2026-07-09, 19:48
Medlem
mirandakerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpsmekaren
Övriga familjen verkar haft heldagsövningar att försöka dölja sin spår till adressen.
Nu står bara den stackars dottern kvar på adressen tillsammans med pappan (som av förklarliga skäl inte är hemma).

MEN, google är ju duktiga på att hålla kvar information och mamman finns på bild när hon precis tagit körkort. Arres trafikskola har en bild daterat den 13 okt 2016 när denna donna?!? är så glad man kan bli.

Lyst att skicka länk och adress på detta privat?
Citera
2026-07-09, 20:30
Medlem
Citat:
Övriga familjen verkar haft heldagsövningar att försöka dölja sin spår till adressen.
Nu står bara den stackars dottern kvar på adressen tillsammans med pappan (som av förklarliga skäl inte är hemma).

MEN, google är ju duktiga på att hålla kvar information och mamman finns på bild när hon precis tagit körkort. Arres trafikskola har en bild daterat den 13 okt 2016 när denna donna?!? är så glad man kan bli.

På Ratsit finns dom kvar.
Och på MrKoll också.

Stackars barnen. Mamman är det knepigt med. Hur kan hon tycka det är okej att någon som anklagar hennes man för detta fruktansvärda, ska komma tillbaka och bo med henne och hennes man.
Citera
2026-07-09, 21:12
Medlem
I Norrköping finns en Hildegard Jarskog som är förtroendevald för Miljöpartiet.

”Jag kandiderar till Norrköpings kommunfullmäktige och till Landstingsfullmäktige. Jag brinner för de mjuka frågorna; folkhälsa, vård, omsorg och socialt arbete. Ett annat starkt intresse jag har är rättsfrågor. ”

Är hon släkt med gärningsmannen eller är allt bara en slump? Är dom släkt så är hennes brinnande intresse för rättsfrågor fantastiskt bra.

Hoppas verkligen den stackars kvinnan inte är släkt utan bara delar delar av den misstänktes namn och, helt förklarligt, gör allt för att inte förknippas.
Senast redigerad av fittkratta 2026-07-09 kl. 21:34. Anledning: Kortat ner rabblandet
Citera
2026-07-09, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mirandakerr
Lyst att skicka länk och adress på detta privat?
https://www.facebook.com/arrestrafikskola/photos/a.357475647604455/1313665808652096/?id=307577792594241

Inte för att outa någon som kanske har nada att göra med pågående ärende, men detta är publik info så för den som inte orkar googla så...
Citera
2026-07-09, 21:33
Medlem
Citat:

Hade mamman varit någorlunda fungerande så borde hon skilt sig och tagit barnen och flyttat.
Citera
2026-07-09, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittkratta
På Ratsit finns dom kvar.
Och på MrKoll också.

Stackars barnen. Mamman är det knepigt med. Hur kan hon tycka det är okej att någon som anklagar hennes man för detta fruktansvärda, ska komma tillbaka och bo med henne och hennes man.
De är skrivna på adressen med 3 barn, varav ett med utländskt namn (18-åring). Undrar om det fortfarande är familjehem 🫣
Citera
2026-07-09, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullemulle
De är skrivna på adressen med 3 barn, varav ett med utländskt namn (18-åring). Undrar om det fortfarande är familjehem 🫣

Om det fortfarande är familjehem har de nog fan ögonen på sig nu. Å andra sidan är ju alla oskyldiga till motsatsen bevisats så.. Men det skulle vara intressant att vara en fluga på väggen där i enplansvillan nu och se hur de ser på "framtiden"..
Citera
2026-07-09, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittkratta
I Norrköping finns en Hildegard Jarskog som är förtroendevald för Miljöpartiet.

”Jag kandiderar till Norrköpings kommunfullmäktige och till Landstingsfullmäktige. Jag brinner för de mjuka frågorna; folkhälsa, vård, omsorg och socialt arbete. Ett annat starkt intresse jag har är rättsfrågor. ”

Är hon släkt med gärningsmannen eller är allt bara en slump? Är dom släkt så är hennes brinnande intresse för rättsfrågor fantastiskt bra.

Hoppas verkligen den stackars kvinnan inte är släkt utan bara delar delar av den misstänktes namn och, helt förklarligt, gör allt för att inte förknippas.

Vet vem han är och han själv är inte miljöpartist, snarare varm förespråkare av dieseldrivet, vilket så klart inte behöver betyda att hans fru inte är miljöpartist, men det kan alltså vara en släkting eller någon som bara delar namn, även om det inte är så vanligt förstås.
Citera
2026-07-12, 16:50
Medlem
Är det någon som vet om hans polare i Sundsvall som har familjehem är inblandad?
Citera
2026-07-12, 17:23
Medlem
Citat:
Om det fortfarande är familjehem har de nog fan ögonen på sig nu. Å andra sidan är ju alla oskyldiga till motsatsen bevisats så.. Men det skulle vara intressant att vara en fluga på väggen där i enplansvillan nu och se hur de ser på "framtiden"..

Ögonen på sig av Soc i Norrköping där psykopaten till socialsekreteraren jobbar
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/43R5RE/nova-larmade-om-overgrepp-nu-ar-hon-dod
samt alla andra vidriga tjänstemän som omhändertagit små barn pga smulor i soffan (googla det). De tar tre små barn från en mamma som älskar dem pga leksaker låg på "fel plats" och det fanns smulor i soffan (ja, googla som sagt). Men när en 17-åring berättar att hennes familjehemspappa våldtar henne TVINGAR Soc henne - mot skolan och Bups vilja att bo med honom, erbjuder lås till dörren.
Vilka jävla svin. De förtjänar precis all kritik de får nuförtiden, den här vidriga myndigheten. Alla som arbetar på den ska skämmas att de viger sitt liv åt ren barnmisshandel och att släcka barns liv.

Jag har lite erfarenhet av att själv ha anmält i fall där jag vetat till 100% att allt förekommit som kan förekomma (drogmissbruk, alkoholism, misshandel, övergrepp osv). Det har funnits flera trovärdiga vittnen som varit vittnen under många år. Soc gjorde absolut inga omhändertaganden i de fallen. Och det är inte ovanligt vet jag nu, utan standard.
Däremot, när det gäller älskade barn med fin anknytning till sina föräldrar som Elsa, Leo, Lamine, Albin, barnen i Norrköping osv., då väljer Soc att omhänderta och klippa bandet mellan barn och föräldrar direkt.
De är fan ondskan själv och den där "kampanjen" hade bara fel om att det var någon slags anti-muslimsk verksamhet, för de gör likadant mot blonda föräldrar som heter Victoria och Daniel.
Senast redigerad av LoveInAColdClimate 2026-07-12 kl. 17:27.
Citera
2026-07-12, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AirWave21
Är det någon som vet om hans polare i Sundsvall som har familjehem är inblandad?

Det är fan röd flagg på folk som anmält sig som familjehem, finns det en enda funktionell vettig familj som erbjuder detta, i världen?!
När jag växte upp fanns det ibland skolkamrater som bodde i fosterhem och det var ju inte ETT ENDA barn där som INTE blev misshandlat, hotat eller utsatt för närmanden.
Jag ser ibland familjehem ute, man fattar direkt. Barnen är inte lika varken föräldrarna eller varandra och föräldrarna är alltid aggressiva white trash som skriker på barnen och pratar hotfullt och hatiskt emot dem. Noll värme.
Citera
2026-07-12, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Allt är inte sant, som folk säger. Inte ens vad 17-åringar säger, tro det eller ej.

Med tanke på hennes bakgrund, som varit stökig, så är det dessutom mer troligt att hon hittat på historien. Kanske för att straffa fosterföräldrar som varit stränga mot henne och sagt att hon skulle äta sin broccoli.

Men visst är det tragiskt att unga människor i desperation av mental ohälsa avslutar sina liv. Vila i frid tjejen.

Hur vet du att 17-åringar ljuger om våldtäkt och traumatiska händelser?

Har du själv gjort det? Eller är du en vit man som hatar kvinnor?

Vilken statistik har du på detta så att vi andra också kan läsa..??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in