Citat:
Ursprungligen postat av
Fotboll.Guld
Enligt Michaele Clarke:10 länder i Europa, inklusive Sverige, har tydligen tagit fram evakueringsplaner för vad Putler har planerat för hösten efter valet i Ryzzland. Kanske därför Kina blivit lite mer negativa? Fanskapet kommer göra något i Baltikum eller Polen. Eller varför inte spränga Öresundsbron om Ukraina spränger Kerch? Något är i gärningen. Man blir mörkrädd. Kan fanskapet inte acceptera att han inte kan ta Ukraina och hitta på en egen version om total seger att sälja till folket??
Nej, det kan han faktiskt inte. Under alla år jag har följt Putin har jag aldrig sett något som tyder på annat än ett glasskört ego, storhetsvansinne och en närmast sjuklig oförmåga att acceptera att han har räknat fel. För Putin går allting alltid enligt plan, även när planen uppenbarligen ligger och brinner i ett dike.
Jag håller också med om att han sannolikt kommer försöka sig på något riktigt hjärndött snart, bara för att slippa erkänna att utedassimperiet inte klarar av att besegra sitt lilla grannland. Frågan är bara om de övriga i Moskvas övre elit kommer sätta stopp för dåren innan han drar med sig ännu fler i sitt personliga haveri.