2026-07-09, 19:57
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Och detta gäller enbart etniska svenskar eller? Det gäller inte folk med annan bakgrund? Dessa personer ska inte kunna jobba politiskt med att ändra samhället eller? Om du tycker detta är det ju ren rasism.

Nej, det handlar inte om rasism. Det gäller även danskar tex. Flyttar du hit, ta skeden i vacker hand och följ landets normer.
Citera
2026-07-09, 19:58
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Du får gärna ha en åsikt. Men vad du gör är ju att tala om för kvinnor vad de SKA göra när du inte har någon talan i frågan. Ha hur många åsikter du vill, men kom inte med några jävla order eller krav.

Alla personer har order eller krav. Om du har en flickvän eller fru kommer du ha vissa krav om du vill fortsätta vara i förhållande. Individer ställer krav på andra individer hela tiden. Du ställer ju själv krav på mig i denna tråden. Rasister i Sverige ställer krav på invandrare (speciellt muslimer) hela tiden.

Hela samhället är ju baserat på att alla försöker ställa krav för andra individer och grupper. Hade du haft en flickvän eller fru som vill inlede ett öppet förhållande som exempel och vill börja ha sex med andra män så hade du förmodligen ställt krav på henne att sluta göra detta annars är det över mellan er.
Citera
2026-07-09, 19:59
Medlem
Citat:
Varför flyttar inte du?

Sluta med dessa barnsliga argumenten. Antingen lägger du fram dina argument eller så håller du käften.
För att jag trivs och mitt land är i EUROPA ändå så kulturen är nästan samma 😊 men ni afrikaner verkar missnöjda så det är bara säga hej då ingen kommer sakna 🤣
Citera
2026-07-09, 20:00
Medlem
Citat:
Vad ger dig rätten att inte låta kvinnor vara topless eller helt nakna offentligt?

Bryr mig inte över huvud taget. Anledning är troligen att kvinnors kroppar sexualiseras i högre grad än mäns.

Dock svarade du inte på frågan. Total hycklare med andra ord.
Citera
2026-07-09, 20:00
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Folk har kommit med hundra argument hittills i tråden, men du vägrar besvara ett enda.
Du rapar bara upp samma litania igen och igen. Du ska bestämma.

Du är så dum så du begriper inte ens att alla i tråden redan genomskådat dig och vet exakt vad du egentligen är ute efter. Du är väldigt ensam om att tro att du intellektuellt besegrat någon senaste dygnet (eller snarare någonsin) bara så du vet.

Varför är du förresten så livrädd själv att svara på de frågor du får om och om igen?

Ni har inte lagt upp några argument alls i denna tråden. Det enda ni sagt är att man ska lämna landet och att kvinnor får lov att göra som dem vill. Argument som inte alls håller, och som flera andra i denna tråden redan svarat på.
Citera
2026-07-09, 20:01
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Alla personer har order eller krav. Om du har en flickvän eller fru kommer du ha vissa krav om du vill fortsätta vara i förhållande. Individer ställer krav på andra individer hela tiden. Du ställer ju själv krav på mig i denna tråden. Rasister i Sverige ställer krav på invandrare (speciellt muslimer) hela tiden.

Hela samhället är ju baserat på att alla försöker ställa krav för andra individer och grupper. Hade du haft en flickvän eller fru som vill inlede ett öppet förhållande som exempel och vill börja ha sex med andra män så hade du förmodligen ställt krav på henne att sluta göra detta annars är det över mellan er.

Det finns legitima krav och så finns det orimliga. Ett legitimt krav är att min partner ska vara trogen, ett orimligt krav är att alla kvinnor ska klä sig som jag vill.
Citera
2026-07-09, 20:01
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Du får ta dina dolda agenda någon annan stans. Från mig får du ingen sympati alls. Vi har inte ens samma värderingar eller tro.

Om du verkligen vill nå ut till folk och har goda intentioner, då börjar man inte med att attackera.
Du är inte uppriktigt och därför är alla emot dig här.

Vad som inte kommer från hjärtat kan inte nå ett hjärta.

Jag säger bara som det är. Du kan inte till exempel säga att man inte kan tvinga folk när politikerna tvingar folk hela tiden så fort man inte gillar någonting.
Citera
2026-07-09, 20:02
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Vem tror du att du är? Det är som att grannen skulle bjuda in en och när man kommer dit så klagar man på hans möbler och kräver att han ska byta ut dem.
Du ska bara vara jävligt tacksam för att du har fått tillstånd att vara här och du har ingen moralisk rätt öht att gnälla på hur Sverige sköter sina inre affärer.

Nej, jag ska definitivt INTE vara tacksam och jag har all moralisk rätt att påpeka hur ruttet och sjukt och vidrigt ert liberala samhälle är.
Citera
2026-07-09, 20:03
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ni har inte lagt upp några argument alls i denna tråden. Det enda ni sagt är att man ska lämna landet och att kvinnor får lov att göra som dem vill. Argument som inte alls håller, och som flera andra i denna tråden redan svarat på.

Att du tycker att argumentet att kvinnor inte ska få klä sig som de vill inte håller är, som man säger, case in point.
Citera
2026-07-09, 20:05
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Nej, det handlar inte om rasism. Det gäller även danskar tex. Flyttar du hit, ta skeden i vacker hand och följ landets normer.

Nej. Utan man ska stanna och kämpa och göra det klart och tydligt för er hur sjukt ert samhälle är.
Citera
2026-07-09, 20:05
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
För att jag trivs och mitt land är i EUROPA ändå så kulturen är nästan samma 😊 men ni afrikaner verkar missnöjda så det är bara säga hej då ingen kommer sakna 🤣

Vi kommer stanna och kämpa mot personer som dig.
Citera
2026-07-09, 20:06
Medlem
Kleiners avatar
Någonstans så tror jag och hoppas innerligt att politikerna är för folket och vill folkets och landets bästa.

Citat:
Jag säger bara som det är. Du kan inte till exempel säga att man inte kan tvinga folk när politikerna tvingar folk hela tiden så fort man inte gillar någonting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in