Citat:
Ursprungligen postat av
Stiert-Munning
Det känns som att TS lider av en svårartad släng av homosexualitet. Jaja, det är hans förlust om han tittar bort när han ser ett par rediga pattar. Det lider inte vi andra av.

Det är just det jag inte gör. Jag har skrivit i tråden att jag inte tittar bort om jag ser en halvnaken kvinna framför mig. Snarare väljer jag medvetet att stirra så hon förstår att jag tittar på hennes kropp på grund av hennes klädsel. Jag vill göra det så att hon kan förstå att vad hon gör är fel.
Som exempel, för 2 dagar sedan såg jag en kvinna/tjej (kanske 15,16 år) med en djup urringad tröja som visade mer än 80 % av hennes bröst. Du kunde till och med se hennes bh klart och tydligt, hade hon inte haft bhn på sig hade hon varit i princip topless och du sett hela hennes bröst.
Jag tittade klart och tydligt på hennes bröst. Jag hörde henne skratta och säga till hennes vänner (det var en grupp på runt 4 personer) att jag tittar på henne på ett odiskret sätt. Hon började då titta på mig tillsammans med dessa 3 andra tjejer, och jag tittade tillbaka. Hon skrattade i ungefär 2 minuter och tittade på mig med gruppen i ungefär 2 minuter innan hon gick vidare.
Jag gör detta hela tiden, ser jag en djup urringning, tittar jag på brösten. Ofta väljer kvinnorna/tjejerna att då täcka för brösten, det blir en naturlig reaktion. Men för 2 dagar sedan fick jag en lite annorlunda reaktion då hon skrattade och tittade på mig i 2 minuter. Det var faktiskt riktigt kul och roligt.
När jag ser stringbikinin på stranden tittar jag på röven, jag vänder inte bort ansiktet.
Vad jag däremot skrev var att jag försöker undvika att GÅ TILL STRANDEN då jag hatar den platsen på grund av hur kvinnor klär sig.