Igår, 18:03
Medlem
Flenzenstocks avatar
Ni vet sådana bröst som lätt får fart då bröstbäraren rör sig och börjar guppa upp och ner, samtidigt som de gungar fram och tillbaka i sidled, och dras utåt från kroppen och innåt i en oscillerande rörelse, samtidigt som roterande rörelser kan skönjas, och en massa olika lokala rörelsefenomen. Vad tycker ni om wobbliga bröst?
Citera
Igår, 18:32
Medlem
Varmlandskorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flenzenstock
Ni vet sådana bröst som lätt får fart då bröstbäraren rör sig och börjar guppa upp och ner, samtidigt som de gungar fram och tillbaka i sidled, och dras utåt från kroppen och innåt i en oscillerande rörelse, samtidigt som roterande rörelser kan skönjas, och en massa olika lokala rörelsefenomen. Vad tycker ni om wobbliga bröst?

Menar du hängpattar?
Citera
Igår, 18:41
Medlem
GiveMeHeads avatar
Låter som goa pattar.
Citera
Igår, 19:49
Medlem
Europes avatar
På kvinnor? Kanske. På män? Nej.
Citera
Igår, 19:56
Medlem
Jag gillar de!

Går igång på lite mulligare tjejer (ej feta) o deras bröst brukar vara lagom. Har aldrig legat med nån med silikonbröst men har känt på ett par. Föredrar dock naturliga, men inte hängbröst.
Citera
Igår, 21:24
Medlem
Fantens avatar
Jag är en enkel man, jag gillar tuttar - full stop.
Citera
Igår, 22:17
Medlem
Tuttar är väl typ av naturen "wobbliga".
Men det kan kanske verka onaturligt för någon som aldrig kommit i kontakt med sådana.
Citera
Igår, 22:30
Medlem
BarbrorFarbros avatar
Är de fylliga eller tomma?
Vi börjar där så vi får en bild.
Citera
Igår, 23:27
Medlem
Onanikrems avatar
Tycker det är trevligt när de "wobblar" lite, mjuka och gosiga. För den skull skall de ju inte hänga ned till knäskålarna.
Citera
Igår, 23:55
Medlem
Fantens avatar
Alltså, är det bara jag som kommer att tänka på Jessica Rabbit?
Citera
Idag, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Alltså, är det bara jag som kommer att tänka på Jessica Rabbit?
Ja dra ut opp de mest perfekta serietuttarna för vår oskuld du. Kommer definitivt ge honom exakta förväntningar.
Citera
Idag, 00:05
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Ja dra ut opp de mest perfekta serietuttarna för vår oskuld du. Kommer definitivt ge honom exakta förväntningar.
Jag tänker att till dagligdags så brukar kvinnor verka föredra att tuttarna inte skumpar runt så mycket, så det är inget fenomen som man (jag) noterar särskilt ofta ute på gatan så att säga. Min främsta referens blir således Jessica Rabbit, eftersom tuttgunget de facto är en del av hennes karaktär.

Men kom igen, hon är inte en dålig flicka - bara ritad som en.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in