2026-07-12, 10:20
Medlem
DauXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Kommer det att bli fyllnadsval? Knappast va? För tätt inpå ordinarie val? Antar att platsen helt enkelt står vackant?
Det bör krävas ett specialval nu, man kan inte vänta till höstens val. Han dog helt enkelt en månad för tidigt.
Citera
2026-07-12, 10:25
Medlem
DauXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseuse
Enligt sjuttonde konstitionstillägget har delstaterna befogenhet att utse en ersättare för att fullfölja mandatperioden. Delstatslagen säger att guvernören har befogenhet att göra det. Jag utgår ifrån att South Carolinas guvernör (republikanen Henry McMaster) helt enkelt kommer välja någon som sitter fram tills valet.
Jag TROR Grahams död inträffade för lång tid innan höstens val för att McMaster kan tillsätta någon under hela perioden fram tills dess.
Citera
2026-07-12, 10:29
Medlem
Sqrbankens avatar
Karln var väldigt drivande för kriget mot Iran (well, krig överlag) som knappast gått lysande. Lätt misstänka stressnivåerna över utvecklingen fick bägaren att rinna över kardiovaskulärt för detta, inte direkt purunga, vidriga väsen.
Citera
2026-07-12, 10:34
Medlem
diseuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DauX
Jag TROR Grahams död inträffade för lång tid innan höstens val för att McMaster kan tillsätta någon under hela perioden fram tills dess.
Det får du naturligtvis tro. Om du läser källorna jag länkade ser du hur det egentligen ligger till.
Citera
2026-07-12, 10:41
Medlem
Zaedrewss avatar
71 bara. Rent yngling sett till amerikanska mått av politiker. Jag menar läxa kanske bara litet. Han var aktiv som 71. I Sverige som politiker hade du varit i pension sedan 10 år vid den åldern.
Citera
2026-07-12, 10:50
Medlem
Citat:
Enligt sjuttonde konstitionstillägget har delstaterna befogenhet att utse en ersättare för att fullfölja mandatperioden. Delstatslagen säger att guvernören har befogenhet att göra det. Jag utgår ifrån att South Carolinas guvernör (republikanen Henry McMaster) helt enkelt kommer välja någon som sitter fram tills valet.

Ja och han Magapopulär. Frågan är om han ska välja en interim eller någon som ska ställa upp i valet i höst. Troligen det senare.
Citera
2026-07-12, 10:55
Medlem
ManySuchCasess avatar
Äh, han kommer bli ersatt med en annan boomer som tar gåvor från israel.
Just denna figur var däremot extra vidrig så skönt att slippa se honom mer.
Citera
2026-07-12, 10:56
Medlem
ludexSums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kollektion
Lindsey Graham är död. Jag tror Israel men kommer givetvis mörkas. Graham sa nyligen att Turkiet borde få F35.

Okej, då låter det utmärkt att han dött. Vi ska inte ha ledare som kittlar islamism under hakan.
Citera
2026-07-12, 10:57
Medlem
DauXs avatar
Citat:
Det får du naturligtvis tro. Om du läser källorna jag länkade ser du hur det egentligen ligger till.
Jag pudlar. I SC går det till som du säger. Jag har snöat in lite för mycket på McConnell/Kentucky.
Citera
2026-07-12, 10:57
Medlem
Han var 71 vit man från SC. Jag är säker på att han dog av en klassisk hjärtattack eller hjärnblödning. Vet ni vad de äter i den delstaten?

Enligt AI är Förväntad livslängd för män i South Carolina på ungefär 71,2 till 71,7 år vid födseln. Detta är lägre än det nationella amerikanska genomsnittet, och delstaten rankas därmed i den lägre tiondelen bland alla amerikanska delstater.

De äter skit* i SC. Lindsey, som garderobsbög hade ingen familj utan jobbade som en gris. Det i kombination av vad man äter i SC blev hans död. Mat och jobbade ihjäl sig var dödsorsaken.

*Friterad mat: Allt rullas i smet och friteras, från kyckling (Fried Chicken) till okra och gröna tomater (Fried Green Tomatoes).Hushpuppies: Friterade bollar av majsmjölsdeg som ofta äts som tillbehör till fisk och BBQ.

Sweet Tea: Delstatens signaturdryck, vilket är iskallt svart te med enorma mängder smält socker.

Mac and Cheese: En extremt tung version fylld med generösa mängder smör, grädde och flera sorters ost.

Banana Pudding: En populär, supervänlig efterrätt med vaniljkräm, bananer, vispgrädde och söta kex (Nilla Wafers).

Fläskfett som bas: Rätter som verkar nyttiga, exempelvis kokta bönor eller kål (Collard Greens), kokas nästan alltid i timmar tillsammans med bacon, rökt fläsklägg eller ister för smakens skull.
Citera
2026-07-12, 10:59
Avslutad
Han är ute i Ukrainas drönarfabriker och bara timmar efter hjärtattack hemma i USA?
Här ligger en hund begraven.

https://www.kyivpost.com/post/80086
Citera
2026-07-12, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Karln var väldigt drivande för kriget mot Iran (well, krig överlag) som knappast gått lysande. Lätt misstänka stressnivåerna över utvecklingen fick bägaren att rinna över kardiovaskulärt för detta, inte direkt purunga, vidriga väsen.

Han verkade vara en sjuk jävel..

”Ryssar dör och det är de bästa pengar vi någonsin spenderat.”

”Det enda sättet detta slutar på är att någon i Ryssland plockar bort den här killen.”

”Om tusentals människor ska dö i Nordkorea, så kommer de att dö där borta – de kommer inte att dö här.”

”De (Ukraina) sitter på mineraler för 12 biljoner dollar. Hjälper vi dem nu blir de den bästa affärspartner vi någonsin drömt om.”

”Det mesta av pengarna vi skickar till Ukraina lämnar aldrig USA – de går direkt till att skapa amerikanska jobb.”

Karman kom väl ikapp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in