2026-07-11, 17:30
Medlem
Den svenske mannen har länge levt i ett tillstånd av välstånd och bekvämlighet som inte minst möjliggjorts av Sveriges nästan onaturligt långa period av fred.

Nu är dock erövrarna här: de jagar svenskens kvinnor på gator och gränder och den svenske mannen riskerar att själv bli brutalt förnedrad om han befinner sig på fel plats vid fel tillfälle. Och värre skall det bli, mycket värre! Din egen fru, dotter eller mor kan när som helst komma hem efter att ha blivit besudlad av tio erövrare från Afrika och Mellanöstern. Du kanske själv blir ihjälsparkad under en tur till badstranden?

Men häng inte läpp för det! Situationen erbjuder nämligen dig en unik möjlighet att vitaliseras! Fienden är här och förgriper sig redan på ditt folks kvinnor, och hotet blir större för varje dag.

Det är här den svenske mannen står inför ett vägval: att gå till graven som en gnällfitta eller med yxan i sin hand? Massinvandringen erbjuder med andra ord en möjlig framtid där den livskraftige, återvitaliserade och krigslystne svensken är en realitet. Den andra möjligheten är att den svenske mannen går till graven med sönderknullad röv medan dennes kvinnor i allt större antal ansluter sig till erövrarnas starkare sida.

Kan ni också se på situationen som en historisk möjlighet eller är ni fatalistiska gnällfittor?
Senast redigerad av VitResistens 2026-07-11 kl. 17:38.
Citera
2026-07-11, 17:39
Medlem
Absolut .. Men det krävs nog ganska mycket intelligens/hjärna och strategi också i dagens situation. Att ge sig ut och veva med en yxa resulterar sannolikt i att du hamnar inlåst i 10 år bakom en tjock ståldörr. Där blir det inte så lätt att vitaliseras, eller att ta hand om dina nära ...

Lösningen måste nog komma politiskt (långsamt), eller via en kulturrevolution, kanske i kombination med en respekterad nordisk "god" maffia med våldskapital som vinner svenskens hjärtan, med springisar likt invandrarnas organisering som kan utföra uppdrag.
Citera
2026-07-11, 17:48
Medlem
Jo, när jag skrev om yxor så syftade jag nu inte heller på tokiga våldsdåd av den typen.

Jag har faktiskt också tänkt på det där med en svensk "maffia". Men jag tror att svensken måste lida ett antal år till innan tillräckligt många är beredda att inse vad för slags offer de och andra är tvungna att ge inför historiens obarmhärtiga gång.

Citat:
Ursprungligen postat av devaleva
Absolut .. Men det krävs nog ganska mycket intelligens/hjärna och strategi också i dagens situation. Att ge sig ut och veva med en yxa resulterar sannolikt i att du hamnar inlåst i 10 år bakom en tjock ståldörr. Där blir det inte så lätt att vitaliseras, eller att ta hand om dina nära ...

Lösningen måste nog komma politiskt (långsamt), eller via en kulturrevolution, kanske i kombination med en respekterad nordisk "god" maffia med våldskapital som vinner svenskens hjärtan, med springisar likt invandrarnas organisering som kan utföra uppdrag.
Citera
2026-07-11, 17:50
Medlem
M70'n redo, förhoppningsvis används den inte heller. Noll risk för visitationer dessutom.
Citera
2026-07-11, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitResistens
Börja i så fall träna och bli som jag: jag är upp till två timmar på gymmet varje dag. Funderar dock på att en dag i veckan istället börja ägna mig åt löpning i terräng.
Detta kommer naturligtvis att rädda den svenske mannen.
Citera
2026-07-11, 18:02
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Den svenske mannen har länge levt i ett tillstånd av välstånd och bekvämlighet som inte minst möjliggjorts av Sveriges nästan onaturligt långa period av fred.

Nu är dock erövrarna här: de jagar svenskens kvinnor på gator och gränder och den svenske mannen riskerar att själv bli brutalt förnedrad om han befinner sig på fel plats vid fel tillfälle. Och värre skall det bli, mycket värre! Din egen fru, dotter eller mor kan när som helst komma hem efter att ha blivit besudlad av tio erövrare från Afrika och Mellanöstern. Du kanske själv blir ihjälsparkad under en tur till badstranden?

Men häng inte läpp för det! Situationen erbjuder nämligen dig en unik möjlighet att vitaliseras! Fienden är här och förgriper sig redan på ditt folks kvinnor, och hotet blir större för varje dag.

Det är här den svenske mannen står inför ett vägval: att gå till graven som en gnällfitta eller med yxan i sin hand? Massinvandringen erbjuder med andra ord en möjlig framtid där den livskraftige, återvitaliserade och krigslystne svensken är en realitet. Den andra möjligheten är att den svenske mannen går till graven med sönderknullad röv medan dennes kvinnor i allt större antal ansluter sig till erövrarnas starkare sida.

Kan ni också se på situationen som en historisk möjlighet eller är ni fatalistiska gnällfittor?

Slopa de svulstiga och målande nationalistbeskrivningarna som "yxan i hand", "krigslysten" osv och berätta istället vad det är den svenske mannen ska göra rent konkret. Föra gerillakrig mot invandrare? Rösta i parlamentariska val?

Och det viktigaste: Vad ska denna vitalisering i sig leda till?
Citera
2026-07-11, 18:10
Medlem
Det kommer det ej att göra, men om jag ska kunna dra mitt strå till stacken i raskriget om ett antal år så bör jag inte sitta framför Netflix och smälla i mig öl och ostbågar... fast jag gärna skulle vilja.

Jag tycker om Tv-serier. När jag kollade på Vikings fick jag för mig att jag är lika häftig som Ragnar Lodbrok, fast jag i själva verket var en otränad och blek alkoholist.

Till slut bestämde jag mig för att sluta sitta och glo och faktiskt försöka göra avtryck i historien. Man lever bara en gång (?), ska jag verkligen slösa den tiden på öl, ostbågar och Tv-serier?

Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Detta kommer naturligtvis att rädda den svenske mannen.
Citera
2026-07-11, 18:13
Medlem
Citat:

Misstänker att du är en incel som sitter i mammas källare helt livrädd och vågar inte gå ut, be mamma köra dig till psykdoktorn.

Vi som lever i verkligheten och vågar gå ut blir varken förnedrande eller våldtagna, att vi sedan har tagit in för mycket skitfolk som vi kommer och skall kasta ut är en annan historia.
Citera
2026-07-11, 18:20
Medlem
Citat:
Det kommer det ej att göra, men om jag ska kunna dra mitt strå till stacken i raskriget om ett antal år så bör jag inte sitta framför Netflix och smälla i mig öl och ostbågar... fast jag gärna skulle vilja.

Jag tycker om Tv-serier. När jag kollade på Vikings fick jag för mig att jag är lika häftig som Ragnar Lodbrok, fast jag i själva verket var en otränad och blek alkoholist.

Till slut bestämde jag mig för att sluta sitta och glo och faktiskt försöka göra avtryck i historien. Man lever bara en gång (?), ska jag verkligen slösa den tiden på öl, ostbågar och Tv-serier?
Good for you.
Sen då?
Citera
2026-07-11, 18:22
Medlem
Börja med att göra åtminstone någonting mer än att (bara) rösta! Organisera dig i någonting som ens på pappret kan kallas för nationalistiskt/patriotiskt, så att kampen kampen och det sociala livet mer och mer flyter ihop. Jag har under de senaste tre åren haft möjlighet att träffa folk i Frankrike, Italien och Storbritannien, och givetvis även Sverige, och varit med i många spännande samtal som rör Europas framtid. Det händer mycket ute i den så kallade verkligheten som går de flesta förbi av den enkla anledningen att det inte når rubrikerna i tidningarna och inte heller trådarna på Flashback.

Alltså: organisera er och delta i det politiska livet där ute i verkligheten.

Våldsdåd skall jag av förklarliga skäl inte här uppmuntra till.

Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
Slopa de svulstiga och målande nationalistbeskrivningarna som "yxan i hand", "krigslysten" osv och berätta istället vad det är den svenske mannen ska göra rent konkret. Föra gerillakrig mot invandrare? Rösta i parlamentariska val?

Och det viktigaste: Vad ska denna vitalisering i sig leda till?
Citera
2026-07-11, 18:33
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Good for you.
Sen då?

Exakt vad är poängen med din fråga? "Hahah, ni svenska män är så usla, ingen idé att ni försöker ens!?"

Ja, du kanske har rätt. Och en vacker dag kanske du kan slå dig för bröstet och säga "vad var det jag sa?"

Well good for you then, då blir du väl lycklig
Citera
2026-07-11, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Exakt vad är poängen med din fråga? "Hahah, ni svenska män är så usla, ingen idé att ni försöker ens!?"

Ja, du kanske har rätt. Och en vacker dag kanske du kan slå dig för bröstet och säga "vad var det jag sa?"

Well good for you then, då blir du väl lycklig
Nä var nyfiken bara.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här