2026-07-10, 08:30
Medlem
Adolf.Shitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KNARKAREN85
Regeringen har inte statistik på ras, vet du inte det. Det är mycket värre än du tror.

Om dom inte har statistik på ras hur vet du då att det är värre än vad jag tror.

För du kanske egen statistik?

Kan vi komma överens om att det är dags för dig att lägga av med knarket nu
Citera
2026-07-10, 09:07
Medlem
Du tror alltså att ca 50% av manliga väljare mellan 18-50 år är att likställa med tandlösa, 6 tåiga, vapendåriga red necks?

Spelar du bara idiot eller är du idiot på riktigt?
Senast redigerad av Gettherope 2026-07-10 kl. 09:09.
Citera
2026-07-10, 10:33
Medlem
KNARKAREN85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf.Shitler
Om dom inte har statistik på ras hur vet du då att det är värre än vad jag tror.

För du kanske egen statistik?

Kan vi komma överens om att det är dags för dig att lägga av med knarket nu

Jag har ögon. I varje T bane station börjar vita blir minoritet. I London och Paris ser man knappt vita.
Citera
2026-07-10, 10:48
Medlem
Adolf.Shitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KNARKAREN85
Jag har ögon. I varje T bane station börjar vita blir minoritet. I London och Paris ser man knappt vita.
Bor du i Paris eller London,jag gör inte det iaf utan jag bor i Sverige så hur det ser ut i Frankrike eller England när det kommer till invandring är fullständigt irrelevant.
Citera
2026-07-10, 13:02
Medlem
Hulebackens avatar
Citat:
Och här kommer du för att argumentera emot, välkommen tilbaka.

Så folk använder matte i sitt vardagsliv säger du ,hur ofta och på vilket sätt då skulle du vilja säga?

Kan köpa att man använder matte i form av att jag skall ha 3 dl grädde i såsen och så mäter jag upp 3 dl och räknar 1,2,3 medans jag häller i grädde i kastrullen med decilitermåttet och att matte används i liknande scenarion i vardagslivet om man nu vill ha nån autistisk upphängning på att man använder matte men det är inte så att jag går runt och använder mig av anvancerade mattematiska formler dagligen.

Huvudräkning sysslar jag i stort sett inte med över huvud taget för idag har du en mobil som kan lösa allt sånt för dig. Om en vara kostar 2000 kr och det är 20% rea så är det bara att ta upp mobilen och fråga att hej google/siri vad är 20% av 2000 så får man svaret 200 sedan frågar man hej google/siri vad är 2000 minus 200 så får man svaret 1800.

Kul, trolleri. Satt du och fnittra som en liten flicka när du skrev?
Citera
2026-07-10, 14:30
Medlem
Helt uppenbart är det så. Väldigt okunniga människor som brölar ut att det ska vara dödsstraff, repression på allt, kontroll och övervakning. Dom själv drabbas i slutändan naturligtvis då dom har märkliga beteenden och vanor själva och då blir det annat ljud i skällan

Det är talande för dessa. Deras parti och partiledare har sålt ut exakt allt till överklassen i Stockholm. Man går helt på timbros och svenskt näringslivs order. Rakt av. Det är inte till nytta för fem jävla öre för vanligt folk eller sds tragiska väljare.

Men dessa är så sekteristiska så man skulle kunna erbjuda dom skit att äta när deras a-kassa är noll och marknadshyran tar hela inkomsten. Dessa okunniga jävlar kommer rösta på sd ändå. Så oerhört patetiskt.
Citera
2026-07-10, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gettherope
Du tror alltså att ca 50% av manliga väljare mellan 18-50 år är att likställa med tandlösa, 6 tåiga, vapendåriga red necks?

Spelar du bara idiot eller är du idiot på riktigt?

Vad får du 50% från? Sds stöd bland män är kring 25 i bästa fall och fallande antagligen med skitpolitiken man bedriver. I utvalda åldersgrupper kan det vara 27-28 kanske. Inte 50.
Citera
2026-07-10, 14:47
Medlem
Adolf.Shitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hulebacken
Kul, trolleri. Satt du och fnittra som en liten flicka när du skrev?
Nä men gjorde du?
Citera
2026-07-10, 14:49
Medlem
Hulebackens avatar
Citat:
Nä men gjorde du?

Gå och lägg dig din jävla alkis. Sug din egen kuk när du ändå är i farten.
Citera
2026-07-10, 14:52
Medlem
Adolf.Shitlers avatar
Citat:
Gå och lägg dig din jävla alkis. Sug din egen kuk när du ändå är i farten.

Ja till skillnad från ditt lilla ekollon så är min så stor så jag skulle kunna suga av mig själv om jag vill.

Nu börjar du prata om att jag skall suga av mig själv du är ju för fan bögkåt på mig på riktigt.
Citera
2026-07-10, 15:13
Medlem
Hulebackens avatar
Citat:
Ja till skillnad från ditt lilla ekollon så är min så stor så jag skulle kunna suga av mig själv om jag vill.

Nu börjar du prata om att jag skall suga av mig själv du är ju för fan bögkåt på mig på riktigt.

Jag förstår.

Du hittar på massa historier online för att få minst möjliga interaktion. Din taktik lyckas, du borde dock vara mindre fientlig om du vill ha något meningsfullt.
Citera
2026-07-10, 15:18
Medlem
Adolf.Shitlers avatar
Citat:
Jag förstår.

Du hittar på massa historier online för att få minst möjliga interaktion. Din taktik lyckas, du borde dock vara mindre fientlig om du vill ha något meningsfullt.

Nu har jag inte tid med att lägga ned energi på blockmongon som dig för nu skall jag och min fru som inte finns enligt dig tända grillen och njuta av av ett glas rött och sen ska vi knulla hela natten och då ska jag tänka på dig och skratta åt att du sitter där ensam och drar i din lilla räka i vrede över att jag inte ger dig uppmärksamhet.

Lycka till med vredesrunket där ute i orten i din inrökta förortsetta som stinker av kattpis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in