2026-07-11, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avfoering
Det där var en väldigt bra poäng! Underbart! Ja det är väl förhoppningsvis inte samma fitta man vil in i som man kom ut ifrån.
Och förhoppningsviss suger du inte på samma bröst som vuxen som ammade dig som barn.
Citera
2026-07-12, 00:02
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Är det inte så att 75h är ungefär samma som 95c?
Det spelar stor roll vart man köper sin BH eftersom att man kan ha 75B på Hunkemöller men 65E på Intimissimi. Och butiken TS skrev att hon handlar från, har samma storlekssystem som Intimissimi - vilket betyder att TS har minst 95 runt i omkrets och absolut inte en H kupa utan en C eller en D som max. Så ja du har rätt och det var detta bimbodeluxe inte ville att jag skulle lista ut

Det går att lura män, men inte kvinnor.
Citera
2026-07-12, 00:07
Medlem
F.D.Rs avatar
Tuttar ska knullas, inte sugas på.
Citera
2026-07-12, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Det spelar stor roll vart man köper sin BH eftersom att man kan ha 75B på Hunkemöller men 65E på Intimissimi. Och butiken TS skrev att hon handlar från, har samma storlekssystem som Intimissimi - vilket betyder att TS har minst 95 runt i omkrets och absolut inte en H kupa utan en C eller en D som max. Så ja du har rätt och det var detta bimbodeluxe inte ville att jag skulle lista ut

Det går att lura män, men inte kvinnor.

Jag har h kupa inte c eller d kupa
Citera
2026-07-12, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Jag har h kupa inte c eller d kupa
Absolut och du tycker att den storleken sitter bäst.
Men teoretiskt sett skulle du istället kunna ha 105C som är samma storlek i princip.
Men på bara 165 cm höjd låter det allt annat än bara lite rund. Så förstår att du marknadsför dig som 85h
Citera
2026-07-12, 04:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Absolut och du tycker att den storleken sitter bäst.
Men teoretiskt sett skulle du istället kunna ha 105C som är samma storlek i princip.
Men på bara 165 cm höjd låter det allt annat än bara lite rund. Så förstår att du marknadsför dig som 85h

Låt mig vara lite rund då ?! Jag råkar ha en sjukdom som heter pcos som gör att man kanske har lite problem med vikten du har ju ingen aning om jag försöker gå ner i vikt eller inte. Dessutom finns det män som gillar bbw t.ex han jag träffade förut. Vad han tänkte när han såg mig naken vet jag inte men han sa innan vi sågs att jag var "toksexig" iaf och han hade knappast problem med ståndet när vi sågs han var skitkåt och hård flera gånger
Citera
2026-07-12, 05:13
Medlem
Riktiga män gillar tuttar
Smygbögar gillar små tuttar då det är lättare för dem att låtsats att bruden är en kille/man...
Allmänt känt hos oss män
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in