2026-07-09, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baertling
Nämen, Örjan Ramberg av alla människor; vem hade kunnat ana?

Jag är fullkomligt chockad!
Citera
2026-07-09, 13:16
Medlem
Örjan Örjan, alltid varit en riktig jävla f*tta (sprungit på honom i Stockholms uteliv lite för många gånger)
Citera
2026-07-09, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheef
Örjan Örjan, alltid varit en riktig jävla f*tta (sprungit på honom i Stockholms uteliv lite för många gånger)

Vill du berätta mer?
Citera
2026-07-09, 13:33
Medlem
Hulebackens avatar
Bara känsloargument och offermentalitet från Josefin. Svårt att ta hennes vittnesmål seriöst när hon håller på så.

Camillas vittnesmål är mycket bättre, där verkar det lite som att Josefin var konfrontativ och när en man försökt hjälpa till hade hon avfärdat det. Camilla hade inte en märkt att han höll henne. Tror de där 30s-1 min är otroligt överdrivna, förmodligen snackar vi några enstaka sekunder.

Så extremt töntigt att ta detta till rätten, ett normalt ställe hade portat honom för livet och sen gått vidare.

Tack för uppladdad FUP
Senast redigerad av Hulebacken 2026-07-09 kl. 13:53.
Citera
2026-07-09, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Raketforskare, ni kan sluta gissa och spekulera nu. Det är Örjan Ramberg.

Stämningsansökan + FUP: https://gofile.io/d/TnC7JY
Kvinnomisshandlaren Örjan Ramberg är alltså åter igång. Man tycker att han borde hålla sig undan från konfrontationer i och med att nästan alla vet vad han gjorde mot de kvinnor han red en gång i tiden - särskilt mot Josefin Nilsson. Hoppas att den jäveln åker dit ordentligt den här gången - inte pga just detta fall men för alla andra som han har misshandlat svårt.
Citera
2026-07-09, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Vill du berätta mer?
Många år sen, finns inget speciellt, det får räcka med - Han är en riktig f*tta
Citera
2026-07-09, 13:59
Medlem
DirtyDiggerNicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheef

Har bara haft interaktion med Örjan en enda gång.
Föga förvånande så var han ett litet pissluder den gången med

Det roliga var dock att han inte fick den reaktion han trodde han skulle få och blev dubbelt irriterad.

Story:
Jag befann mig tillfälligt i huset han då jobbade i. Han var storslagen skådespelare. Jag var en "random nobody" i kulturelitens ögon. Vi åker samma trånga pesonal-hiss av en slump. Han har två kassar. Jag ska av på våning 4 och då hissen stannar öppnar jag dörren och börjar gå ut. Jag tar en snabb blick bakom mig och ser att Örjan står kvar så jag släpper hissdörren. Efter ett par steg så hör jag teatraliska suckar och slammer från kassarna, vänder mig om och ser en Örjan som låssas få dörren i nyllet och med stora bekymmer överspelar att han har problem att ta sig ur hissen med kassarna...högt suckandes.

Min analys av situationen både då och nu var att han ville få lite helt onödigt "drama" i verkligheten.
Påverka min sinnesstämning och få ett "förlåt min store kulturperson".

Men den där dagen var jag på hugget och skrattade bara åt honom, vände framåt och fortsatte gå med ryggen mot honom utan att tappa fart. Det tror jag förstörde hans dag helt och hållet.
Citera
2026-07-09, 14:45
Medlem
Såklart det var Örjan 🫠
Citera
2026-07-09, 14:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jullejulle
Såklart det var Örjan 🫠
ändå lite förvånad att han härjar på. trodde han satt i sin kvart och surade
Citera
2026-07-09, 15:25
Medlem
Drapåtrissors avatar
Exet är granne med honom i samma hus vid Gröna Lund. En gång när hon hade tvättstugan kom han ner och domderade om att hon hade snott hans tvättid. Hon blev så rädd att hon slog sig illa i trappan. Men han bad senare om ursäkt då han hade fel om tiden. Tror att han inte mår så bra då hemtjänsten kommer ibland flera ggr om dagen.
Citera
2026-07-09, 15:43
Avstängd
Vad var upphovet till bråket?
Citera
2026-07-09, 15:57
Medlem
Djävla Ramberg, nekade helt till att ens ha varit på platsen. Torde fastnat på ett antal kameror. Undrar om man ens inhämtar videomaterial vid såna här tillf. Skulle ju kunna vara aktuellt blott pga att det är en ökänd dramatenhärjare i sin sista huvudroll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in