag har aldrig sagt att det är fel att vara sexig!
Det sanna hyckleriet här är kanske att jag håller med om att string är vulgärt, och att du då försöker pressa in mig i en åsiktsmall där jag tycker att kvinnor ska skyla sig och gå runt i en burka eller annat heltäckande shiamuslimskt plagg - det är ju
inte alls min åsikt, utan din åsikt om vad jag bör tycka för att DU ska bli nöjd
Låt mig ställa en motfråga: skulle du tycka det var OK om jag hade särat på benen och börjat onanera och squirta framför en massa barnfamiljer på stranden?