2026-07-10, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EpicUsername
Medborgarna = sossar. Finns inget parti som har så många röstare, så det är nog rätt sannolikt att flest medborgare är sossar, ta sedan sossar i andra partier så har du en stor majoritet. Du är inte majoritet medborgare som omogna högerextrema på flashback fastnat i utvecklingen utan en liten skrikig extremt minoritet som hjärntvättats av nazistssmutset.

Du ska inte yttra sig om islamister då du själv är extremist. Gäller er alla högerextrema fascister som spelar reko här medan vi alla känner till er onda underliggande agenda.

Du är verkligen en social newbie som inte hänger med i det sociala samspelet eller utvecklingen. I verkligheten ser svenskarna dig som bråkstaken och problemet om något.
När du skriver till mig så håller du en god ton! Fattar du det din potentiella lilla empatilösa idiotjävel? Har inte gjort dig ett skvatt! Hade du trakasserat mig såhär i verkliga livet så hade jag (195 cm 110 kg) blivit vansinnig!

Att hata islam, anti-vetenskaplig propaganda, könsbekräftande vård för minderåriga, eller massinvandring innebär inte att man är nazist/högerextrem...

Ni svenskar är dumma i huvudet som fokuserar på varenda potentiell "högerextrem" oavsett hur rimliga argumenten är, medan ni negligerar andra auktoritära rörelser helt (hycklaridioter)...

Du har ingen jävla aning om hur jag ser på nazister/högerextrema! Har vuxit upp och blivit mobbad av sådana idioter...

Och är du förståndshandikappad eller?

Alla medborgare i Sverige är inte sossar! Men som du antyder så har svenskar indoktrinerats till att vara sossar... Ställ och rätta dig i ledet samt håll käften och lita på staten no matter what!

Men i Sverige så är problematiken att vi bara fokuserar på just SD medan Socialdemokraterna är det stora fuskpartiet som gör allt för maktens skull...

Så lägg mer energi på Magdalena Andersson, som till synes är skrupellös och agerar skrupellöst som potentiell sociopat/narcissist... Man ser när hon talar osanning eller blir nervös pga det överdrivna blinkandet/blundandet... Sossarna skiter fullständigt i Sverige!
Citera
2026-07-10, 18:45
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av social.newbie
Fast islam är ju också västvärldens problem!

Och låt er inte luras!

JO står inte på medborgarnas sida utan sossarnas!
100%, och båda av dessa sidor är onda ideologier som inte har här att göra men som tillåtits in och infiltrerat samhället i årtionden. Medvetet för att förstöra och orsaka konflikter mellan varvandra och med fler inom länderna och de konflikt det kommer de också få. 😤

Förräderiet, korruptionen i och mot norr, Europa och "väst" är omfattande, den måste luckras upp & upphöra. Sjuka, illsinta djävlar.

Räknar hela sjuklövern till "sossarna" M med resten och inte bara S. Litar inte på SD heller. Tam "opposition". Inte sagt att det inte finns bra politiker i olika partier men...

nytt måste in, & folk behöver protestera mer - göra något varje dag.

Håller med inlägget ovan med av social.newbie, bra skrivet.
Senast redigerad av Room531 2026-07-10 kl. 18:50.
Citera
2026-07-10, 21:56
Avstängd
Låt barn vara barn. Detta med bögerier, perversiteter hör till vuxenvärlden.
Citera
2026-07-10, 22:24
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Nej, det har du inte. Du säger att du blir ”tvingad” för att du ser Pride-symboler lite då och då (ditt enda konkreta exempel). Blir du också ”tvingad” att bli kristen om du åker förbi kyrkor på vägen till jobbet eller om någon av dina kollegor har ett kors runt halsen?

Du bytte själv spår, så grattis till OT själv

Jo. Skolor, universitet och arbetsplatser antar officiellt värdegrunder där mångfald, feminism och genus ingår. Dessa prackas på människor inte bara genom flaggor men även andra sätt. T.ex. har skolor haft "queer-quizz" där extrema progressiva åsikter prackats på barn. Högskolor har krävt att studenter gör uppsatser inom genus på helt orelaterade utbildningar. Företag har mångfaldsträning. Allt detta är åsikter som tvingas på individer. Det är oacceptabelt och lagen borde ändras så att de ansvariga avrättas.
Citera
2026-07-10, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Room531
Tog det ett jävla ÅR att komma fram till denna självklara slutsats förresten? Folk behöver ta ifrån sina ungar från hjärntvätten i skolsystemen de försöker få in via detta nonsens om "värdegrund".... Bara ett av många skäl.

Hur gör muslimerna, de kan väl omöjligt tillåta sina ungar gå i globalist-skola särskilt länge till ju mer de påtvingar sånt här äckligt nonsens och försök till hjärntvätt.

Svenskar som vill slippa att deras barn dränks i HBTQ-propaganda får överväga att sätta sina barn i muslimsk friskola.
Citera
2026-07-10, 22:44
Medlem
Bansheeofflashbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Detta är väl ett resultat av statens lagstiftning, eftersom det hänvisas till "värdegrund arbete", vilket ju är just att normalisera homo och transsexuell livsstil.

Vad lagstiftningen inte tänkt på är ju att sådant arbete naturligtvis inte bör ske mot småbarn med blöjor, eller ens 5-åringar (som är de äldsta på förskolor). Utan påbörjas hos äldre barn, jag vet inte exakt när.

Men mina egna barn började uttrycka hånfull attityd mot bögar redan vid 8-9 års ålder, pga påverkan från andra barn i klassen. Så nog finns ett behov att avdramatisera sexuell läggning tidigt. Jag personligen ser ingen anledning att vara kränkande mot sexuella minoriteter.

Detta är ju uppenbart resultatet av personal och ledning som själva är HBTQi och därför vill påtvinga småbarn deras sexuella värderingar. Tidö verkar ha missat att åtgärda detta, antagligen pga sin iver att berika miljardärerna.

Självklart ska man inte kränka sexuella minoriteter men man ska heller inte fira de och måla upp de som något speciellt, färgglatt och häftigt. Framför allt ska alla jvla pridepedofiler ge fan i att dra in barn i deras perversioner. Det finns t.ex 0 och ingen anledning att dra med barn till pridetåg där vuxna män går nakna och i latex eller nitband. Bara ett riktigt peddo hade tagit med och utsatt barn för det.

Jag är absolut inte homofob eller något men bögeri är sjukt jävla äckligt och transformers är en grav mental störning som hela pride rörelsen och nu även t.om läkare gör allt för att trycka på och få det att framstå att det är helt normalt och sunt och förnuftigt att hugga kuken av en 18 åring.

Så man ska inte kränka bögar och andra pervon men man ska absolut inte uppmana barn till att själva växa upp och bli perverter.

Hela priderörelsen finns ENBART för att peddos vill utsätta små barn för perverter så tidigt som möjligt så att de ska tycka att det är fullt normalt med könsstympning när de sen är vuxna.

Sen att pride säger sig stå för allas lika värde oav är ju totalt bullshit. De har exakt samma rättigheter som vanliga människor. De har tillochmed övertalat kyrkan att gifta bögar och andra perverta. I moskerna är det såklart fortfarande totalförbud på bögeri och ännumer på bögerigiftermål. Konstigt att peddovänstern inte ger sig på de?
Citera
2026-07-10, 22:45
Medlem
Benny98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allvar66
Låt barn vara barn. Detta med bögerier, perversiteter hör till vuxenvärlden.

Fast många barn har ju redan två mammor och ibland två pappor så det blir lite löjligt att barnen skulle bli skadade på förskolan.
Citera
2026-07-10, 22:49
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maximalist
Svenskar som vill slippa att deras barn dränks i HBTQ-propaganda får överväga att sätta sina barn i muslimsk friskola.
nej... eller bara hemskolning.

"skolplikt" och sen driva på sånt här absurd skit i skolsystemen med all annan design för indoktrinering för medelmåttlighet, fy fan vad kriminellt. och jag menar inte juridiskt kriminellt men nog borde det vara det med.
Citera
2026-07-10, 23:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Benny98
Fast många barn har ju redan två mammor och ibland två pappor så det blir lite löjligt att barnen skulle bli skadade på förskolan.
Jag skrev ju det, sluta med bögerier.
Citera
2026-07-11, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Nu hör du upp din homoerotiska fruktkaka.

Du ser ju själv, vi kommer aldrig att kunna bo i samma land. Du måste bo med fikusar, transpersoner, homofiler, feminister osv i samma land för en människa som är så demoraliserad att han t.om omfamnar sin egen undergång, då är man bortom räddning.

1) Moral kommer ifrån Gud och kom till Sverige med kristendomen. Du ska inte stjäla, ljuga, mörda osv. Allt det kommer ifrån Bibeln. Innan dess var Sverige ett land där ingen moral fanns. Människor kan inte ha sin egna moral för då skapas ett skitsamhälle utan sammanhållning. Det är därför Sverige fungerade när det var helt kristet för alla hämtade sin moral från samma källa. Annars får man din önskvärda moraliska soptipp och människor som du, som bejakar sin egen undergång. Det har alltid varit så. De svaga, de som är lika svaga som du, faller alltid först.

2) Nej, det har aldrig varit moraliskt att ha sex utanför äktenskapet, och därmed definitivt inte att sätta på slavar eftersom, som sagt, moral kommer ifrån kristendomen. Du kan kalla din form av moral vad du vill men det är inte moral att två fikusar, där den ena har hårigare rumpa än den andra, pumpar den andra bakifrån i rumpan hur mycket du än vill det. Det kommer aldrig att bli moraliskt att stympa sin penis, vända den ut och in, låtsas att man har en vagina och sen kalla sig för kvinna - hur mycket du än vill det. Könsdysfori är en sjukdom, inte något att acceptera. Inte heller bör ett friskt samhälle låtsas som om det är normalt.

Är det förstått?

3) Vetenskap. Nej, ingen mänsklig så kallad vetenskap kommer någonsin att gå före Gud, jude. Någonsin. Vetenskapen ljuger, förändras och har fel hela tiden. Gud har aldrig fel.

4) Hur mycket du än vill det, bör fikusar, transpersoner och andra perverterade människor definitivt inte har fler rättigheter än vi har. Idag har alla redan rättigheter men detta kommer inte att vara fallet hela tiden. Detta är varför du och de människor som vill bli demoraliserade av dina vänner ska bo i en enskild del av Sverige, men inte i samma land. Norr och Syd eller öst-väst. Det kommer att vara bättre för alla parter. Där kan du och dina vänner ha fikusparader varje dag om ni vill så är alla nöjda och glada. Men vi vill inte ha skiten. Ta den tillbaka till Israel helst där du hör hemma. Och om den måste bli en del av detta land så måste vi leva i olika länder för vi vill inte ha med det att göra.

5) Du sa: "Människor i samhället ska respekteras och likabehandlas oavsett deras kön, religion, sexuella läggning, etniska härkomst eller ev. funktionsnedsättningar."

Svar: Nej. Först och främst kommer mitt Sverige att ha en negativ invandring i många år framöver. Många kommer att skickas hem. Homosexualitet kommer att beläggas med dödsstraff. Så vi kommer inte att ha dessa problem. De svenskar som föds med funktionsnedsättning kommer självklart att hjälpas dock. De kommer att satsas mycket på, vi kommer att ta hand om våra egna, oavsett vilken problematik de föds med. Men det kommer inte att vara tal om homofili. Transsexualism kommer också att straffas med döden. Även de som propagerar, gör reklam för ett försöker sprida ett sådant budskap kommer att dömas till döden.

Det jag lägger fram, att vi inte kan bo i samma land, kommer att bli mer och mer populärt inom en snar framtid. Vi ska aldrig bo ihop med människor som du, som förkastar Gud och istället framhäver transpersoner och homofiler över Gud. Jag är så stolt över det svenska folket som en gång för alla visar att de går i denna riktning. Klockan tickar, kom ihåg mitt löfte, herr Goldsteinberg.

Nej din nöt, vi "måste" alla bo i samhällen med HBTQI människor, eftersom dessa utgör ca 10% av mänskligheten.
Frågan här är ska vi syssla med att förstöra dessa människors liv och mänsklighet eller ska vi acceptera deras existens så även de kan leva värdigt?
Ska vi klara av TÄNKA med förnuft eller ska vi leva kvar i nån religiös hat och mobbkultur?

1) Nej, moral avgörs av människor och har funnits så länge vi överhuvudtaget haft IQ nog att kommunicera och samarbeta. Tom schimpanssamhällen har moral.
Och reglerna av att man inte ska döda, stjäla etc...är uråldriga....har funnits lååååååångt före någon kristendom ens existerande. Läs om lagtexterna man hittat i Ur ex. de är från ca 2000 FÖRE kristus.
inget som alltså plötsligt dök upp med bibeln.
Och svenskarna före kristendomsens inträde hade också moral och lagar som de dömde med på tingen.

2) Ågerigen antiken hade SIN moral. Vidare, inbillar du dig verkligen att kristna aldrig har missbrukat slavar eller andra man bestämt ska vara "underställda".. för sex? Jag kan berätta för dig att det sysslar man fortsatt med i nutid, tom i länder som Sverige.
Får jag kanske påminna dig om katolska kyrkans enorma problem med pedofili? Sexuellt utnyttjande av pojkar inte minst.

3) Jo i vår del av världen så går vetenskap före religion. Om du har missat den lilla biten så well .....

4) Ingen som hävdat att HBTQI ska ha MER rättigheter, men de ska ha samma rättigheter som alla andra.

5) Homosexuella m.m. är era egna...de föds av er även de.

Men visst, vi kan upplåta nån liten landremsa nånstans åt vettvillingar som er...så kan ni bygga kyrkor för allt vad tygen håller och syssla med att piska och mörda varandra.....blir säkert bra.
så kan vi övriga fortsätta leva i värdighet.
Citera
2026-07-11, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Nej din nöt, vi "måste" alla bo i samhällen med HBTQI människor, eftersom dessa utgör ca 10% av mänskligheten.
Frågan här är ska vi syssla med att förstöra dessa människors liv och mänsklighet eller ska vi acceptera deras existens så även de kan leva värdigt?
Ska vi klara av TÄNKA med förnuft eller ska vi leva kvar i nån religiös hat och mobbkultur?

1) Nej, moral avgörs av människor och har funnits så länge vi överhuvudtaget haft IQ nog att kommunicera och samarbeta. Tom schimpanssamhällen har moral.
Och reglerna av att man inte ska döda, stjäla etc...är uråldriga....har funnits lååååååångt före någon kristendom ens existerande. Läs om lagtexterna man hittat i Ur ex. de är från ca 2000 FÖRE kristus.
inget som alltså plötsligt dök upp med bibeln.
Och svenskarna före kristendomsens inträde hade också moral och lagar som de dömde med på tingen.

2) Ågerigen antiken hade SIN moral. Vidare, inbillar du dig verkligen att kristna aldrig har missbrukat slavar eller andra man bestämt ska vara "underställda".. för sex? Jag kan berätta för dig att det sysslar man fortsatt med i nutid, tom i länder som Sverige.
Får jag kanske påminna dig om katolska kyrkans enorma problem med pedofili? Sexuellt utnyttjande av pojkar inte minst.

3) Jo i vår del av världen så går vetenskap före religion. Om du har missat den lilla biten så well .....

4) Ingen som hävdat att HBTQI ska ha MER rättigheter, men de ska ha samma rättigheter som alla andra.

5) Homosexuella m.m. är era egna...de föds av er även de.

Men visst, vi kan upplåta nån liten landremsa nånstans åt vettvillingar som er...så kan ni bygga kyrkor för allt vad tygen håller och syssla med att piska och mörda varandra.....blir säkert bra.
så kan vi övriga fortsätta leva i värdighet.

Ingen människa föds till fikus man blir en. Det står precis hur det går till i Bibeln och där står även vad som bör hända en sådan här (vers 13) .

Fler rättigheter är precis vad de kräver, eftersom de redan har samma rättigheter, man kan dömas för hets mot folkgrupp vilket är en särlagstiftning osv. Men detta kommer inte att vara så i mitt Sverige i framtiden, det lovar jag dig.

Du tror att apor har moral. De saknar förmågan till komplexa moraliska resonemang och självreflektion. Din typ av moral är ett skämt, det är inte moral. Du kommer aldrig att förstå detta för du är en människa som saknar människovärde.

Det var dock jättekul att prata med dig. Att prata med en hedning är alltid underhållande, precis som en cirkusapa är underhållande. Men nu var inte detta lika roligt som innan.

Sköt om dig!
Citera
2026-07-11, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Ingen människa föds till fikus man blir en. Det står precis hur det går till i Bibeln och där står även vad som bör hända en sådan här (vers 13) .

Fler rättigheter är precis vad de kräver, eftersom de redan har samma rättigheter, man kan dömas för hets mot folkgrupp vilket är en särlagstiftning osv. Men detta kommer inte att vara så i mitt Sverige i framtiden, det lovar jag dig.

Du tror att apor har moral. De saknar förmågan till komplexa moraliska resonemang och självreflektion. Din typ av moral är ett skämt, det är inte moral. Du kommer aldrig att förstå detta för du är en människa som saknar människovärde.

Det var dock jättekul att prata med dig. Att prata med en hedning är alltid underhållande, precis som en cirkusapa är underhållande. Men nu var inte detta lika roligt som innan.

Sköt om dig!

HBTQI är garanterat som det mesta annat som avgör vad vi blir som människor en kombination av gener och miljö.
Men fakta kvarstår, hur någons sexualitet eller könsidentit en skapas, så existerar detta överallt i naturen inte bara hos arten människa, och har gjort så så långt tillbaka vi kan se.
Men du tycker alltså att detta högst naturliga särdrag ska dödas så fort det konstaterats.
Gäller det hos alla övriga arter också?
Och hur exakt ska det gå till? De flesta upptäcker nog sin läggning i tidiga tonår, ska vi slakta 13 åringar, hade du tänkt dig? Ska de skjutas, stenas, begravas levande eller hängas?

HBTQI har idag samma rättigheter som övriga i vår del av världen, och ja kan du tacka min sort av ideologi för.
Men de mördas, förföljs, torteras och förtrycks åt helvete på många andra platser på detta klot.
Och många människor är så erbarmligt skrala i skallen att de fortsatt idag 2026, inte begriper bättre än att de tycker att man ska ägna sig åt att utplåna andra människor baserat på fördomsfullt påhittat strunt från medeltida gubbar.

Jag tycker inte det är speciellt kul prata med dig, så vi slutar här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in