Igår, 08:17
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpingonthemoon
Varför har dom bara fotografier på Lance telefon? Vem som helst kan ju ha skrivit dessa meddelanden som dom visar upp som ska föreställa att komma från Tyler. Varför har dom inte själva telefonen?
För att dom har TRs telefon kan jag tänka mig. Precis som du säger så skulle vem som helst kunna ha skrivit dom meddelandena och skickat till Lances telefon. Det som är intressant är utgående meddelande på TRs telefon.
Citera
Igår, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
För att dom har TRs telefon kan jag tänka mig. Precis som du säger så skulle vem som helst kunna ha skrivit dom meddelandena och skickat till Lances telefon. Det som är intressant är utgående meddelande på TRs telefon.
Jepp varför har dom inte visat upp dom utgående från Tylers telefon?
Citera
Igår, 08:21
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Jepp varför har dom inte visat upp dom utgående från Tylers telefon?
För att den är bevismaterial. Först under en pågående utredning och nu under snart pågående rättegång. Man brukar inte visa upp såna saker i media eller liknande innan rättegången.
Citera
Igår, 08:23
Medlem
Citat:
För att den är bevismaterial. Först under en pågående utredning och nu under snart pågående rättegång. Man brukar inte visa upp såna saker i media eller liknande innan rättegången.
Det tycker jag är konstigt men visst, visar dom upp hans telefon med dessa utgående meddelanden i den riktiga rättegången, då blir det ganska svårt för Tyler.
Citera
Igår, 08:25
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Det tycker jag är konstigt men visst, visar dom upp hans telefon med dessa utgående meddelanden i den riktiga rättegången, då blir det ganska svårt för Tyler.
Det är inget konstigt alls. Eller du kanske också tycker att det är konstigt att vare sig polisen eller FBI har gjort ett officiellt uttalande än?
Citera
Igår, 08:27
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Varför har dom bara fotografier på Lance telefon? Vem som helst kan ju ha skrivit dessa meddelanden som dom visar upp som ska föreställa att komma från Tyler. Varför har dom inte själva telefonen?

Hur vet du att de inte har Lance telefon (också)?
Citera
Igår, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Hur vet du att de inte har Lance telefon (också)?
Det vet jag inte, men jag tycker det är konstigt att bara visa upp fotografier på den.
Citera
Igår, 08:31
Medlem
Citat:
Det är inget konstigt alls. Eller du kanske också tycker att det är konstigt att vare sig polisen eller FBI har gjort ett officiellt uttalande än?
Om man vill säkerställa att det går till rättegång borde man väl visa upp dom starkaste bevisen? Som det är nu så har dom ju inte visat upp nånting knappt.
Citera
Igår, 08:37
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Om man vill säkerställa att det går till rättegång borde man väl visa upp dom starkaste bevisen? Som det är nu så har dom ju inte visat upp nånting knappt.
Nja, det behöver man inte. Man behöver bara visa upp tillräckligt. Det rimligaste är att spara dom allra starkaste bevisen till den faktiska rättegången.
Citera
Igår, 08:39
Medlem
Citat:
Nja, det behöver man inte. Man behöver bara visa upp tillräckligt. Det rimligaste är att spara dom allra starkaste bevisen till den faktiska rättegången.
Ja vi får väl invänta rättegången, för det verkar redan bestämt att den blir av.
Citera
Igår, 08:40
Medlem
Citat:
Problemet för Bray är ju att om han gör en analog så går det inte att få ihop sändaren igen så att den fungerar. Det hade kanske gått om man hade gjorde som med personsökarna att man bytte ut en del av batteriet mot PETN. Men då blir det ju ingen riktad sprängverkan. Men ska jag vara ärlig så förstår jag inte ens varför vi underhåller den här tanken.
Bray är så vag som möjligt med bilder och 3D, så att felaktigheterna inte blir totalt uppenbara för alla.
Hans teori är helt usel, ja.

Citat:
130 till och, ännu mindre alltså. Jag tror att jag, som inte är någon direkt skytt, skulle pricka en gammal femkrona på det avståndet.
Det är möjligt.
Citera
Igår, 08:41
Medlem
Citat:
Ja vi får väl invänta rättegången, för det verkar redan bestämt att den blir av.
Tyler Robinson kan stoppa rättegången.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in