2026-07-12, 20:05
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Det brukar inte vara första gången i homovärlden. Det är lite andra regler som gäller där, det ser vi på hur böggäddorna gång på gång bara rycker på axlarna och lever vidare som vanligt. Förra bögparet 797-798 lever vidare som vanligt och la upp kvällens middagsmat på Facebook samma dag som de blev rikskändisar för att vilja bli sprutade i ansiktet av en ung pojke. Det är heller inte första gången RFSL-filurer har ignorerat Dumpen och kommit undan med det. Det är sällan en riktig dunderhomo faktiskt får konsekvenser. Det är värre för gubbarna som söker tjejer.

Återstår att se om #799 är gift och döljer sin kinky sida eller om det är business as usual i chattarna på måndag?

En av ståndpunkterna varför vissa har problem med prideparaden och hela regnbågs HBTQ köret är deras alla älskar med alla och att sex med minderåriga kanske inte behöver vara så farligt om det stämmer är det kanske en anledning till att dessa missfoster flyger under radarn.

797
Citera
2026-07-12, 20:13
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Wondergäddan. Min ständiga favorit!

Det är en riktigt otäck och elak liten gubbe
Citera
2026-07-12, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Jodå, den relationspolletten trillade nog ned ganska snabbt , och skrället insåg att Julaftnarna ser nog inte ut som de gjort förr i tiden framöver

Gubben var nog "bara" lite i handlingsförlamning

Inte nog med att betala för sex
Betala för att suga av en pojke, under 15.

Det kan nog få vilken familj som helst att reagera negstivt.

Haha, ja tantaluringen är lite dement får vi hoppas, men resten av släkten måste ju fundera över vad som pågår. Gammelfarfar hamnar på Dumpen, det såg de nog inte komma

799
Citera
2026-07-12, 20:15
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jag tror inte att han inser vad som kommer att hända. Han har garanterat inte en susning om vad Dumpen är och att han kommer att publiceras som #799 där. Stella nämnde tyvärr inte för honom att konfrontationsvideon faktiskt kommer att publiceras på Dumpen, bara att hon skulle kontakta hans fru.

Jo hon sa att det kommer publiceras på Dumpen men tvivlar på om han visste vad dumpen var, hur fan det nu kan vara möjligt att dom som är barnjagare 2026 kan ha missat att Dumpen finns.

799
Citera
2026-07-12, 20:17
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Haha, ja tantaluringen är lite dement får vi hoppas, men resten av släkten måste ju fundera över vad som pågår. Gammelfarfar hamnar på Dumpen, det såg de nog inte komma

799

Det är otroligt fult med gubbar som har klockan uppe på halva armen.

799
Citera
2026-07-12, 20:18
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
797&798, på filmen på Youtube finns nu uppgiften om Dumpen med i kommentarerna.....

https://www.youtube.com/watch?v=gZZZDd2CIyQ&t=480s

Dom var tydligen i kontakt med en 14 åring, dock var det en tjej så det var väl inte så intressant,,,,
En anledning till att han tappar talet är att han blir uppjagad, enligt dåvarande maken. Jag skulle nog säja att #797 blev rätt uppjagad där han satt och väntade i busskuren och då verkade talet i alla fall inte direkt låsa sej. #797
Citera
2026-07-12, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
#799 Dumpen fångade visst en riktig adelsman den här gången, det var värst!
https://dumpen.se/storage/2026/07/61f234aa-768x1497.webp
Är han med i någon sorts teateruppsättning 🤔

Citera
2026-07-12, 20:20
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Jo hon sa att det kommer publiceras på Dumpen men tvivlar på om han visste vad dumpen var, hur fan det nu kan vara möjligt att dom som är barnjagare 2026 kan ha missat att Dumpen finns.

799
Gäddorna upphör aldrig att förvåna, både med det dom gör och med det dom inte vet. #799
Citera
2026-07-12, 20:22
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Är han med i någon sorts teateruppsättning 🤔

Skrev han inte att han skulle på maskerad? Han verkar ha skrudat sej till självaste Baron von Kitsch. Det syns tydligt om man kollar hur det ser ut inredningsmässigt. #799
Citera
2026-07-12, 20:24
Medlem
Har 799 alltså skickat foto där han poserar i ordensutstyrsel, varför skickar man ett sånt till en fjortonåring? En 14-åring fattar knappast att snubben är adlig och "finare" än oss dödliga.

799
Citera
2026-07-12, 20:25
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Jodå, den relationspolletten trillade nog ned ganska snabbt , och skrället insåg att Julaftnarna ser nog inte ut som de gjort förr i tiden framöver

Gubben var nog "bara" lite i handlingsförlamning

Inte nog med att betala för sex
Betala för att suga av en pojke, under 15.

Det kan nog få vilken familj som helst att reagera negstivt.

Om jag var hans barn skulle jag varit minst sagt förbannad på gubbfan.

799
Citera
2026-07-12, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Om jag var hans barn skulle jag varit minst sagt förbannad på gubbfan.

799

799 Knepigt för dem. Gäddan kan trilla av pinn när som helst, så de vill såklart ha en god relation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in