2026-07-09, 15:03
Medlem
diseuses avatar
Andra säsongen kommer fredagen den 18 september.

Officiell teaser: https://youtu.be/8SCegP4s3n0
Citera
2026-07-09, 15:06
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseuse

Härligt! Tack!
Citera
2026-07-09, 19:26
Medlem
Tänkte jag skulle ge Mobland en chans men något buggade i streamen så den startade på avsnitt fem. Men jag noterade inte det och blev uppmärksammad på det först när eftertexterna rullade och det dök upp en notis om att avsnitt sex snart skulle starta. Jag såg inte fler avsnitt, om femman känns som ettan kan jag ana hur mycket av serien som är ren filler.
Citera
2026-07-10, 03:05
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:

Snyggt med en ny säsong med 10 avsnitt efter bara ett års väntan.
Citera
2026-07-10, 22:06
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hantverkshasch
Tänkte jag skulle ge Mobland en chans men något buggade i streamen så den startade på avsnitt fem. Men jag noterade inte det och blev uppmärksammad på det först när eftertexterna rullade och det dök upp en notis om att avsnitt sex snart skulle starta. Jag såg inte fler avsnitt, om femman känns som ettan kan jag ana hur mycket av serien som är ren filler.

Vad tokigt det måste bli att starta en serie med sista avsnittet tex Sopranos, Tony dör hela serien känns som fillers kommer ej kolla mer.
Citera
2026-07-10, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Vad tokigt det måste bli att starta en serie med sista avsnittet tex Sopranos, Tony dör hela serien känns som fillers kommer ej kolla mer.

Det är motsatsen till vad jag sa. Femte avsnittet var som första, jag hade inga problem att hänga med i handlingen. Så vad har dom gjort i fyra avsnitt när femman känns som en introduktion?
Citera
2026-07-10, 22:27
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Det är motsatsen till vad jag sa. Femte avsnittet var som första, jag hade inga problem att hänga med i handlingen. Så vad har dom gjort i fyra avsnitt när femman känns som en introduktion?

Tycker du ändå borde ge hela serien en chans. Om inte annat för att Tom Hardy är badass.
Citera
2026-07-10, 22:30
Medlem
Fejkits avatar
Tyckte det blev lite parodi på slutet. Både Helen Mirren och Peierce Brosnan spelade över på slutet.
Citera
2026-07-10, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Tycker du ändå borde ge hela serien en chans. Om inte annat för att Tom Hardy är badass.

Tom Hardy är badass, och Paddy Constinamn brukar vara bra. Och Guy Ritchie kan när han vill, Snatch och Sherlock Holmes är sjukt underhållande filmer. Du har rätt, jag ska inte skriva av Mobland så lätt.
Citera
2026-07-10, 22:45
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Tom Hardy är badass, och Paddy Constinamn brukar vara bra. Och Guy Ritchie kan när han vill, Snatch och Sherlock Holmes är sjukt underhållande filmer. Du har rätt, jag ska inte skriva av Mobland så lätt.

Sant, störde mig också på Brosnan och Mirren (mest kärringen). Hoppas hin dör i säsong 2
Citera
2026-07-11, 02:17
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:

Fan vad bra. Jag gillar Guy Ritchies filmer och serier.
Citera
2026-07-12, 20:46
Medlem
sebastian_s avatar
Jag ser om säsong 1 inför säsong 2s premlär. Det är ett extremt fokus på Tom Hardys karaktär. Än mer än vad jag kom ihåg. Inte bara när han är i bild utan alla diskuterar honom och förhåller sig till honom i en majoritet av scenerna utan honom.

För säsong 2 så måste de sprida ut det mer och försöka få till en mer omfattande värld, som i Sopranos eller The Wire.
Senast redigerad av sebastian_ 2026-07-12 kl. 20:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in