2026-07-10, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Nej, han är ingen Islamist. Han är inte ens muslim.

Han utge sig för att vara muslim. Eller Hon?

Han är en skicklig troll.

Och hur jag vet det? Läs vad och hur han skriver

Det tror jag inte. Varför tror du att det inte finns islamister på FB?

Jag har följt denne killen flera år.
Citera
2026-07-10, 17:19
Medlem
BewilderedHulders avatar
Klart man ska visa det bästa man har!
Citera
2026-07-10, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Vilket dravel du kommer med. Och frågorna dina var ju redan besvarade i det inlägg du citerade.
Om en kvinna inte har torkat sig ordentligt efter nummer 2 och har på sig tex stringbikin (vars lilla tygbit där bak sitter mellan skinkorna och in mot anus) så kan det, när hon rör sig på stranden gnidas fram E-coli från anus till slidan. Och alltså orsaka urinvägsinfektion. Därav anser jag det vara ett ohygieniskt klädesplagg.

Men med det sagt, så får du nog lov att läsa mina övriga inlägg i tråden, där jag försvarar kvinnors och tjejers rätt att få bära detta ohygieniska plagg. vi lever i ett fritt land. och den som vill bära stringbikini på stranden ska givetvis får göra det! Om TS har problem med detta, så kan han flytta till ett land där han slipper se sådant på stranden. Nu är det dock så att TS besöker inte ens stränder längre och påstår att han inte har gjort det på 10 år. Utan det är tydligen på TikTok han ser på detta... Småbrudar som bär stringbikin. Detta är alltså hans algoritmer inställda på.

Alla typer av badkläder är ohygieniska och ökar risken för urinvägsinfektioner, svamp i underlivet och annat otrevligt. Så bryr du dig om hygien ska du inte ha några badkläder alls.

Men av någon anledning så är ju det tabu i det "liberala" Sverige. Här har ju folk t om badbyxor på sig i bastun

Samtidigt gnälls det något fruktansvärt på TS, när ni själva får moralpanik om man avlägsnar bara några få millimeter tråd ytterligare. Ni är ju av precis samma skrot och korn. Med skillnaden att TS i alla fall är konsekvent och inte en hycklare som du och vissa andra.
Citera
2026-07-10, 17:52
Medlem
Citat:
Vilket dravel du kommer med. Och frågorna dina var ju redan besvarade i det inlägg du citerade.
Om en kvinna inte har torkat sig ordentligt efter nummer 2 och har på sig tex stringbikin (vars lilla tygbit där bak sitter mellan skinkorna och in mot anus) så kan det, när hon rör sig på stranden gnidas fram E-coli från anus till slidan. Och alltså orsaka urinvägsinfektion. Därav anser jag det vara ett ohygieniskt klädesplagg.

Men med det sagt, så får du nog lov att läsa mina övriga inlägg i tråden, där jag försvarar kvinnors och tjejers rätt att få bära detta ohygieniska plagg. vi lever i ett fritt land. och den som vill bära stringbikini på stranden ska givetvis får göra det! Om TS har problem med detta, så kan han flytta till ett land där han slipper se sådant på stranden. Nu är det dock så att TS besöker inte ens stränder längre och påstår att han inte har gjort det på 10 år. Utan det är tydligen på TikTok han ser på detta... Småbrudar som bär stringbikin. Detta är alltså hans algoritmer inställda på.
Dravel är ju ditt signum annars.
Frågan var varför du går runt med ett kläggigt arsle och drar upp en tråd i det, och sen påmålar andra stringbärare det som det vore norm.

Det kommer väl fler tillfällen i hammocken, får se om jag orkar med dig mer... Nu väntar grillen
Citera
2026-07-10, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berit85
Jag klär mig mer än gärna sexigt i muskorta tajta klänningar på sommaren min favorit är en tajt svart klänning som slutar strax under skinkorna.

Stilfullt, glöm inte trosorna bara.
Citera
2026-07-10, 18:21
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Stilfullt, glöm inte trosorna bara.

Nädå. Jag lyckades faktisk glömma BH:n hemma häromdagen, när jag hade en annan svart kort klänning. Det var pinsamt. Men då täckte jag mig med en liten jacka.
Citera
2026-07-10, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tosstenpoposten
Dravel är ju ditt signum annars.
Frågan var varför du går runt med ett kläggigt arsle och drar upp en tråd i det, och sen påmålar andra stringbärare det som det vore norm.

Det kommer väl fler tillfällen i hammocken, får se om jag orkar med dig mer... Nu väntar grillen

Du dravlar.

Jag har varken string eller kläggigt arsle. Duschar alltid efter nummer två. Men det finns ju de som bär string och som eventuellt inte har torkat och rengjort sig ordentligt efter nummer två. Och det är dessa jag syftar på. Vilja de är, vet varken du eller jag. Kanske är det några av de tjejer och kvinnor som TS flyttar på, på Tiktok.
Citera
2026-07-10, 19:29
Medlem
Citat:
Du dravlar.

Jag har varken string eller kläggigt arsle. Duschar alltid efter nummer två. Men det finns ju de som bär string och som eventuellt inte har torkat och rengjort sig ordentligt efter nummer två. Och det är dessa jag syftar på. Vilja de är, vet varken du eller jag. Kanske är det några av de tjejer och kvinnor som TS flyttar på, på Tiktok.

Bär du badkläder när du badar? Om svaret på den frågan är ja så är du ohygienisk. Spelar ingen roll om det är string eller inte.
Citera
2026-07-10, 19:31
Medlem
De vill kanske sola röven utan att visa fittan?
Citera
2026-07-10, 19:32
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Kan du förtydliga lite här, förstod inte riktigt din poäng här.
Min poäng är: du ser jättemånga rövar på sociala medier pga din algoritm. Det finns inte jättemånga stringrövar live, kanske en eller två på stranden. En aning mer än förra året eventuellt, men sånt där går ju i trender.
Citera
2026-07-10, 20:03
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:

Vill klargöra för dig att när det handlar om stranden så har jag aldrig BADAT PÅ stranden senaste 10 åren. Dessutom FÖRSÖKER jag undvika att besöka en strand så mycket som möjligt, just på grund av hur kvinnor klär sig på stranden.

Det är inte så att jag ALDRIG varit på en strand senaste 10 åren. Det händer ibland att jag är ute en varm sommardag så kan jag gå förbi en strand eller så kan det hända att jag går till stranden på kvällen, när det är solnedgång som exempel, när jag förväntar mig att folk kommer vara påklädda.

Jag har sett kvinnor i stringbikini vid dessa tillfällen. Till exempel i början av denna sommaren när jag besökte en båthamn där folk av någon anledning väljer att bada såg jag en tjej bakifrån i en bikini där man kunde se 90-95 % av hennes röv, vilket gjorde mig sjukt irriterad.

Själva anledningen till att jag försöker undvika stranden så ofta som möjligt är ju att kvinnor går runt i bikinis som visar 95 % av röven, eller till och med mer än detta. Så det är inte så att jag aldrig sett kvinnor i stringbikini senaste 10 åren men råkar se dessa på Tiktok. Det är inte sant.

Och för mig är det konstigt att höra av dig att du inte ser kvinnor i stringbikini, när känslan är att ALLA bikinis nuförtiden är stringbikinis.
Citera
2026-07-10, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
De vill kanske sola röven utan att visa fittan?

De är ju bleka fram då, kanske bättre att inte sola alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in