Citat:
Det står ingenstans i dokumentationen att familjerätten är dom som har föreslagit ett DNA-test så du vet 👍🏻 det står däremot att Nicci skrev på faderskapsdokumentet och att Andreas hade möjlighet att skriva på, att Nicci förklarade att hon inte ville testa att och att Andreas va välkommen att höra av sig till Christer för att han skulle kunna förklara mer. Läser man ”en viss typ av dokumentation” så är de svårt att tycka att de Andreas säger i podcasten som Emil har är trovärdigt för han säger en sak i podcasten och en annan sak i sina egna inskick till domstolen och liknande. De borde ju även du ha sett? När du säger att ”ord står mot ord” så är de alltså det att Andreas helt förnekar all skit han utsatt Nicci för men Niccis berättelse om hur Andreas beter sig får alltså stöd av hur hans exflickvän uppfattat honom och att han blivit polisanmäld för våldtäkt av en annan tjej. Är de verkligen ”ord mot ord” då? Klart som fan Andreas kommer förneka att han inte beter sig som ett svin 🫠🫠🫠 Är de verkligen helt otänkbart att Andreas skulle va en idiot som ville straffa Nicci mer än han ville lära känna sitt barn?
Kring Viktor. Att du skriver eller inte skriver gott om Viktor är väl knappast de jag påtalar här utan faktumet att eeeexaaaaakt aaaalllllllaaaaaaaa som hänger i denna tråd ständigt återkommer till att försvara Andreas på ett sätt han verkligen inte behöver försvaras på. De e obehagligt. Faktum är att de fortfarande inte presenterats några riktiga bevis kring Viktors otroheter mer än skärmdumpar som är maskerade mellan personer som påstår att han varit otrogen och om man ska tolka samtalen mellan Nicci och Andreas ex som ”mindre trovärdiga” så kanske man får ta de där skärmdumparna som presenterats där man inte ens vet vilka som samtalen är mellan med en jävla nypa salt? Vi vet alltså inte ens vem som skickat meddelandena, till vem eller när????
Kring Viktor. Att du skriver eller inte skriver gott om Viktor är väl knappast de jag påtalar här utan faktumet att eeeexaaaaakt aaaalllllllaaaaaaaa som hänger i denna tråd ständigt återkommer till att försvara Andreas på ett sätt han verkligen inte behöver försvaras på. De e obehagligt. Faktum är att de fortfarande inte presenterats några riktiga bevis kring Viktors otroheter mer än skärmdumpar som är maskerade mellan personer som påstår att han varit otrogen och om man ska tolka samtalen mellan Nicci och Andreas ex som ”mindre trovärdiga” så kanske man får ta de där skärmdumparna som presenterats där man inte ens vet vilka som samtalen är mellan med en jävla nypa salt? Vi vet alltså inte ens vem som skickat meddelandena, till vem eller när????
Citerar dig: "eeeexaaaaakt aaaalllllllaaaaaaaa som hänger i denna tråd ständigt återkommer till att försvara Andreas"
Nej. Jag har Aldrig försvarat honom, sedan första början har jag skrivit att ingen vet vad som händer bakom stängda dörrar när folk har skrivit att han är snäll.
Hur någon är i verkligheten vet man inte förrän man har haft en relation med den personen.
Har också sagt att jag inte tycker att han ska yttra sig eller ens visa när han åker till Stockholm.
Tyckte också att det var väldigt olämpligt att han var med i en podd.
Om man vill ha lugn och ro och enbart träffa sin dotter och skapa band med henne så är allt på sociala medier indirekt drama.
När folk skrev att han också hade rätt att yttra sig så skrev jag att jag inte tyckte att det behövdes i detta fallet då handling säger mer än ord och han vet hur Nicci är på sociala medier och minsta lilla groda han säger kommer att användas mot honom.
Jag har också skrivit: "Ingen rök utan eld" angående anklagelserna mot Andreas.
Man kan inte heller jämföra olika personer, om Nicci är ett ruttet äpple blir det inte mindre ruttet om man håller fram ett ruttet päron (Andreas.)
Angående Viktor så har han själv sagt att han varit en dålig pojkvän tidigare men att han nu vill lämna livet som Bad Boy bakom sig.
Nu är han med Nicci och barnen även om han inte har ledigt på samma sätt som de andra i laget eftersom han har lång väg kvar innan han är helt återställd men hörde att det går framåt!