Citat:
Ursprungligen postat av
Moonbow
Hej!
Jag har tagit lyrica ungefär 3-4 dagar i veckan och sedan tagit paus några dagar för att behålla effekten jag vill åt, därför äter jag ockdå stora mängder då toleransen stiger snabbt som ni vet
Jag har hållt på så i 4 månader och för 3 veckor sedan bestämde jag mig för att sluta och sedan dess har jag mått helt förjävligt.
Jag mådde inte toppen innan jag började med lyrican och jag har lidit av depression och ångest stundtals i hela mitt liv, men det jag är i nu är nåt helt annat.
ALDRIG känt mig så deprimerad och haft så mycket ångest och jag undrar om det kommer gå över?!
Berättade om detta för min läkare på min beroendemottsagning och hon sa att mina gaba-receptoret är trasiga just nu.
Igår köpte jag benso för att kunna stå ut och jag vet att det är inte optimalt men annars blir det mitt 5e sjävmordsförsök.
Så jag undrar om det finns folk som gått igenom samma sak och hur ni mådde? Och om det någonsin kommer gå över??
Och vad jag borde göra för att komma ur det här helvet.
Jag har ocksä väldigt svårt att prata med folk omkring hur fruktansvärt jag faktiskt mår.
Jag uppskattar alla svar jag kan få något otroligt!!!
Om du slutar så kommer det att gå över, fortsätter du med skiten så kommer du vara fast i ett sånt där förjävligt tillstånd.
Så ja, det kommer gå över. Bestäm dig för att aldrig röra sånt igen, ditt psyke fixar inte det. Tänk på hur du mår nu, och bestäm dig för att du aldrig någonsin vill känna såhär igen så bör du väl kunna hålla dig nykter? Problemet är när ni glömmer.. och gör om samma dumma misstag, sen sitter du där igen, och igen och igen. Blir inget bra liv det där.