Citat:
Ursprungligen postat av
superfreak94
Den moderna svenska kvinnan är så brutalt vidrig, korkad och falsk som knullar hejvilt med alla dessa afrikaner och araber.
Jag svär jag äcklas av dessa svenska kvinnor när jag ser dem ihop med sina svartingar, man vet också att det är en total ego grej för dem, "Titta på mig jag är ihop med en svart man, så coolt av mig, inte alls rasist LIXOM."
Samtidigt har dem aldrig EN ENDA afrikansk kvinnlig vännina, men går runt och tror och tycker att dem är någon antirasistisk hjälte bara för att dem är ihop med perversa svartingar som alla jagar efter vita kvinnor. *TVI TVI* spott på hela deras falska HORIGA existens.
Svenska kvinnor är på riktigt den största faran för svenskarnas framtida existens på jorden.
Kvinnor gillar det som är modernt och det som gillas av andra moderna kvinnor, gärna sådana moderna kvinnor som syns i moderna medier. Kvinnor skulle lika gärna kunna köpt en ny handväska istället för att lalla runt med en neger. Men just nu syns en massa moderna kvinnor i medier tillsammans med en neger, och då triumfar negrer handväskor, så då är det en neger som gäller. Negern är en accessoar som visar andra kvinnor att kvinnan i fråga är modern och förstår vad som anses gälla vad gäller samtidens tillfälliga normer.
Skulle det däremot vara modernt med moderskap, kärnfamilj, hemlagad mat och egensydda kläder, så skulle kvinnor visa upp sina egensydda kläder, sin hemlagade mat, sin familj och sina välartade, harmoniska barn.
Så istället för att sitta här och spotta borde du läsa politik och psykologi, äta mer kött, meditera, gymma, gå i skogen, skaffa dig en trevlig svensk tös från arbetarklassen (sådana är överlag mindre benägna att idka umgänge med rasfrämlingar), befrukta henne, köpa ett hus på landet, ta ansvar över inkomst, umgås med barnen och lära dem om ansvar, familj, traditioner, hembygd, historia och natur och vara precis den som du önskar att du vore.