Citat:
Ursprungligen postat av
Rumpsmekaren
Om det fortfarande är familjehem har de nog fan ögonen på sig nu. Å andra sidan är ju alla oskyldiga till motsatsen bevisats så.. Men det skulle vara intressant att vara en fluga på väggen där i enplansvillan nu och se hur de ser på "framtiden"..
Ögonen på sig av Soc i Norrköping där psykopaten till socialsekreteraren jobbar
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/43R5RE/nova-larmade-om-overgrepp-nu-ar-hon-dod
samt alla andra vidriga tjänstemän som omhändertagit små barn pga smulor i soffan (googla det). De tar tre små barn från en mamma som älskar dem pga leksaker låg på "fel plats" och det fanns smulor i soffan (ja, googla som sagt). Men när en 17-åring berättar att hennes familjehemspappa våldtar henne TVINGAR Soc henne - mot skolan och Bups vilja att bo med honom, erbjuder lås till dörren.
Vilka jävla svin. De förtjänar precis all kritik de får nuförtiden, den här vidriga myndigheten. Alla som arbetar på den ska skämmas att de viger sitt liv åt ren barnmisshandel och att släcka barns liv.
Jag har lite erfarenhet av att själv ha anmält i fall där jag vetat till 100% att allt förekommit som kan förekomma (drogmissbruk, alkoholism, misshandel, övergrepp osv). Det har funnits flera trovärdiga vittnen som varit vittnen under många år. Soc gjorde absolut inga omhändertaganden i de fallen. Och det är inte ovanligt vet jag nu, utan standard.
Däremot, när det gäller älskade barn med fin anknytning till sina föräldrar som Elsa, Leo, Lamine, Albin, barnen i Norrköping osv., då väljer Soc att omhänderta och klippa bandet mellan barn och föräldrar direkt.
De är fan ondskan själv och den där "kampanjen" hade bara fel om att det var någon slags anti-muslimsk verksamhet, för de gör likadant mot blonda föräldrar som heter Victoria och Daniel.