Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Vilket dravel du kommer med. Och frågorna dina var ju redan besvarade i det inlägg du citerade.
Om en kvinna inte har torkat sig ordentligt efter nummer 2 och har på sig tex stringbikin (vars lilla tygbit där bak sitter mellan skinkorna och in mot anus) så kan det, när hon rör sig på stranden gnidas fram E-coli från anus till slidan. Och alltså orsaka urinvägsinfektion. Därav anser jag det vara ett ohygieniskt klädesplagg.
Men med det sagt, så får du nog lov att läsa mina övriga inlägg i tråden, där jag försvarar kvinnors och tjejers rätt att få bära detta ohygieniska plagg. vi lever i ett fritt land. och den som vill bära stringbikini på stranden ska givetvis får göra det! Om TS har problem med detta, så kan han flytta till ett land där han slipper se sådant på stranden. Nu är det dock så att TS besöker inte ens stränder längre och påstår att han inte har gjort det på 10 år. Utan det är tydligen på
TikTok han ser på detta... Småbrudar som bär stringbikin. Detta är alltså hans algoritmer inställda på.

Vill klargöra för dig att när det handlar om stranden så har jag aldrig BADAT PÅ stranden senaste 10 åren. Dessutom FÖRSÖKER jag undvika att besöka en strand så mycket som möjligt, just på grund av hur kvinnor klär sig på stranden.
Det är inte så att jag ALDRIG varit på en strand senaste 10 åren. Det händer ibland att jag är ute en varm sommardag så kan jag gå förbi en strand eller så kan det hända att jag går till stranden på kvällen, när det är solnedgång som exempel, när jag förväntar mig att folk kommer vara påklädda.
Jag har sett kvinnor i stringbikini vid dessa tillfällen. Till exempel i början av denna sommaren när jag besökte en båthamn där folk av någon anledning väljer att bada såg jag en tjej bakifrån i en bikini där man kunde se 90-95 % av hennes röv, vilket gjorde mig sjukt irriterad.
Själva anledningen till att jag försöker undvika stranden så ofta som möjligt är ju att kvinnor går runt i bikinis som visar 95 % av röven, eller till och med mer än detta. Så det är inte så att jag aldrig sett kvinnor i stringbikini senaste 10 åren men råkar se dessa på Tiktok. Det är inte sant.
Och för mig är det konstigt att höra av dig att du inte ser kvinnor i stringbikini, när känslan är att ALLA bikinis nuförtiden är stringbikinis.