Citat:
Ursprungligen postat av
Tallholm
Fortsätt att misstolka det jag skrev. Och det jag skrev är baserat på forskning och hetero- och homosexuella. Jag har inte skrivit eller påstått att homosexuella har en unik, välutbildad hjärna-
Det finns gott om forskning på att arbeten som politiker och journalister attraherar nacissister och psykopater. HBTQ och individer med könsdysfori är starkt överrepresenterade vid skjutningar I USA.
Ett gäng bögar i SA/SS i deras Tom of Finland uniformer lyfte fram Hitler. De var hans "vargflock". Det finns inget i historien som pekar på att just homos skulle vara mer empatiska, humana och toleranta än heteros. Tvärtom.
Svensk media har nolltolerans för oliktänkande. Det kan ingen ha missat. Kritik av tex invandringen och Islam är näst intill omöjligt i Sverige idag. Det är journalisterna och ingen annan som svartlistar folk. De har en plattform och de utnyttjar den till 100%. Det är woke-narcissism. Riks-nacissiten, nazijägaren och barnporrköparen Robert Aschberg (expo) är ett bra exempel. Folk som vill ge dig dåligt samvete och spelar offer eller offer by proxy är själva facit för narcissism.
När man jagar monster skall man själv se till att inte bli ett monster.