2026-07-11, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
"Idag träffar vi Ted som har selektiv mutism."
Beavis-Ted med exman (?) pratar (skriver) på YouTube:
https://www.youtube.com/watch?v=gZZZDd2CIyQ

Väldigt märkligt här kunde han inte prata alls, men när dumpen konfronterade honom var det inga problem.
Citera
2026-07-11, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acodpc37
Hur många gäddor tror ni drömmer om stora skadestånd, i och med EU-domen, som gäller företag som säljer domar. Dumpen har inte sålt en enda.

588 är en. Vilka fler? Killgissar jag så ligger 785 bra till hands. Bara ett problem, när de polisanmäler blir deras identiteter offentlig handling.
Bra killgissning 😏. Hans gode vän är aktiv i frågan i den andra tråden. För övrigt var 785 korkad nog att använda sitt eget namn i chattloggen så allt är redan ganska öppet där.
Citera
2026-07-11, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FetaBurgarn
Väldigt märkligt här kunde han inte prata alls, men när dumpen konfronterade honom var det inga problem.

Haha, så jävla dåligt. Undrar varför han vill ha diagnosen och t.om skyltar med den? Han gillar kanske inte bara att snacka, det kan ju vara påfrestande för alla mellan varven.

Men försvara sig var viktigt då var han inte längre stum. Jojo.
Citera
2026-07-11, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Tja, det är väl motsvarigheten till en riktigt bylsig offerkofta. I #797s fall kommer den som en liten käck pin-version i rött att ha på jackan så alla kan se hur utsatt han är. Syftet är dock exakt detsamma, att försöka väcka sympati. Personligen har jag mycket svårt för en 1) stum person som visar sej vara rätt talför och 2) en låtsas-stum pedofil som jagar barn.

Kan tänka mig att snubben har skaffat sig en radda diagnoser och nåt fel är det ju, dock har han säkert inte de diagnoser han manipulerat till sig. Sjukpensionär lär han också vara.
Citera
2026-07-11, 10:32
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Kan tänka mig att snubben har skaffat sig en radda diagnoser och nåt fel är det ju, dock har han säkert inte de diagnoser han manipulerat till sig. Sjukpensionär lär han också vara.

Sjukersättning heter det nu för tiden.
Och det verkar han (Beavis-Ted, #797) ha haft i 12 (nu 14?) år.
https://youtu.be/gZZZDd2CIyQ?t=1032
Citera
2026-07-11, 11:23
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
"Idag träffar vi Ted som har selektiv mutism."
Beavis-Ted med exman (?) pratar (skriver) på YouTube:
https://www.youtube.com/watch?v=gZZZDd2CIyQ
Jag tycker ändå att vi ska ge #797 lite cred för hans kreativa val av funktionsnedsättning. Som vi har sett i otaliga konfrontationsvideor verkar (akut) hörselnedsättning vara extremt vanligt bland gäddor. Hur många gånger har man inte hört sådana här dialoger?

- Du är här för att träffa ett barn.
- Va?
- Ja, du skulle träffa ett barn här idag.
- VA?!

Därför känns #797s mutism ändå lite uppfriskande i sammanhanget. Han är liksom nyskapande på något sätt. Detta, i kombination med pederastpartnerns gigantiska uppenbarelse, gör både #797 och #798 mycket svåra att glömma bort. Däremot är att låtsas vara stum precis lika jävla illa som att försöka spela oskyldig, dum, döv eller något annat när man blir påkommen med att försöka förgripa sej på barn.
Citera
2026-07-11, 11:34
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ja, det måste vara enormt praktiskt att ha blivit diagnostiserad med selektiv mutism", för då kan man vara stum när det passar ens egen agenda. #797
Citera
2026-07-11, 11:37
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:

Skulle väl vara kul om Försäkringskassan fick reda på det....
Citera
2026-07-11, 11:37
Avstängd
Citat:
Jag tycker ändå att vi ska ge #797 lite cred för hans kreativa val av funktionsnedsättning. Som vi har sett i otaliga konfrontationsvideor verkar (akut) hörselnedsättning vara extremt vanligt bland gäddor. Hur många gånger har man inte hört sådana här dialoger?

- Du är här för att träffa ett barn.
- Va?
- Ja, du skulle träffa ett barn här idag.
- VA?!

Därför känns #797s mutism ändå lite uppfriskande i sammanhanget. Han är liksom nyskapande på något sätt. Detta, i kombination med pederastpartnerns gigantiska uppenbarelse, gör både #797 och #798 mycket svåra att glömma bort. Däremot är att låtsas vara stum precis lika jävla illa som att försöka spela oskyldig, dum, döv eller något annat när man blir påkommen med att försöka förgripa sej på barn.
Ja men det beror ju också till stor del på att Patrik sluddrar som om han vore stenfull.
Citera
2026-07-11, 11:40
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Russinsmurfen
Ja men det beror ju också till stor del på att Patrik sluddrar som om han vore stenfull.
Jag tycker nog att gäddorna blir akut halvdöva oavsett vem som frågar.
Citera
2026-07-11, 11:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Krävs inte mycket för att bli RFSL-profil....

Förvisso, men när han först vinkar så känns han som lågebåvad och hans nä, nä och sen när Sara säger skäms och han lunkar iväg? Jösses. Jag känner mig som en raketforskare just nu. #797
Citera
2026-07-11, 11:42
Avstängd
Citat:
Jag tycker nog att gäddorna blir akut halvdöva oavsett vem som frågar.
Det är nog en försvarsmekanism, särskilt i början av samtalet. Men Patrik kan ju inte göra sig förstådd nån gång
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in