2026-07-12, 02:27
Medlem
Amortentias avatar
Godkväll Flashback,

Har gjort en spaning. Det har alltid funnits personer som "testar" potentiella eller nuvarande partners, och en fråga som förekommit mer och mer är "Hade du älskat mig även om jag var en mask?". Som tjej får jag skamligt erkänna att även jag dragit denna på min snubbe, med varierande resultat...
Killen säger att han förstår att svaret ska vara JA, men han svarar ändå NEJ med motivationen att det hade varit jättekonstigt att ha en relation med en mask. Självklart har han helt rätt, men min tjej-hjärna vill ändå att han ska säga JA? Hålla mig i ett fint terrarie eller blomkruka och mata mig med banan eller vafan maskar nu äter.

Tjejer, har ni dragit denna? Och hur reagerade ni på svaret?

Grabbar, har någon frågat er detta? Och hur svarade ni?
Senast redigerad av Amortentia 2026-07-12 kl. 03:22.
Citera
2026-07-12, 02:35
Medlem
zombie-nations avatar
Det är väl rätt coolt att ha en mask hemma som kan prata medan man har den instängd i ett terrarium och hotar den med uttorkning om den blir jobbig. Klart man vill ha den masken. Jag tror eventuelly man får ha en slags mikrofon och högtalare då det är svårt att tänka sig att det kommer mer än små pip från ett så litet djur.

Maskar äter frukt ja, allt dött organiskt material.
Citera
2026-07-12, 02:39
Medlem
Jag har haft flera flickvänner, och ingen har frågat detta. Om någon skulle göra det så skulle jag göra slut direkt.
Citera
2026-07-12, 02:45
Medlem
Nej, det har aldrig någon frågat. Fast daggmaskar är ju fina särskilt om man ska meta.
Citera
2026-07-12, 02:47
Medlem
Incels har helt rätt när de säger att ni är mentalsjuka.
Citera
2026-07-12, 03:12
Medlem
Amortentias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grin-Day
Det går inte att ta dig seriöst, sluta upp med knarket / ditt låga IQ och skärp dig!

Men jag är ju bara en liten tjej?
Citera
2026-07-12, 03:19
Medlem
Amortentias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Det är väl rätt coolt att ha en mask hemma som kan prata medan man har den instängd i ett terrarium och hotar den med uttorkning om den blir jobbig. Klart man vill ha den masken. Jag tror eventuelly man får ha en slags mikrofon och högtalare då det är svårt att tänka sig att det kommer mer än små pip från ett så litet djur.

Haha massvis med möjligheter!!
Gör maskar ens något ljud? Om vi i denna fantasi-fråga tillägger att masken kan prata, blir svaret annorlunda då?!
Citera
2026-07-12, 03:19
Medlem
Är inte maskar hermafroditer? Vilket betyder att du kan komma tillfreds med dig själv utan annan inblandning.
Vill du inte ha nåt samröre så säger du det bara. Vill du ha mer uppmärksamhet så finns det kanaler för det. Den där maskgrejen funkar ju inte ens på din son, så du kan nog klippa den från din agenda.
Citera
2026-07-12, 03:20
Medlem
lagfrukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation

Kan man inte bli rik om man har en sånn mask? Jag tänker man spänner fast och får den att sjunga karaoke för betalande gäster.
Senast redigerad av lagfrukt 2026-07-12 kl. 03:31.
Citera
2026-07-12, 03:22
Medlem
Grin-Days avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amortentia
Men jag är ju bara en liten tjej?
Okej. Ja men då är du superbra, allting är 1337!
Citera
2026-07-12, 03:28
Medlem
Amortentias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tosstenpoposten
Är inte maskar hermafroditer? Vilket betyder att du kan komma tillfreds med dig själv utan annan inblandning.
Vill du inte ha nåt samröre så säger du det bara. Vill du ha mer uppmärksamhet så finns det kanaler för det. Den där maskgrejen funkar ju inte ens på din son, så du kan nog klippa den från din agenda.

Ska påminna alla mina fellow brudar om detta fact, we need no man och kan vara självständiga maskar. Tack!
Snubben är 40 år och definitivt inte min son, så jag vet inte vad jag ska säga om den biten...

Citat:
Ursprungligen postat av lagfrukt
Kan man inte bli rik om man har en sånn mask? Jag tänker man spänner fast och får den att sjunga karaoke för betalande gäster.

Golden goose i mask version. Nu börjar vi få fram riktiga argument. Antecknar för framtida bruk.
Citera
2026-07-12, 03:29
Medlem
Fantens avatar
Jag hade svarat att jag vid Hels Grindar är över 40 år gammal och har ingen som helst tolerans för såna här fjortislekar och att jag faktiskt inte orkar med din osäkerhet. Fuck vad jag hatar sån där 'tester' av alla jävla slag. Det är som hämtat ur Frida. Frida! Inte ens Veckorevyn.

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in