Citat:
Ursprungligen postat av
Robokopf
Du kan ju börja med att läsa TS i tråden du skriver i.
Partiledare är inte ett riktigt jobb, vilket riktigt jobb som helst hade man fått sparken ifrån om man haft i närheten av Jimmies frånvaro.
Jimmie skriker på nätterna, går i sömnen, springer in i speglar och har hallisar.
Jobbar nära en pedofil i flera år, befordrar honom. Spelar musik ihop med en annan dömd pedofil.
Karln är skogstokig.
Du överdriver ju en massa.
Det som står i TS, rör sig om utbrändhet och det har Jimmie varit öppen med. Dock så är det inget nytt. Det var länge sedan han var utbränd och dessutom när han väl var utbränd, så var han sjukskriven och så kom han tillbaka och jobbar nu.
Gå i sömnen är inte psykiskt sjukdom eller störning.
Vart och när hade han hallucination? Du syftar på inbrottsincidenten. Vi vet inte mycket om den saken, mer än vad vi läst om i media och i media står det att han konfronterade gärningsmannen och gärningsmannen hittades inte, vad jag förstod det som och ärendet lades ner. Att göra sådan obehaglig sak för brottsoffret om att offret har hallis på grund av det, är inget annat än elakt. Det är helt bedrövligt att bli utsatt för någonting och så blir man inte trodd och på det, så stämplar man det som om Jimmie skulle ha istället hallucinerat om det. Oerhört hemskt, måste jag säga!
Det där om att han skrek om nätterna, var på grund av att han jobbade för mycket. Det var i samband med hans utbrändhet. Han var mitt i stor stress, mitt i utbrändhet. Och som sagt, han sjukskrev sig.
Är man psykiskt sjuk för att han jobbar nära pedofil? Befordrar en pedofil?
Spelar musik med en annan dömd pedofil?
Ja, du vill verkligen vinna argumentet, jag märker det. Du överdriven en massa och du lägger dessutom till gamla saker.
Citat:
Ursprungligen postat av
Robokopf
Det är intressant med er som påstår att ni inte är SD men är inne och försvarar SD och Åkesson i varenda tråd.
Psykfallet aspirerar på statsministerposten.
Samtidigt som han omger sig av flertalet pedofiler och enligt flera nära medarbetare uppvisar starka drag av psykisk ohälsa.
Vissa medger han själv.
In i nån annan tråd och försvara Jimmie utan att läsa trådstarten nu, kampen fortsätter!
Kan det vara som så att även om man inte håller med vad SD och Jimmie Åkessons åsikter, så kan man ändå tycka det är fel att överdriva saker och stämpla personen som psykiskt sjuk. Det är ju fel det du skriver. Även om jag inte håller med om SD, så anser jag det är fel att göra så som du gör.
Du skrev också något om frånvaro. Jag har inte bra argument där, eftersom jag saknar fakta. Vi vet inte om det faktiskt rör sig om att han enbart är frånvarande från riksdagen, men det som har sagt är att han jobbar med andra saker inom partiet.