Citat:
Ursprungligen postat av
Jultrollet
Ja, jag är också det. Sanslöst tröttsam att lyssna på och som du säger är det mesta dessutom helt intetsägande. Försöker låta sådär hurtig och slagfärdig hela tiden men det funkar inte. Vacchi verkar ha roligt dock.
Underbar att lyssna på! Enormt kunnig, lugn, rolig och passar perfekt som bisittare. Vad synd att han inte kan bli Adamssons ersättare istället för Emilia.

De kompletterar varandra så bra.
Precis som Du säger, Emilia blev tröttsam att lyssna på efter ett tag när man tröttnat på hennes ja...
Den Du säger är underbar att lyssna på pratar inte stup i kvarten och i mun på Roberto (vilket är bra så klart). Men... så dålig svenska att jag har svårt att uppfatta vad han säger till och från.
Adamsson var det skönt att bli av med som avbröt/pratade i mun på Roberto stup i kvarten så det inte gick att höra vad någon av dom sa.
Jag tycker att Roberto klarar sig bra själv även om det säkert blir drygt att sitta i direktsändning under 5-6 timmar. Nu är det TV, behövs inte att något pratar nonstop.
Kanske en lösning kan vara att ta in någon som gäst under ett par timmar varje dag?