Jag hoppas många redan hat sagt detta, men som man är det bara att acceptera och VÄLJA att titta bort. Om du är den där creepy killen som stirrar, så ligger ju problemet hos dig, inte dem.
Alla normala män gillar en snygg häck. Fet som smal, string, tunga eller baddräkt spelar ingen roll.
Sexualiteten ligger hos betraktaren, inte bäraren.
Så problemet du har ligger uppenbarligen hos dig, så schas iväg till ditt ökenland igen... vi normala har inga problem med hur världen utvecklas, du har det tydligen så schas iväg, schas iväg bara.
Citat:
Ursprungligen postat av
Iman2014
Nej.
Jag har rätt att bli irriterad när jag ser en kvinnas röv framför mig eller om en kvinna visar 90 % av brösten. Man märker ju också att när du väljer att titta på en kvinna så börjar hon täcka för sig med kläderna. Om en kvinna har urringning på sig där hon visar 90 % av brösten och du då väljer att titta på hennes bröst så kommer hon börja täcka för brösten med kläderna eller händerna. Bär hon djup magtröja och du tittar på hennes mage kommer du täcka försöka täcka för sin mage också.
Tittar du på hennes röv om hon har stringbikini på sig kommer hon förstå att detta inte är acceptabelt och försöka täcka för röven vilket är vad vi vill att hon ska göra. Så om du ser en kvinna i stringbikini som visar röven så finns det en anledning att medvetet titta på hennes röv för att få henne att förstå att hon ska täcka för sin röv offentligt. Hon kommer då bli obekväm och förstå att vad hon gör inte är acceptabelt.
Det är ni som är problemet som genom ert beteende legitimerar detta kvinnliga beteendet.