2026-07-12, 21:37
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SniffTheBeast
Intressant att lyssna på!

Man får väl anta att Kirkan lämnar ute en del viktiga detaljer och överdriver vissa delar, men nu blev jag riktigt nyfiken på vad för fråga det var som ställdes som började hela bråket. Är det någon som vet?
Nä. Förutom min riktiga gymnasieklass som faktiskt var där i realtid. Inte någon utomstående externt.
Citera
2026-07-12, 21:39
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator
En riktig Jan Guillou alltså
Jag är ingen Jan Guillou. Jag jobbar inte åt en tidning utan bara frilansar. Ska snart frilansa åt en annan biltidning.
Citera
2026-07-12, 21:44
Medlem
BestOfSektens avatar
Man blir ju ändå fundersam på om Kevin tror att statsvetenskap är enklare än journalistprogrammet? De är nog absolut i jämn nivå i svårighet.
Citera
2026-07-12, 21:51
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Jag mutade de en ganska stor summa som jag hade sparat ihop för att få deras uppmärksamhet. Jag fick totalt 4 000 kr, för att jag gav de information om min gymnasieklass fyra gånger under min gymnasietid.

Du förstår väl att jag inte är dum som de andra amatör spioner att bevarar de bilder man har tagit på platser där det är fotoförbud när det gäller industrispionage. Jag har liksom läst på om gamla spion metoder från kalla kriget och använt den kunskapen i modern version. De bilder jag tog var på en gammal mobiltelefon son inte har mobil abonnemang som jag sedan överförde till en USB-sticka och vidarebefordrade och sedan har jag slängt mobilen.

De har inge bevis om det, bara lösa indicier från internet.

Haha dina lögner blir bara dummare och dummare.
Du kan omöjligt vara såhär korkad.
Citera
2026-07-12, 21:53
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Man blir ju ändå fundersam på om Kevin tror att statsvetenskap är enklare än journalistprogrammet? De är nog absolut i jämn nivå i svårighet.

Ah jag tror inte han förstått vad han gett sig in på den här gången heller. Kanske förväntar han sig att det ska vara lättare med en fristående kurs istället för en hel utbildning.
Citera
2026-07-12, 21:56
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SniffTheBeast
Intressant att lyssna på!

Man får väl anta att Kirkan lämnar ute en del viktiga detaljer och överdriver vissa delar, men nu blev jag riktigt nyfiken på vad för fråga det var som ställdes som började hela bråket. Är det någon som vet?
jag vet vad jag fått förklarat för mig, har även kollat med en annan i denna tråd vad de känner till. Vi har fått föra samma saker kring händelse och förlopp.
Citera
2026-07-12, 21:57
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Ah jag tror inte han förstått vad han gett sig in på den här gången heller. Kanske förväntar han sig att det ska vara lättare med en fristående kurs istället för en hel utbildning.
han benämde det dock som "utbildning"?
Citera
2026-07-12, 21:58
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Man kan alltid försöka och utforska, jag gillar utmaningar. Jag vill ju komma något snäpp högre i samhället inom jobb. Jobba på en myndighet.
Citera
2026-07-12, 22:00
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
han benämde det dock som "utbildning"?

Ah okej, enligt hans inlägg på X så är det enbart en fristående kurs på han sökt.
Citera
2026-07-12, 22:01
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
jag vet vad jag fått förklarat för mig, har även kollat med en annan i denna tråd vad de känner till. Vi har fått föra samma saker kring händelse och förlopp.
Vet ni vem som mördare Olof Palme, vore ju bra i samma veva? Ge mig direkt namnet, motivet och vad för vapen som användes och avfärda allt annat och säg "Dehär är den sanningsenliga svaret på gåtan".
Citera
2026-07-12, 22:02
Medlem
SniffTheBeasts avatar
Citat:

Vad är det ni fått höra?
Citera
2026-07-12, 22:02
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Haha dina lögner blir bara dummare och dummare.
Du kan omöjligt vara såhär korkad.
Folk kan omöjligt vara så korkade att tro att en ha blivit våldtagen. Ha ha ha!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in