2026-07-11, 21:45
Medlem
superfreak94s avatar
Den moderna svenska kvinnan är så brutalt vidrig, korkad och falsk som knullar hejvilt med alla dessa afrikaner och araber.

Jag svär jag äcklas av dessa svenska kvinnor när jag ser dem ihop med sina svartingar, man vet också att det är en total ego grej för dem, "Titta på mig jag är ihop med en svart man, så coolt av mig, inte alls rasist LIXOM."

Samtidigt har dem aldrig EN ENDA afrikansk kvinnlig vännina, men går runt och tror och tycker att dem är någon antirasistisk hjälte bara för att dem är ihop med perversa svartingar som alla jagar efter vita kvinnor. *TVI TVI* spott på hela deras falska HORIGA existens.
Svenska kvinnor är på riktigt den största faran för svenskarnas framtida existens på jorden.
Citera
2026-07-11, 21:53
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitResistens
Börja med att göra åtminstone någonting mer än att (bara) rösta! Organisera dig i någonting som ens på pappret kan kallas för nationalistiskt/patriotiskt, så att kampen kampen och det sociala livet mer och mer flyter ihop. Jag har under de senaste tre åren haft möjlighet att träffa folk i Frankrike, Italien och Storbritannien, och givetvis även Sverige, och varit med i många spännande samtal som rör Europas framtid. Det händer mycket ute i den så kallade verkligheten som går de flesta förbi av den enkla anledningen att det inte når rubrikerna i tidningarna och inte heller trådarna på Flashback.

Alltså: organisera er och delta i det politiska livet där ute i verkligheten.

Våldsdåd skall jag av förklarliga skäl inte här uppmuntra till.

Bra, du gav ett svar på min fråga.

Men kommer den svenske mannen att göra detta?
Förmodligen inte så många då de flesta bara vill följa med strömmen.

Men de som verkligen vill göra något, dvs. träffas och föra intressanta samtal, vad kommer de att lyckas med? Vad kommer deras verksamhet att resultera i?
Citera
2026-07-11, 21:59
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superfreak94
Den moderna svenska kvinnan är så brutalt vidrig, korkad och falsk som knullar hejvilt med alla dessa afrikaner och araber.

Jag svär jag äcklas av dessa svenska kvinnor när jag ser dem ihop med sina svartingar, man vet också att det är en total ego grej för dem, "Titta på mig jag är ihop med en svart man, så coolt av mig, inte alls rasist LIXOM."

Samtidigt har dem aldrig EN ENDA afrikansk kvinnlig vännina, men går runt och tror och tycker att dem är någon antirasistisk hjälte bara för att dem är ihop med perversa svartingar som alla jagar efter vita kvinnor. *TVI TVI* spott på hela deras falska HORIGA existens.
Svenska kvinnor är på riktigt den största faran för svenskarnas framtida existens på jorden.

Du har FEL!

Kolla denna tråd av Offervilja:
(FB) Är svenska män mer antinationalistiska än vad svenska kvinnor är?
Citera
2026-07-13, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
Bra, du gav ett svar på min fråga.

Men kommer den svenske mannen att göra detta?
Förmodligen inte så många då de flesta bara vill följa med strömmen.

Men de som verkligen vill göra något, dvs. träffas och föra intressanta samtal, vad kommer de att lyckas med? Vad kommer deras verksamhet att resultera i?

Mat och prat i Älgarås. Massor av mat.

Problemet är att man inte blir speciellt vital av att äta sig proppmätt.
Citera
2026-07-13, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superfreak94

Kvinnor gillar det som är modernt och det som gillas av andra moderna kvinnor, gärna sådana moderna kvinnor som syns i moderna medier. Kvinnor skulle lika gärna kunna köpt en ny handväska istället för att lalla runt med en neger. Men just nu syns en massa moderna kvinnor i medier tillsammans med en neger, och då triumfar negrer handväskor, så då är det en neger som gäller. Negern är en accessoar som visar andra kvinnor att kvinnan i fråga är modern och förstår vad som anses gälla vad gäller samtidens tillfälliga normer.

Skulle det däremot vara modernt med moderskap, kärnfamilj, hemlagad mat och egensydda kläder, så skulle kvinnor visa upp sina egensydda kläder, sin hemlagade mat, sin familj och sina välartade, harmoniska barn.

Så istället för att sitta här och spotta borde du läsa politik och psykologi, äta mer kött, meditera, gymma, gå i skogen, skaffa dig en trevlig svensk tös från arbetarklassen (sådana är överlag mindre benägna att idka umgänge med rasfrämlingar), befrukta henne, köpa ett hus på landet, ta ansvar över inkomst, umgås med barnen och lära dem om ansvar, familj, traditioner, hembygd, historia och natur och vara precis den som du önskar att du vore.
Senast redigerad av skvallevalle 2026-07-13 kl. 16:33.
Citera
2026-07-13, 16:59
Medlem
gersmans avatar
Citat:
Den svenske mannen har länge levt i ett tillstånd av välstånd och bekvämlighet som inte minst möjliggjorts av Sveriges nästan onaturligt långa period av fred.

Nu är dock erövrarna här: de jagar svenskens kvinnor på gator och gränder och den svenske mannen riskerar att själv bli brutalt förnedrad om han befinner sig på fel plats vid fel tillfälle. Och värre skall det bli, mycket värre! Din egen fru, dotter eller mor kan när som helst komma hem efter att ha blivit besudlad av tio erövrare från Afrika och Mellanöstern. Du kanske själv blir ihjälsparkad under en tur till badstranden?

Men häng inte läpp för det! Situationen erbjuder nämligen dig en unik möjlighet att vitaliseras! Fienden är här och förgriper sig redan på ditt folks kvinnor, och hotet blir större för varje dag.

Det är här den svenske mannen står inför ett vägval: att gå till graven som en gnällfitta eller med yxan i sin hand? Massinvandringen erbjuder med andra ord en möjlig framtid där den livskraftige, återvitaliserade och krigslystne svensken är en realitet. Den andra möjligheten är att den svenske mannen går till graven med sönderknullad röv medan dennes kvinnor i allt större antal ansluter sig till erövrarnas starkare sida.

Kan ni också se på situationen som en historisk möjlighet eller är ni fatalistiska gnällfittor?
Jag är nog en fatalistisk gnällfitta. Vi har inte vad som krävs. Vem kan säga nej idag, fjantarna inom SD? Utvisa småbarnsfamiljer för för låg inkomst? Utvisa iranier för "anställning" på Samhall. Skräp, jävla valfläsk. Jag jobbar på Arlanda - Det är högst 4 utvisningar i veckan.
Citera
2026-07-14, 11:15
Medlem
Citat:
Den svenske mannen har länge levt i ett tillstånd av välstånd och bekvämlighet som inte minst möjliggjorts av Sveriges nästan onaturligt långa period av fred.

Nu är dock erövrarna här: de jagar svenskens kvinnor på gator och gränder och den svenske mannen riskerar att själv bli brutalt förnedrad om han befinner sig på fel plats vid fel tillfälle. Och värre skall det bli, mycket värre! Din egen fru, dotter eller mor kan när som helst komma hem efter att ha blivit besudlad av tio erövrare från Afrika och Mellanöstern. Du kanske själv blir ihjälsparkad under en tur till badstranden?

Men häng inte läpp för det! Situationen erbjuder nämligen dig en unik möjlighet att vitaliseras! Fienden är här och förgriper sig redan på ditt folks kvinnor, och hotet blir större för varje dag.

Det är här den svenske mannen står inför ett vägval: att gå till graven som en gnällfitta eller med yxan i sin hand? Massinvandringen erbjuder med andra ord en möjlig framtid där den livskraftige, återvitaliserade och krigslystne svensken är en realitet. Den andra möjligheten är att den svenske mannen går till graven med sönderknullad röv medan dennes kvinnor i allt större antal ansluter sig till erövrarnas starkare sida.

Kan ni också se på situationen som en historisk möjlighet eller är ni fatalistiska gnällfittor?

Västerländska personer problem är att de bryr sig bara om kortsiktig materialism och hedonism till sig själv.

Det är svårt att få svensken att spendera 20 spänn på något politiskt som kan ändra något i samhället, men den har inga som helst problem att spendera många tusentals kronor på sprit, resor, luder, bilar, osv.

Men ja det är ett tillfälle för västerlänningar inklusive svenskar att se att de normer och levnadssätt man trodde var logiskt och optimalt inte fungerar i längden.
Senast redigerad av larsjohansson 2026-07-14 kl. 11:57.
Citera
2026-07-15, 20:01
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Har just lyssnat 60 minuter på Kasselstrands senaste medverkan i podden Sista måltiden. Andra gången på ett halvår han är med nu. Ashkan Fardoust, Hanif Azizi, Chang och resten av gänget verkar grymt imponerade av GK:s uppryckning senaste halvåret. Samtidigt så inser man när man lyssnar att svensk nationalism och speciellt den nationella rörelsen är stendöd. Allt som återstår är gnällande om judisk makt och Palestina, men den saken är vilken ortenkrigare som helst bättre på än svennebanan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in