2026-07-10, 01:18
Medlem
Allt ni har är att kasta skit, aldrig några egna förslag eller idéer. Som sagt var detta över tio år sedan då SD fortfarande var paria i svensk politik och alla kändisar och journalister tävlade i fördömanden. Klart det tär på psyket. Det är något speciellt med Sverige, vår grundmurade konsensuskultur, som gör det extremt svårt att stå för något som inte omfattas av rådande "värdegrund".
Citera
2026-07-10, 01:58
Medlem
Extremt korkad trådstart..

Inte konstigt att Åkesson hade mardrömmar. Människan har jobbat i motvind och mot så mycket hat under många år. Den oroliga sömnen var säkerligen ett resultat av utmattning och för höga stressnivåer.

Trådstartaren som lustigt nog kallar sig för "Sanningsborgen", vilket såklart är ironi, har ett uppenbart högerförakt och har tidigare skapat en tråd där fårskallen vill försöka få Åkesson att framstå som en pedofil.

Att döma av kommentarer och skapade trådar är den här människan ett praktexempel på en vänstervriden bitter idiot. Den faktaresistenta typen med obotligt tunnelseende.
Citera
2026-07-10, 03:40
Medlem
sfrges avatar
Fan vad jag skrattade åt rubriken. Jag tänkte mig Åkesson studsande omkring skrikande i en madrasserad cell iklädd tvångströja.😅
Citera
2026-07-10, 04:14
Medlem
Adolf.Shitlers avatar
Alla som röstar SD lider ju av någon form psykisk ohälsa så att deras guru och överkucku är psykiskt instabil förvånar mig inte det minsta.

Follow your leaders som det heter
Citera
2026-07-10, 04:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf.Shitler
Alla som röstar SD lider ju av någon form psykisk ohälsa så att deras guru och överkucku är psykiskt instabil förvånar mig inte det minsta.

De är definitivt inte smarta i alla fall. Jimmie var en skicklig pratkvarn, och det var just det som lyfte hela SD. Men han är ju en enorm hycklare och kriminell. Jag startade en tråd om det, och den listan går säkert att göra betydligt längre med både hans egna bravader och andra högt uppsatta medlemmars spektakel:
Citat:
Detta är något vi måste börja diskutera och ta seriöst. Jimmie Åkesson är som bekant ett skolexempel på extrem psykologisk projicering.

Han hyllar sig själv som gängkriminalitetens värsta fiende, vill förbjuda umgänge med gängkriminella och pekar ut invandrare som den stora boven, samtidigt som han själv festar privat med högt uppsatta gängkriminella hemma hos sig och beter sig precis som en gangster i toppen. Regler för folket, undantag för Jimmie. Klassisk SD-hypokrasi.

Han kräver att invandrare ska visa "god vandel". Själv har han spelmissbruk, psykisk ohälsa som fått honom att vakna mitt i natten och kasta sig rakt in i väggen, en tydlig narcissistisk läggning med den där ständiga fejkgrimasen som aldrig ser genuin ut. Hade han inte helt ruttna tänder för 20 år sedan också? Nu fixar han tänder och kör skönhetsoperationer för att dölja det hela.

Han fördömer narkotika med skarp röst, samtidigt som han både privat och professionellt omger sig med folk som knarkar. Partiet kryllar av narkotikabrukare och han själv ser ut som ett jävla tjackhuvud med den där uppspärrade, stirriga blicken.

Och så har det nu kommit fram att han ägnar sig åt korruption, bedrägerier och skattefiffel, exakt det han älskar att peka finger åt hos andra och lova att bekämpa.

Mönstret är solklart. När han dessutom börjar prata alltmer om pedofili, kastreringar, preventiv inlåsning och liknande, då är frågan inte längre om han projicerar. Allting pekar på att han själv är pedofil. Det börjar ju nästan kännas som normen inom partiet vid det här laget
Citera
2026-07-10, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf.Shitler

Källa på ditt påstående tack!
Citera
2026-07-10, 07:00
Avstängd
Turkmostafas avatar
Hahahaha idioten fått nog av dom rödgröna
Citera
2026-07-10, 07:07
Medlem
Wow ännu en från AiP som skaffat konto på flashback och raggar väljare.

Med det fina inlägget kommer jag nu rösta på HagganMaggan, tack så mycket, en helt ny värld öppnade sig.

Fucking fool
Citera
2026-07-10, 07:34
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Asså oavsett, så har han ju bättre planer för svenska folket än alla andra i riksdagen. Han hade kunnat va pundare. Det är en stark poäng men hans roll att argumentera och representera frågor som folk FORTFARANDE försöker förstöra gör hans roll för viktigt för att de ska spela roll. Han bidrar till förändring fortfarande.
Citera
2026-07-10, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asb3rger1337
Asså oavsett, så har han ju bättre planer för svenska folket än alla andra i riksdagen. Han hade kunnat va pundare. Det är en stark poäng men hans roll att argumentera och representera frågor som folk FORTFARANDE försöker förstöra gör hans roll för viktigt för att de ska spela roll. Han bidrar till förändring fortfarande.
För många som röstar på honom hade han kunnat äta bebisar till frukost och de hade ända tyckt att han var mest lämpad att leda landet.
Citera
2026-07-10, 07:55
Medlem
Inget konstigt
Hela Sverige är som ett stort mentalt sjukhus där alla friska betalar skatt för majoriteten av sjuka och deprimerade människor och då måste man ha ledare av samma sort så det syns utåt som att alla friska är faktiskt alla som är sjuka egentligen
Citera
2026-07-10, 08:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
Så hur mår han idag, en sisådär 16 år efter det han skall ha mått så dåligt?
När Jimmie Åkesson (SD) i år skämtade offentligt om hänga upp profeten Jesus (Isa) i en lyftkran, indikerar det att hans mentala hälsa inte är den bästa. Åkesson skyllde då på tourettes. När fick han tourettes, och vilka mer problem har han vi inte känner till?
Citat:
Vid ett tillfälle, i närheten av en byggarbetsplats, pekar Åkesson och säger:

– Det var med den lyftkranen som de hängde upp Jesus på korset.

Detta möts av skratt från sällskapet och Åkesson fördömer sig skämtsamt om han ”inte skulle hålla på med tourettes och sånt”.
https://frihetsnytt.se/svt-foljer-aakesson-i-israel-skamtar-om-jesus-och-driver-israels-linje/
Senast redigerad av Larus470 2026-07-10 kl. 08:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in