2026-07-10, 23:56
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zapohd
#797 och #798

Undrar om deras Kiruna resa blir av i mitten av denna månad.. En av dem har skrivit om resan på en Facebook sida om Kiruna.

Ungdomarna i Kiruna bör nog hålla sig borta från dem.
Ja, alla ungdomar i Kiruna-trakten bör hålla sej långt borta från #797 och #798, men detsamma gäller omvänt. Sådana här pederaster ska hålla sej så långt ifrån barn som möjligt i hela landet.
Citera
2026-07-11, 00:24
Medlem
Hur många gäddor tror ni drömmer om stora skadestånd, i och med EU-domen, som gäller företag som säljer domar. Dumpen har inte sålt en enda.

588 är en. Vilka fler? Killgissar jag så ligger 785 bra till hands. Bara ett problem, när de polisanmäler blir deras identiteter offentlig handling.
Citera
2026-07-11, 00:37
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acodpc37
Hur många gäddor tror ni drömmer om stora skadestånd, i och med EU-domen, som gäller företag som säljer domar. Dumpen har inte sålt en enda.

588 är en. Vilka fler? Killgissar jag så ligger 785 bra till hands. Bara ett problem, när de polisanmäler blir deras identiteter offentlig handling.
Haha, nä Dumpen säljer inga domar. Det finns säkert drömmare, men i vaket tillstånd göre sej dessa ej besvär. Undantaget skulle väl vara #588 då som siktar på en kombinerad förstaplats som rikspeddo och riksidiot. Jag är genuint intresserad av hur det kommer att gå för honom och hur han ska piska skiten ur världen med sina 520TB.
Citera
2026-07-11, 00:38
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:

Inte någon.
Citera
2026-07-11, 00:48
Medlem
FuckSwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrFittarsle
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/tidigare-rfsl-man-konfronterades-av-dumpen-/

Jag som trodde att han var retarderad
Tack! Löjligt för övrigt att pixla ansiktena då de redan är avpixlade på Dumpen för alla att se,
Citera
2026-07-11, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Inte någon.

Flera kan jag lova dig. Garanterat 588. Han ylar om det hela tiden på sin instagram.
Citera
2026-07-11, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Haha, nä Dumpen säljer inga domar. Det finns säkert drömmare, men i vaket tillstånd göre sej dessa ej besvär. Undantaget skulle väl vara #588 då som siktar på en kombinerad förstaplats som rikspeddo och riksidiot. Jag är genuint intresserad av hur det kommer att gå för honom och hur han ska piska skiten ur världen med sina 520TB.

Ska bli mycket spännande att se. Har ju råkat gilla något Dumpen-inlägg på FB, så jag finns ju bland dessa 520TB. Enligt honom då.
Citera
2026-07-11, 04:53
Medlem
Lowhos avatar
Går man in på #797 hemsida så har folk börjat skriva arga kommentarer under fliken "mina statusinlägg".
Lägger särskilt märke till nån som skrev "Inom de närmaste dagarna hälsar vi på dig på Skogsvägen" under namnet "Mike Peddohunter".

Något säger mig att i bygder som Hylte-bruk och liknande ser folk inte med blida ögon på såna här typer, lär vara överhängande risk/chans att det kommer ske grejer irl efter den här konfrontationen.

En jävla cirkus detta, som man inte vill missa.

Dessutom, när jag sökte på #797 på google fick jag upp denna video där han figurerar med sin exman https://www.youtube.com/watch?v=gZZZDd2CIyQ
Verkar vara delaktig i något föreningsliv för personer med funktionshinder.

Vill flika in med att exmannen även figurerar i den där tidningsartikeln folk länkat till. Han är INTE involverat i något av detta vad vi vet och ska lämnas utanför.
Tänker så inte folk blandar ihop honom med den nuvarande sambon #798.
Senast redigerad av Lowho 2026-07-11 kl. 04:57.
Citera
2026-07-11, 06:52
Medlem
NyGammmmals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSweden
Tack! Löjligt för övrigt att pixla ansiktena då de redan är avpixlade på Dumpen för alla att se,

Kan hålla med men antar att de pixlar då gäddorna tekniskt sett inte gjort något olagligt och då vara emot någon etisk princip de låtsas förhålla sig till gällande publicering av ansikte mm.
Ett pluss med att pixla är ju också att läsarna letar sig in på dumpen.se av nyfikenhet.

Expressen publicerar åtminstone en artikel om asen till skillnad från deras konkurrenter dessutom.
Citera
2026-07-11, 09:08
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralpredikan
Läste innan här om att han har varit med i Hallandsposten och blivit intervjuade om det med sin exman.
Artikel är låst .
Men håller med, bakom skärmen är han inte stum 🥳

"Idag träffar vi Ted som har selektiv mutism."
Beavis-Ted med exman (?) pratar (skriver) på YouTube:
https://www.youtube.com/watch?v=gZZZDd2CIyQ
Citera
2026-07-11, 09:10
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lowho
Går man in på #797 hemsida så har folk börjat skriva arga kommentarer under fliken "mina statusinlägg".
Lägger särskilt märke till nån som skrev "Inom de närmaste dagarna hälsar vi på dig på Skogsvägen" under namnet "Mike Peddohunter".

Något säger mig att i bygder som Hylte-bruk och liknande ser folk inte med blida ögon på såna här typer, lär vara överhängande risk/chans att det kommer ske grejer irl efter den här konfrontationen.

En jävla cirkus detta, som man inte vill missa.

Dessutom, när jag sökte på #797 på google fick jag upp denna video där han figurerar med sin exman https://www.youtube.com/watch?v=gZZZDd2CIyQ
Verkar vara delaktig i något föreningsliv för personer med funktionshinder.

Vill flika in med att exmannen även figurerar i den där tidningsartikeln folk länkat till. Han är INTE involverat i något av detta vad vi vet och ska lämnas utanför.
Tänker så inte folk blandar ihop honom med den nuvarande sambon #798.

Och dom körde SAAB naturligtvis....
Citera
2026-07-11, 09:23
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
797 och 798

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/tidigare-rfsl-man-konfronterades-av-dumpen-/

Beavis och Buttheads (#797 och #798) succé fortsätter på nordfront.se:
https://nordfront.se/dumpen-fangade-rfsls-styrelsemedlem

Dom kommer säkert att få kontakt med många likasinnade tack vare all publicitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in