Igår, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jullejulle
Jag har aldrig påstått att jag tycker det va normalt av Nicci att introducera Viktor så snabbt men du älskar verkligen att lägga orden i munnen på andra 👌🏻 vid det här laget är de mest som att du vill att alla som kritiserar Andreas ska va era någon slags Nicci fans men dom flesta som är normalbegåvade tittar inte på denna konflikt och tänker att det finns någon som är bättre än den andra….. Tycker fortfarande de är helsjukt att komma till rätten och vilja ha övernattningar och vårdnad om ett barn man aldrig träffat för de säger en del om att man inte förstår vad som är bäst för ett barn. Eftersom han fick umgänget fastställt i domstol så kommer han behöva gå via domstol för att få utökning av umgänget längre fram så de är inte alls så enkelt för han som du målar upp

Och självklart får han drömma men tyckte de var läskigt att han redan nu målar upp en bild av att hans tjej ska umgås med hans barn. Låter mest som han ”lovebombar” henne och bygger upp en dröm (typiskt narcissistiskt beteende) Man kan ju börja med att dom håller ut ett år som sambos? Hans cv med tjejer är som sagt inte jättebra och bara för att Nicci presenterade nån snabbt så behöver ju verkligen inte han göra de. Han om någon borde ju va jävligt försiktig med att presentera tjejer

Han hade väl träffat C innan rätten ? O jo man lägger fram det man önskar sen hade det såklart varit ett steg i taget vilket rätten då skrivit i sin dom OM han fått övernattning !
För övrigt borde ingen dra in sina barn i nya förhållanden innan man har en stabil grund. Så många trasiga barn pga föräldrar som ser sitt eget liv som viktigare än barnens !
O varför kallar du oss andra lågbegåvade ? Varför anser du att du är smartare än oss andra ?
Citera
Igår, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansandemusen
Då borde hon väl sträcka ut handen o träffa A tillsammans med C till att börja med för att sen kunna bygga en stabil grund ?
Barnet före allt annat

Varför måste hon träffa A tillsammans med C? 🤔 är inget krav i någon separation där de finns barn inblandade….. tänker du ens på möjligheten att de hon säger att han utsatt henne för skulle kunna va sant?

Citat:
Han hade väl träffat C innan rätten ? O jo man lägger fram det man önskar sen hade det såklart varit ett steg i taget vilket rätten då skrivit i sin dom OM han fått övernattning !
För övrigt borde ingen dra in sina barn i nya förhållanden innan man har en stabil grund. Så många trasiga barn pga föräldrar som ser sitt eget liv som viktigare än barnens !
O varför kallar du oss andra lågbegåvade ? Varför anser du att du är smartare än oss andra ?

Ja dom hade setts innan dom hade huvudförhandling i rätten. Men han skickade in stämningsansökan hade dom träffats. De man skickar in i rätten är inte vad man fantiserar om utan de bedöms om det är rimligt eller inte. Nu tyckte inte rätten att Andreas hade kommit med ett bra förslag. Nicci och Andreas hade överläggning i december och då kom dom överens om att Andreas skulle träffa barnet med umgängesstöd…... Så att hon inte ”hjälper till” för att dom ska ses är fan bullshit…… de framgår också av handlingarna att hon visat foton på Andreas för barnet o berättat att han är pappa 😊
Citera
Igår, 18:36
Medlem
Citat:
Varför måste hon träffa A tillsammans med C? 🤔 är inget krav i någon separation där de finns barn inblandade….. tänker du ens på möjligheten att de hon säger att han utsatt henne för skulle kunna va sant?

Ja dom hade setts innan dom hade huvudförhandling i rätten. Men han skickade in stämningsansökan hade dom träffats. De man skickar in i rätten är inte vad man fantiserar om utan de bedöms om det är rimligt eller inte. Nu tyckte inte rätten att Andreas hade kommit med ett bra förslag. Nicci och Andreas hade överläggning i december och då kom dom överens om att Andreas skulle träffa barnet med umgängesstöd…... Så att hon inte ”hjälper till” för att dom ska ses är fan bullshit…… de framgår också av handlingarna att hon visat foton på Andreas för barnet o berättat att han är pappa 😊

Därför hon var tvungen att säga att Viktor är pappa ?
O det är väl jättebra om hon gör det !
Citera
Igår, 19:31
Medlem
Att han är hockeyspelare är bevis nog för mig att han är otrogen 😅

Nej vars, vi ska inte dra alla över samma kant men otroligt många hockeyspelare (eller män över lag, människor kanske) är otrogna.
Citera
Igår, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pringlan

Nej vars, vi ska inte dra alla över samma kant men otroligt många hockeyspelare (eller män över lag, människor kanske) är otrogna.

Nja inte män överlag men många inom proffs världen om man kan kalla SHL det
Citera
Igår, 22:13
Medlem
Jag tror fortfarande att Andreas morsa varit ett långt större problem i den här historien än vad många vill tänka sig…. Tänk er att va gravid, ha nya svärmor på besök och svärmor börjar grina över att inte ha fått tillräckligt många frågor. Andreas som då var yngre än han är nu hade väl förmodligen inte koll på hur man klipper navelsträngen från morsan…… och fattade inte hur vissa pojkmammor börjar bete sig när de börjar gå upp för dom att dom inte kommer vara den viktigaste kvinnan i sonens liv längre… 🫠 vet att detta kallas ”emotionell incest” av vissa. Man kan säga mycket om Niccis relation till sin morsa men tro fan inte de är bättre i familjen Deak… Är de ingen som vet något om familjen förutom att Artmovie säger att dom är ”konstnärliga” och ”fredliga” och va fan de nu va?
Citera
Igår, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pringlan

Sant
Citera
Igår, 22:31
Medlem
Citat:
Jag tror fortfarande att Andreas morsa varit ett långt större problem i den här historien än vad många vill tänka sig…. Tänk er att va gravid, ha nya svärmor på besök och svärmor börjar grina över att inte ha fått tillräckligt många frågor. Andreas som då var yngre än han är nu hade väl förmodligen inte koll på hur man klipper navelsträngen från morsan…… och fattade inte hur vissa pojkmammor börjar bete sig när de börjar gå upp för dom att dom inte kommer vara den viktigaste kvinnan i sonens liv längre… 🫠 vet att detta kallas ”emotionell incest” av vissa. Man kan säga mycket om Niccis relation till sin morsa men tro fan inte de är bättre i familjen Deak… Är de ingen som vet något om familjen förutom att Artmovie säger att dom är ”konstnärliga” och ”fredliga” och va fan de nu va?

Haha navelsträngen ? Den borde J klippa om någon och varför drar du upp detta igen ? Går du igång på A eller ?
Citera
Igår, 22:40
Medlem
Citat:
Haha navelsträngen ? Den borde J klippa om någon och varför drar du upp detta igen ? Går du igång på A eller ?

Varför svarar du på alla inlägg jag skriver här om du nu stör dig så mycket? 🫠 jag skriver ju för fan rakt ut att Niccis relation med hennes morsa är ohälsosam den också men Andreas relation till hans morsa verkar…….. inte helt normal. Både Nicci och Andreas beskriver att dom bråkar om Andreas morsa, tycker de känns som en klassisk pojkmamma som har liiiiite för nära relation till sin son och där morsan vägrar förstå att hon inte kommer va nummer 1 framöver. Hon klarade väl antagligen inte av att han både hade en tjej, skulle bli pappa och flyttade till Stockholm 🫠 för vilken jävla morsa gör en grej av att inte ha fått tillräckligt många frågor vid besök hos svärdottern? Hur fan kan man va så egocentrerad att man i ett läge där någon är gravid sätter sig själv i centrum sådär? Som sagt har man hört om mardrömssvärmödrar förut, särskilt när de kommer till pojkmammor. Hoppas Andreas har vett nog att hålla morsan på en armlängds avstånd framåt. Framför allt för barnets skull för hon behöver inte fler galenskaper i sitt liv……….

Tycker du de låter som en sund relation?
Senast redigerad av jullejulle Igår kl. 23:18.
Citera
Igår, 23:41
Medlem
Citat:
Det du beskriver är mig veterligen ganska vanligt i många relationer. Inget speciellt unikt att många kvinnor har problem med sina svärmödrar pga givna anledningar tyvärr, som du också nämner. Och männen i dessa situationer har väldigt svårt att sätta ner gränser för sina morsor, även i äldre ålder. Freud var ändå något på spåren Men lägger själv inte så stor vikt i just detta, hon är väl absolut en del i denna oändliga soppa de lyckats skapa. Safe to say att verkligen ingenting verkade klaffa i deras relation, något som en person med en färdigutvecklad frontallob kunde se redan i Love Island.
Citera
Idag, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekobrottsmannen
Det du beskriver är mig veterligen ganska vanligt i många relationer. Inget speciellt unikt att många kvinnor har problem med sina svärmödrar pga givna anledningar tyvärr, som du också nämner. Och männen i dessa situationer har väldigt svårt att sätta ner gränser för sina morsor, även i äldre ålder. Freud var ändå något på spåren Men lägger själv inte så stor vikt i just detta, hon är väl absolut en del i denna oändliga soppa de lyckats skapa. Safe to say att verkligen ingenting verkade klaffa i deras relation, något som en person med en färdigutvecklad frontallob kunde se redan i Love Island.

Är med dig helt men tycker det blir så knäppt att de kommer fram så pass mycket om konflikten med/om Andreas mamma i dokumenten från rätten men de har knappt nämnts här 🫠 Jag såg inte på Love Island när dom var med men ifrågasätter föräldraskapet hos alla vars barn medverkar i reality. Inte direkt nåt att vara stolt över som förälder och inte direkt som att de är en medalj för bra föräldraskap (och nej det gäller inte bara Andreas morsa)…. Det gör hela diskussionen här så konstig för vissa här pratar om Andreas deak som om han vore ett föredöme men skulle mina barn komma hem med honom som pojkvän hade jag varit allt annat än glad och om dom hade kommit hem med han som förebild hade jag tyckt de var lika illa som att ha Andrew Tate eller Clavicular som förebild
Citera
Idag, 14:21
Medlem
Citat:
Är med dig helt men tycker det blir så knäppt att de kommer fram så pass mycket om konflikten med/om Andreas mamma i dokumenten från rätten men de har knappt nämnts här 🫠 Jag såg inte på Love Island när dom var med men ifrågasätter föräldraskapet hos alla vars barn medverkar i reality. Inte direkt nåt att vara stolt över som förälder och inte direkt som att de är en medalj för bra föräldraskap (och nej det gäller inte bara Andreas morsa)…. Det gör hela diskussionen här så konstig för vissa här pratar om Andreas deak som om han vore ett föredöme men skulle mina barn komma hem med honom som pojkvän hade jag varit allt annat än glad och om dom hade kommit hem med han som förebild hade jag tyckt de var lika illa som att ha Andrew Tate eller Clavicular som förebild

Hade min son kommit hem med N hade jag garanterat pratat med honom om det ! Just saying 🤯
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in