2026-07-08, 21:17
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jullejulle
Det står ingenstans i dokumentationen att familjerätten är dom som har föreslagit ett DNA-test så du vet 👍🏻 det står däremot att Nicci skrev på faderskapsdokumentet och att Andreas hade möjlighet att skriva på, att Nicci förklarade att hon inte ville testa att och att Andreas va välkommen att höra av sig till Christer för att han skulle kunna förklara mer. Läser man ”en viss typ av dokumentation” så är de svårt att tycka att de Andreas säger i podcasten som Emil har är trovärdigt för han säger en sak i podcasten och en annan sak i sina egna inskick till domstolen och liknande. De borde ju även du ha sett? När du säger att ”ord står mot ord” så är de alltså det att Andreas helt förnekar all skit han utsatt Nicci för men Niccis berättelse om hur Andreas beter sig får alltså stöd av hur hans exflickvän uppfattat honom och att han blivit polisanmäld för våldtäkt av en annan tjej. Är de verkligen ”ord mot ord” då? Klart som fan Andreas kommer förneka att han inte beter sig som ett svin 🫠🫠🫠 Är de verkligen helt otänkbart att Andreas skulle va en idiot som ville straffa Nicci mer än han ville lära känna sitt barn?

Kring Viktor. Att du skriver eller inte skriver gott om Viktor är väl knappast de jag påtalar här utan faktumet att eeeexaaaaakt aaaalllllllaaaaaaaa som hänger i denna tråd ständigt återkommer till att försvara Andreas på ett sätt han verkligen inte behöver försvaras på. De e obehagligt. Faktum är att de fortfarande inte presenterats några riktiga bevis kring Viktors otroheter mer än skärmdumpar som är maskerade mellan personer som påstår att han varit otrogen och om man ska tolka samtalen mellan Nicci och Andreas ex som ”mindre trovärdiga” så kanske man får ta de där skärmdumparna som presenterats där man inte ens vet vilka som samtalen är mellan med en jävla nypa salt? Vi vet alltså inte ens vem som skickat meddelandena, till vem eller när????

Citerar dig: "eeeexaaaaakt aaaalllllllaaaaaaaa som hänger i denna tråd ständigt återkommer till att försvara Andreas"

Nej. Jag har Aldrig försvarat honom, sedan första början har jag skrivit att ingen vet vad som händer bakom stängda dörrar när folk har skrivit att han är snäll.
Hur någon är i verkligheten vet man inte förrän man har haft en relation med den personen.

Har också sagt att jag inte tycker att han ska yttra sig eller ens visa när han åker till Stockholm.

Tyckte också att det var väldigt olämpligt att han var med i en podd.

Om man vill ha lugn och ro och enbart träffa sin dotter och skapa band med henne så är allt på sociala medier indirekt drama.

När folk skrev att han också hade rätt att yttra sig så skrev jag att jag inte tyckte att det behövdes i detta fallet då handling säger mer än ord och han vet hur Nicci är på sociala medier och minsta lilla groda han säger kommer att användas mot honom.

Jag har också skrivit: "Ingen rök utan eld" angående anklagelserna mot Andreas.

Man kan inte heller jämföra olika personer, om Nicci är ett ruttet äpple blir det inte mindre ruttet om man håller fram ett ruttet päron (Andreas.)

Angående Viktor så har han själv sagt att han varit en dålig pojkvän tidigare men att han nu vill lämna livet som Bad Boy bakom sig.

Nu är han med Nicci och barnen även om han inte har ledigt på samma sätt som de andra i laget eftersom han har lång väg kvar innan han är helt återställd men hörde att det går framåt!
Citera
2026-07-08, 21:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Citerar dig: "eeeexaaaaakt aaaalllllllaaaaaaaa som hänger i denna tråd ständigt återkommer till att försvara Andreas"

Nej. Jag har Aldrig försvarat honom, sedan första början har jag skrivit att ingen vet vad som händer bakom stängda dörrar när folk har skrivit att han är snäll.
Hur någon är i verkligheten vet man inte förrän man har haft en relation med den personen.

Har också sagt att jag inte tycker att han ska yttra sig eller ens visa när han åker till Stockholm.

Tyckte också att det var väldigt olämpligt att han var med i en podd.

Om man vill ha lugn och ro och enbart träffa sin dotter och skapa band med henne så är allt på sociala medier indirekt drama.

När folk skrev att han också hade rätt att yttra sig så skrev jag att jag inte tyckte att det behövdes i detta fallet då handling säger mer än ord och han vet hur Nicci är på sociala medier och minsta lilla groda han säger kommer att användas mot honom.

Jag har också skrivit: "Ingen rök utan eld" angående anklagelserna mot Andreas.

Man kan inte heller jämföra olika personer, om Nicci är ett ruttet äpple blir det inte mindre ruttet om man håller fram ett ruttet päron (Andreas.)

Angående Viktor så har han själv sagt att han varit en dålig pojkvän tidigare men att han nu vill lämna livet som Bad Boy bakom sig.

Nu är han med Nicci och barnen även om han inte har ledigt på samma sätt som de andra i laget eftersom han har lång väg kvar innan han är helt återställd men hörde att det går framåt!

Inte ett ord om att Andreas ska undvika sociala medier för att han exploaterar sitt barn utan bara en massa dravel om att ”om han skriver fel så kommer Nicci använda de emot honom” eller att han ”skapar indirekt drama”. Man hade ju kunnat hoppas att fler av er faktiskt var på barnets sida som ni säger er vara och önskade att hon slapp bli content för båda sina föräldrar sociala medier-karriärer men allt handlar om att Andreas ska skyddas från Nicci…..
Citera
2026-07-08, 21:39
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansandemusen
Nu är Ns incident på hänt extra undra vem som ringde hon själv eller mamma 😅

https://bloggbevakning.nyheter24.se/2026/07/06/nicci-hernestig-om-fornedringen-pa-ica-jag-blev-chockad/#comments

Kvinna 1
"Där är ju hon, hon som har gjort den där ”Liggalåten”.

Kvinna 2
"Ja, gud vad pinsamt, man får ju skämmas…"

Sedan kommer vi till det roligaste, hon beskriver dem som äldre damer i 40-års åldern men glömmer att hon själv är 27 år gammal, endast 10 år kvar tills hon själv är en äldre dam i 40-års ålder

Då måste hon ju tycka att hennes mamma är jättegammal vid 53 års ålder!

Jag tycker att min gammelmormor som är lite över 80 är en äldre dam!

Jeanette sa en bra sak i ett inlägg om podden och det var att om man vill bli uppfattad på ett visst sätt så ska man inte släppa en Ligga låt.
Tycker att hon har helt rätt i det, undrar om Jeanette hörde låten innan den släpptes eller om hon blev förvånad över att Nicci sjöng om sex?

Hon verkar vilja bli en ny idol för de som kör EPA/A-traktor, de älskar en artist som heter Louise Andersson Bodin som kallas Queen av EPA-dunk, finns även en manlig variant som heter Eddie Meduza som sjunger om sex, han är död enligt en sökning så då finns det en plats att fylla, Louise är snart 40 så hon har nog inte många år kvar att uppträda.
Citera
2026-07-08, 21:48
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Inte ett ord om att Andreas ska undvika sociala medier för att han exploaterar sitt barn utan bara en massa dravel om att ”om han skriver fel så kommer Nicci använda de emot honom” eller att han ”skapar indirekt drama”. Man hade ju kunnat hoppas att fler av er faktiskt var på barnets sida som ni säger er vara och önskade att hon slapp bli content för båda sina föräldrar sociala medier-karriärer men allt handlar om att Andreas ska skyddas från Nicci…..

Missade att skriva det i just detta inlägget men har skrivit det många gånger hur olämplig det är med barn i sociala medier.

Angående att han delar när han åker till Stockholm är det väldigt olämpligt då han inte vet vem som följer efter honom från stationen och rätt som det är finns bilder på umgänget över hela världen.
Finns även andra som också kan följa efter.

Jag är en av dem som har skrivit väldigt mycket om att man måste skydda sina barn och att det gäller båda föräldrarna och även andra i deras närhet.

Om han nu är så himla lycklig över att få träffa Chiara borde inte lyckan bli mindre om man inte tar upp det i sociala medier.

Skrev ovan att han borde fokusera på Chiara istället för sociala medier.
Citera
2026-07-08, 22:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Missade att skriva det i just detta inlägget men har skrivit det många gånger hur olämplig det är med barn i sociala medier.

Angående att han delar när han åker till Stockholm är det väldigt olämpligt då han inte vet vem som följer efter honom från stationen och rätt som det är finns bilder på umgänget över hela världen.
Finns även andra som också kan följa efter.

Jag är en av dem som har skrivit väldigt mycket om att man måste skydda sina barn och att det gäller båda föräldrarna och även andra i deras närhet.

Om han nu är så himla lycklig över att få träffa Chiara borde inte lyckan bli mindre om man inte tar upp det i sociala medier.

Skrev ovan att han borde fokusera på Chiara istället för sociala medier.

Då kanske du är den enda för du kan ju inte mena att dina åsikter speglar den allmäna åsikten här i tråden, för de allra flesta är ju rätt glada över att Andreas äntligen talar ut och pratar om vilken underbar person han är och att han borde få vårdnad om barnet. De borde han verkligen inte och som tur är fick han inte det heller 👍🏻
Citera
2026-07-08, 22:49
Medlem
Citat:

Lägg av ! Är det något vi gör här så är det att värna om dessa 2 små barn !
Citera
2026-07-08, 23:52
Medlem
Citat:
Ingen som vill berätta hur ni andra tänker om detta?? 🤔
Nej, skicka gärna hela fupen. Du kan ta den i pm om du inte törs lägga ut här.

Undra hur det går för niccis IThackare, har någon av er hatare fått något samtal än?..
Citera
2026-07-09, 00:14
Medlem
Nu söker Nicci fler dansare - kraven kan väl inte vara speciellt höga om man skall matcha hennes taktkänsla och danskunskaper..
Citera
2026-07-09, 04:18
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Då kanske du är den enda för du kan ju inte mena att dina åsikter speglar den allmäna åsikten här i tråden, för de allra flesta är ju rätt glada över att Andreas äntligen talar ut och pratar om vilken underbar person han är och att han borde få vårdnad om barnet. De borde han verkligen inte och som tur är fick han inte det heller 👍🏻

Skrev även det både före och efter domen att Nicci kommer att få behålla egen vårdnad.

Skrev också att barnets bästa är det enda som räknas.

Skrev också att i en perfekt värld hade Chiara haft föräldrar som satte henne först men det kommer aldrig att hända.
Citera
2026-07-09, 15:12
Medlem
Känns som dom är och snuddar på Viktors otrohet i dagens poddavsnitt.
Nicci har förändrats nu och säger att hon inte längre är lika hård och ska göra slut direkt nått händer, speciellt nu när hon har en relation med sin babydady, eftersom de inte var någon relation med A från niccis håll.
”Folk letar fel i andras relationer och pratar bara om de negativa mellan dom”
Även berättar Jeanette att alla trodde hon var en homewrecker (som alla nu kalllar nicci ironiskt nog) och så var de faktiskt inte och de tog ett tag innan folk förstod det.
Citera
2026-07-09, 15:18
Medlem
Nicci dementerar i podden att Viktor hade en relation med en annan tjej när hon kom hem dit för första gången
Citera
2026-07-09, 15:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av zeuyu
Känns som dom är och snuddar på Viktors otrohet i dagens poddavsnitt.
Nicci har förändrats nu och säger att hon inte längre är lika hård och ska göra slut direkt nått händer, speciellt nu när hon har en relation med sin babydady, eftersom de inte var någon relation med A från niccis håll.
”Folk letar fel i andras relationer och pratar bara om de negativa mellan dom”
Även berättar Jeanette att alla trodde hon var en homewrecker (som alla nu kalllar nicci ironiskt nog) och så var de faktiskt inte och de tog ett tag innan folk förstod det.

Citat:
Ursprungligen postat av zeuyu
Nicci dementerar i podden att Viktor hade en relation med en annan tjej när hon kom hem dit för första gången

Är väl helt uppenbart att de är ryktet om att Viktor skulle haft tjej när de träffades som dom pratar om. men tycker inte hon helt dementerar utan mer att dom öppnar upp för att man kanske inte vet allt, att man som ex kan ha olika syn på vad för regler som gäller när man gjort slut, och att det kanske inte heller spelar så stor roll med tanke på att dom fortfarande är ihop idag, är gifta och har en familj. Hon säger att de inte fanns en enda tjejgrej i lägenheten när hon va där. Tycker de var ett förvånansvärt sansat samtal dom emellan meeeeen tycker också det är ledsamt att det känns som att dom är fast i att försvara sig mot saker som skrivs typ här? Måste va trist att aldrig kunna få skriva sin egen agenda utan alltid behöva prata utifrån att bemöta skvaller

Sen i början wsäger dom kort bara att dom fått positiva besked och att dom är glada för att det ”blivit som det var meningen” (här pratar dom alltså om domen i vårdnadsmålet)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in