2026-07-11, 16:31
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Det är väldigt konstigt och löjligt argument.

Detta är bara en ursäkt för att kvinnor ska kunna visa sin röv för alla.

https://www.bikinivillage.com/en/baywatch-triangle-bikini-top-electric-blue-my-bikini-story-0110023840128

https://www.bikinivillage.com/en/malibu-shiny-bikini-bottom-black-my-bikini-story-0130044700001

https://www.bikinivillage.com/en/ribbed-bralette-bikini-top-white-my-bikini-story-0110044510011

Här har du två exempel på "vanliga" bikinin som nästan alla kvinnor bar på när jag gick på gymnasiet. Detta är knappast någon "konservativ" klädsel utan det är en vanlig bikinitrosa som bara täcker för röven.

Om man tycker att detta är en bikinitrosa som täcker för mycket och att du är för påklädd i denna och därför måste visa nästan hela din röv i en stringbikini så är du en sjuk person.

Den enda sjuka personen är du. Du är ju besatt utav detta ämne, du sitter och googlar på bilder, på saker du hatar.
Citera
2026-07-11, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humantoilet
stranden borde va off limits för tjejer med celluliter, fettvalkar och hängpattar .. inget kan förstöra en dag mer..
Du är tunnhudad bara. Titta åt ett annat håll om din dag förstörs så lätt.

Det är för övrigt mitt råd till alla med åsikter om hur andra ser ut på stranden. Sköt er själva och skit i andra. Sluta vara en brygubbe.
Senast redigerad av Bimbodeluxe 2026-07-11 kl. 16:47.
Citera
2026-07-11, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Du är tunnhudad bara. Titta åt ett annat håll om din dag förstörs så lätt.

Det är för övrigt mitt råd till alla med åsikter om hur andra ser ut på stranden. Sköt er själva och skit i andra. Sluta vara en brygubbe.
Föredrar såklart 18åriga tjejer med perfekt kropp ,vars baddräkter från temu blir halvgenomskinliga när dom kommer upp från vattnet ..
Citera
2026-07-11, 17:49
Medlem
Jag hoppas många redan hat sagt detta, men som man är det bara att acceptera och VÄLJA att titta bort. Om du är den där creepy killen som stirrar, så ligger ju problemet hos dig, inte dem.

Alla normala män gillar en snygg häck. Fet som smal, string, tunga eller baddräkt spelar ingen roll.
Sexualiteten ligger hos betraktaren, inte bäraren.
Så problemet du har ligger uppenbarligen hos dig, så schas iväg till ditt ökenland igen... vi normala har inga problem med hur världen utvecklas, du har det tydligen så schas iväg, schas iväg bara.

Citat:
Nej.

Jag har rätt att bli irriterad när jag ser en kvinnas röv framför mig eller om en kvinna visar 90 % av brösten. Man märker ju också att när du väljer att titta på en kvinna så börjar hon täcka för sig med kläderna. Om en kvinna har urringning på sig där hon visar 90 % av brösten och du då väljer att titta på hennes bröst så kommer hon börja täcka för brösten med kläderna eller händerna. Bär hon djup magtröja och du tittar på hennes mage kommer du täcka försöka täcka för sin mage också.

Tittar du på hennes röv om hon har stringbikini på sig kommer hon förstå att detta inte är acceptabelt och försöka täcka för röven vilket är vad vi vill att hon ska göra. Så om du ser en kvinna i stringbikini som visar röven så finns det en anledning att medvetet titta på hennes röv för att få henne att förstå att hon ska täcka för sin röv offentligt. Hon kommer då bli obekväm och förstå att vad hon gör inte är acceptabelt.

Det är ni som är problemet som genom ert beteende legitimerar detta kvinnliga beteendet.
Citera
2026-07-11, 18:40
Medlem
FinStinas avatar
Kan inte utgå från mig själv eftersom jag blir obekväm av blickar bara av att jag har en mer figurnära tröja på mig. Men det löser jag genom att klä mig på annat sätt.

En för stor andel kvinnor i vår sorts kultur kommer att klä sig så opassande som de tillåts att göra. Självklart behövs det regler. Som det är nu är det riktigt illa. Jag slutade att gå på gym med större barn och tonåringar för att de blev så obekväma av hur kvinnor klädde sig och uppförde sig. "Träningsbyxor" som visade insidan av skinkorna och konturer av underlivet. I kombination med rörelser som görs på gym så blir det ju en helt bisarr miljö. Hur har vi kunnat vänja oss vid detta? Själv pallade jag inte. Kändes som att dra med ungar till en strippklubb. Tyvärr.

En del gym i andra länder har ju klädkoder där sån klädsel är förbjudet. Hoppas verkligen det kommer hit!
Citera
2026-07-11, 18:53
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nugattimackan
Jag hoppas många redan hat sagt detta, men som man är det bara att acceptera och VÄLJA att titta bort. Om du är den där creepy killen som stirrar, så ligger ju problemet hos dig, inte dem.

Alla normala män gillar en snygg häck. Fet som smal, string, tunga eller baddräkt spelar ingen roll.
Sexualiteten ligger hos betraktaren, inte bäraren.
Så problemet du har ligger uppenbarligen hos dig, så schas iväg till ditt ökenland igen... vi normala har inga problem med hur världen utvecklas, du har det tydligen så schas iväg, schas iväg bara.

Men ditt mongo, alla män är sexuellt attraherade till kvinnor!

Alla män blir attraherade av en naken kvinna. Det innebär inte att du vill se nakna kvinnor på gatorna eller på torgen eller på bussen, tåget, spårvagnen och så vidare. Vad är ditt problem? Kan du inte förstå detta?

Nästan alla män är sexuellt attraherade till 19 år gamla kvinnor. Det innebär inte att du vill se 19 år gamla kvinnor topless på tåget eller bussen en varm sommardag, eller att du vill se en kvinna gå runt i stringbikini som visar hela röven på en gata eller på ett torg.

Ni rasister har ju seriösa mentala problem.
Citera
2026-07-11, 18:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Kanske Sverige hade kunnat lärt mycket mer av andra länder om blygsamhet/modesty, om inte man hade så mycket arrogans som man har.

Jag fattar, det blir svårt och nästintill omöjligt att kunna se sina brister om man är arrogant och tror sig att vara bäst.

Modesty har ingenting att göra med heder, idiot.

Det är ni som talar vårat språk och inte tvärtom.
Citera
2026-07-11, 19:30
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Jag skiter väl i vad du tycker att "jag borde". Jag klarar av att uppgöra mig bland folk, även bland lättklädda kvinnor/flickor på stranden oavsett hur mycket hud dom visar. Och ja väldigt mpnga badade topless här förr utan att det orsakade några problem.

Enligt din logik borde detta gälla även utanför stranden i sådana fall. Ser du en topless kvinna på tåget eller på bussen så enligt dig ska man bete sig som att det är helt normalt och något vanligt. Samma med helt nakna kvinnor. Du skriver ju här "oavsett hur mycket hur dom visar".

Det är ju ett helt sjukt tankesätt. Mentalt sjukt.
Citera
2026-07-11, 19:39
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Enligt din logik borde detta gälla även utanför stranden i sådana fall. Ser du en topless kvinna på tåget eller på bussen så enligt dig ska man bete sig som att det är helt normalt och något vanligt. Samma med helt nakna kvinnor. Du skriver ju här "oavsett hur mycket hur dom visar".

Det är ju ett helt sjukt tankesätt. Mentalt sjukt.
Det är du som borde besöka psykvården. Du förstår inte logik och klarar inte av att lämna andra människor ifred.
Sköt dig själv och skit i andra, så kommer du att må bättre.
Citera
2026-07-11, 19:46
Medlem
Kleiners avatar
Det kanske är så att kvinnor som gillar att utmana män med deras klädsel är kvinnor som innerst inne hatar män? För helt seriöst, om man bry sig om samhället och att män också ska må bra då hade man inte varit så självisk?
Citera
2026-07-11, 21:37
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Det är du som borde besöka psykvården. Du förstår inte logik och klarar inte av att lämna andra människor ifred.
Sköt dig själv och skit i andra, så kommer du att må bättre.

Nej, det är snarare du som inte förstår logik här. Jag använder mig av din egen logik och ditt eget resonemang här. Enligt ditt egna resonemang borde du vara helt okej med topless kvinnor på ett tåg eller buss elelr på gator eller torg. Till och med helt nakna kvinnor.

För enligt din feministiska logik har kvinnor inget ansvar utan kan göra vad dem vill. Klä sig exakt som dem vill och allt ansvar ligger på mannen att bara acceptera det.
Citera
2026-07-11, 22:06
Medlem
Kleiners avatar
Tror du att män som är okej med att kvinnor som utmanar andra män med deras klädsel och finner "stolthet" i hans sexig kvinna, innerst inne hatar kvinnor?

Citat:
Nej, det är snarare du som inte förstår logik här. Jag använder mig av din egen logik och ditt eget resonemang här. Enligt ditt egna resonemang borde du vara helt okej med topless kvinnor på ett tåg eller buss elelr på gator eller torg. Till och med helt nakna kvinnor.

För enligt din feministiska logik har kvinnor inget ansvar utan kan göra vad dem vill. Klä sig exakt som dem vill och allt ansvar ligger på mannen att bara acceptera det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in