2026-07-10, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralpredikan
Selektiv mutism.
Plus annat smått och gott förmodligen när det gäller npf.

Selektiv mutism låter som en ångestrelaterad grej. Känns jävligt märkligt i mina ögon att sätta skyltar på sig själv angående sådana saker. Men han kan väl lägga till "pedofil" på skylten, så blir jag nöjd.
Citera
2026-07-10, 22:28
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Selektiv mutism låter som en ångestrelaterad grej. Känns jävligt märkligt i mina ögon att sätta skyltar på sig själv angående sådana saker. Men han kan väl lägga till "pedofil" på skylten, så blir jag nöjd.
Ja, det hade varit bättre att skriva det med versaler på skylten, för #797 är tamejfan inte stum. Skum, dum, vadsomhelst, men inte stum.
Citera
2026-07-10, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Läste innan här om att han har varit med i Hallandsposten och blivit intervjuade om det med sin exman.
Artikel är låst .
Men håller med, bakom skärmen är han inte stum 🥳
Citera
2026-07-10, 22:41
Medlem
BevarsMilderPengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralpredikan
Läste innan här om att han har varit med i Hallandsposten och blivit intervjuade om det med sin exman.
Artikel är låst .
Men håller med, bakom skärmen är han inte stum 🥳

Att kunna skriva och att kunna tala är inte samma sak, dock.
Citera
2026-07-10, 22:44
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BevarsMilderPeng
Att kunna skriva och att kunna tala är inte samma sak, dock.
Det är alldeles riktigt, men #797 verkar faktiskt kunna både och. Kolla hans Facebook så kan du bilda dej en egen uppfattning.
Citera
2026-07-10, 23:05
Medlem
797 och 798

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/tidigare-rfsl-man-konfronterades-av-dumpen-/
Citera
2026-07-10, 23:11
Medlem
Pillerburks avatar
Gädda: #797. Den smala mannen ser ut som en korsning utav Billy Idol och Frankensteins monster.
Citera
2026-07-10, 23:11
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BevarsMilderPeng
Intressant. Varför har man en sån skylt då?.
Tja, det är väl motsvarigheten till en riktigt bylsig offerkofta. I #797s fall kommer den som en liten käck pin-version i rött att ha på jackan så alla kan se hur utsatt han är. Syftet är dock exakt detsamma, att försöka väcka sympati. Personligen har jag mycket svårt för en 1) stum person som visar sej vara rätt talför och 2) en låtsas-stum pedofil som jagar barn.
Citera
2026-07-10, 23:19
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acodpc37
797 och 798

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/tidigare-rfsl-man-konfronterades-av-dumpen-/
Det här är faktiskt revolutionerande. I artikeln skriver Expressen "konfronterades" och inte "hängdes ut". Låt oss hoppas att regnbågspederasterna blev brytpunkten för Expressens (och kanske även andra tidningars) ordval i fortsättningen. #797 och #798
Citera
2026-07-10, 23:35
Medlem
Tror inte det är för att han visar kuken som dom blurrar. Snarare att han står i boxers och hans mage hänger ned under tröjan. Det kan väl anses förnedrande att filma och visa upp. Oklart om han är helt hundra i skallen också, det vet man ju inte.
Citera
2026-07-10, 23:42
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katki
Tror inte det är för att han visar kuken som dom blurrar. Snarare att han står i boxers och hans mage hänger ned under tröjan. Det kan väl anses förnedrande att filma och visa upp. Oklart om han är helt hundra i skallen också, det vet man ju inte.
Varför skulle det vara värre att filma just den här fläsknudisten #798 än alla andra peddos som har bombarderat fiskarna med runkvideos?
Citera
2026-07-10, 23:50
Medlem
#797 och #798

Undrar om deras Kiruna resa blir av i mitten av denna månad.. En av dem har skrivit om resan på en Facebook sida om Kiruna.

Ungdomarna i Kiruna bör nog hålla sig borta från dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in