2026-07-12, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
"Det är ju bra att du ska sluta med det för då hamnar du inte på Dumpen en gång till." 😂 #746

Fast går man med det trycket på bröstet, finns risken att folk kan tro det handlar om en själv.

Fast, placeringen bör vara "Det är ju bra du ska sluta" på bröstet och på ryggen "För då hamnar du inte på Dumpen en gång till". Hade jag varit Sara hade jag tagit patent på det citatet.

Nej, nu får det bli lite gäddsamtal medan jag jobbar. Har du tips på något?
Citera
2026-07-12, 15:34
Medlem
Citat:
Med tanke på den kollektiva chock vi fick i torsdags när #797 och #798 publicerades så måste det minst till en nekrofil för att trumfa dom där två.

Det, eller 746 gör comeback. Tror nekro kan vara något för honom. Han gick ju igång på allt.
Citera
2026-07-12, 15:40
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acodpc37
Det, eller 746 gör comeback. Tror nekro kan vara något för honom. Han gick ju igång på allt.

Ja det var hundar och småbarn och lite allt möjligt i gottepåsen.
Citera
2026-07-12, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Nu är suget på gädda stort 🤩 Vad tror ni veckans juvel - söndagsgäddan bjuder på idag?

Ja, nu har vi verkligen kramat det gottigaste ur de två byfånarna, misstänker att mycket bleknar i jämförelse, men jag hoppas på en gädda med lite fallhöjd, en snygg fru åtminstone
Citera
2026-07-12, 15:46
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ja, det vore något för #746 att sätta tänderna i. Fast med tanke på hans synnerligen perversa natur så är väl inget obeprövat, tänker jag.
Citera
2026-07-12, 15:48
Medlem
Citat:
Ja, det vore något för #746 att sätta tänderna i. Fast med tanke på hans synnerligen perversa natur så är väl inget obeprövat, tänker jag.

Ett citat till "Jag har en massa arbetskollegor, det kommer sprida sig". Kanske någon bonde vill ha som klistermärke på gödselspridaren?
#746.
Citera
2026-07-12, 15:53
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Fast går man med det trycket på bröstet, finns risken att folk kan tro det handlar om en själv.

Fast, placeringen bör vara "Det är ju bra du ska sluta" på bröstet och på ryggen "För då hamnar du inte på Dumpen en gång till". Hade jag varit Sara hade jag tagit patent på det citatet.

Nej, nu får det bli lite gäddsamtal medan jag jobbar. Har du tips på något?
Schyst design, med tryck både på fram och baksida. 👍 Tips på samtal? Med risk för att bli tjatig så är #746 samtal med Sara en alldeles outsinlig källa till skadeglad njutning. Det har allt. En stark ingång där gäddan på fullt allvar tror att han ska klara sej ur knipan, det hastigt ändrade tonläget när verkligheten sjunker in och så crescendot "Nej!" i slutet. Jag kan aldrig få nog av detta. Det kommer att glädja dej mycket under dom ca 20 minuter det varar.
Citera
2026-07-12, 15:55
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ett citat till "Jag har en massa arbetskollegor, det kommer sprida sig". Kanske någon bonde vill ha som klistermärke på gödselspridaren?
#746.
Felpost
Citera
2026-07-12, 16:04
Medlem
tindravargs avatar
Undrar om byfånarna #797 och #798 har fått några repressalier från samhället de bor i? Den "stumme" uppdaterade omslaget på sin fb sida igår och lite på sin hemsida.
Citera
2026-07-12, 16:16
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Undrar om byfånarna #797 och #798 har fått några repressalier från samhället de bor i? Den "stumme" uppdaterade omslaget på sin fb sida igår och lite på sin hemsida.
Ja, det undrar man. Såg att en Facebook-kommentar om att dom utnyttjar barn är borta, men länkarna till Dumpen är kvar i kommentarsfältet. Det verkar också som att dom redan i november förra året har närt någon tanke på att flytta eftersom dom tydligen sökt i gruppen "Hus i Hylte". #797 och #798
Citera
2026-07-12, 16:23
Medlem
ERKKANMs avatar
Jag kollade precis på klippet från 130 Wondergäddan och jävlar vilken äcklig gubbe som dessutom verkar vara våldsbenägen, lol. Han var nära på att slå både Patrick och Sara, så vilken tur att de filmade iallafall så kunde man se det där
Citera
2026-07-12, 16:33
Medlem
Tycker nog att den stummes kommentar om att bara prata med barnet platsar på en tisha. Det är ju en rätt rolig kommentar ifrån någon som inte kan snacka. Någon borde smälla upp en hemsida med orimliga gäddcitat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in