2026-07-12, 12:46
Medlem
Märkligt att han bara ett dygn tidigare träffade den ukrainska regimen i Ukraina, för att redan dagen därpå rapporteras vara död.
Citera
2026-07-12, 12:48
Medlem
Vad var hans sista ord?
Citera
2026-07-12, 12:54
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antihumanist
Låter rimligt. Hans far ska ju ha gått hädan av en infarkt vid 69 års ålder enligt en tidigare skribent här.
Det ökar ju givetvis risken dramatiskt att det har skett innan i förälder.
Citat:
Ursprungligen postat av Bokki89
Märkligt att han bara ett dygn tidigare träffade den ukrainska regimen i Ukraina, för att redan dagen därpå rapporteras vara död.
Inget märkligt alls, hjärtattacker är mycket vanligt i 70-års åldern, och sitta stilla på flygplan en så lång resa är det risken för blodpropp som sen lossnar och hamnar i hjärtat stor och en betydande förhöjning från en redan genetiskt disponerad för hjärtattack i förälder.

Edit:
En åtta hade smugit sig in och är nu borttagen.
Senast redigerad av klyban 2026-07-12 kl. 13:00.
Citera
2026-07-12, 13:04
Medlem
Euripidess avatar
Jag tänker inte fira någons död, oavsett vad jag tycker om deras politik eller övriga gärningar, vilka jag i detta fallet inte gillade något vidare. Tråkigt för hans familj och nära och kära.
Citera
2026-07-12, 13:05
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bokki89
Vad var hans sista ord?

https://x.com/BohuslavskaKate/status/2075636574570610984

detta kanske ?
Citera
2026-07-12, 13:06
Medlem
sardinisardiniens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Styrkelyftare
Personer som Lindsey Graham, som alltid varit Israel-vänliga men som senare öppnat upp för mer nyanserade tankegångar, tycks ofta dö under mystiska omständigheter.

Hur kan det komma sig?
När har han varit nyanserad menar du?
Citera
2026-07-12, 13:10
Avstängd
Unobosss avatar
Blev han klippt?
Citera
2026-07-12, 13:11
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av howdie11
Han avled djupt inne i garderoben.
Ska inte glädjas av någons död men jag var verkligen inte ett fan.
Senast redigerad av Unoboss 2026-07-12 kl. 13:14.
Citera
2026-07-12, 13:15
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Han verkade vara en sjuk jävel..

”Ryssar dör och det är de bästa pengar vi någonsin spenderat.”

”Det enda sättet detta slutar på är att någon i Ryssland plockar bort den här killen.”

”Om tusentals människor ska dö i Nordkorea, så kommer de att dö där borta – de kommer inte att dö här.”

”De (Ukraina) sitter på mineraler för 12 biljoner dollar. Hjälper vi dem nu blir de den bästa affärspartner vi någonsin drömt om.”

”Det mesta av pengarna vi skickar till Ukraina lämnar aldrig USA – de går direkt till att skapa amerikanska jobb.”

Karman kom väl ikapp!
Bögpedofilen Graham som finns med i skandalen med Epstein, och dessutom var en av de som dokumenterat våldtog Sasha Riley.
Även Trump finns med där när han fick arslet förstört och sedan dess måste bära blöja.

Det är förvånansvärt att Amerikanska väljare kan rösta på en krigshetsande "Klinger" som gömmer sig bakom "Kristna värderingar", en bögpedofil som borde avpolletterats för länge sedan och satts i fängelse.

Graham var "advokat" i Vietnam och kunde vid granskning inte skryta med att han deltog i strider mot "kommunister" då han befann sig i säkerhet bakom ett skrivbord.
Senast redigerad av RobbanUC 2026-07-12 kl. 13:20.
Citera
2026-07-12, 13:16
Medlem
Nyhetsankare i iransk statlig tv rapporterade om dödsfallet med breda leenden.

En programledare sa i direktsändning: ”Dessa nyheter är så söta att jag läser dem två gånger”.
Citera
2026-07-12, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Den platsen är reserverad för Zelenskyj och hans gelikar.

Ja ni extremistjävlar som älskar krigsförbrytare hyser säkert en sådan åsikt😉
Citera
2026-07-12, 13:26
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unoboss
Ska inte glädjas av någons död men jag var verkligen inte ett fan.

Det är inte ofta jag brukar tycka att det är skönt att bli av med någon men jag måste erkänna att Lindsey Graham är någon som jag inte vill se igen. Det är lite som med Henry Kissinger som jag definitivt glädjes åt att han dog. Det är en utmärkelse man får när man är i monsterklassen.

Det är många WASPs som dör just, frågan vad för personer som kommer ersätta dem för det finns gott om folk i leden som kan göra det och är minst lika destruktiva som Lindsey Graham.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in