Citat:
Ursprungligen postat av
vetalltisverige
Lite kul en äldre tjej 38 år tog en ung kille mellan bena , blev böter och skadestånd 5000:- till killen ! Kul att vi är lika inför lagen
Han har alltså antastat en tonåring flera gånger på en nattklubb, bland att genom att trycka upp sin exklusiva mäklarfingrar i hennes underliv.
Hon har fått men efter händelsen och fått säga upp sig från sitt jobb.
Skicka dom för caset du pratar om så kan vi jämföra.
Från förhör (DA nekar ju naturligtvis att allt detta hänt men TR tycker ju han snackar dynga).
”Så återigen så går vi lite längre in mot baren och ska köpa köpa lite dricka eller så. Men då kommer han istället med varsitt glas champagne till mig och mina kompisar. Och som vi där då också tar emot. Och sådär. Och denna gången så när vi har tagit emot det här glaset då ställer han sig ännu en gång och gör samma sak och den här gången så är han väldigt mycket snabbare med sina rörelser så han kommer liksom ännu längre. Och den här gången så minns jag väldigt tydligt i att i och med att jag höll i ett glas samtidigt så kämpade jag väldigt mycket med min andra hand i att hålla uppe mina byxor för jag tyckte att det blev väldigt ja alltså väldigt visande i folkmassan. Jag höll verkligen kvar mina byxor och då sa jag även till honom att nej sluta liksom. Men han svarade mig ingenting på det eller
någonting utan höll kvar handen ändå liksom. Så jag vet liksom inte om han hörde men jag
vet att jag sa nej sluta. Och sen så går det liksom en liten tid och han gör det då ännu en gång, sista gången nu då. Där han liksom gör det igen och jag har på mig som en body som är knäppt liksom. Så att han kämpar ju liksom för att tränga sig in.”
Jag kanske ska gå in på Bjurfors, trycka ett glas champagne i näven på han. Därefter är det naturligtvis min rätt att pulla hans delikata röv offentligt.
Han får skylla sig själv, han var så sexigt klädd i skräddarsydda byxor och väldoftande pomada i håret. Små späda mäklarkillar blir så sura när de inte för sälja min bostad, hans eventuella anmälan är en hämndaktion.