2026-07-09, 14:14
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Som ni gör i Sverige. Samma sak. Ni har korkade lagar som folk måste följa annars hamnar man i fängelse.

En cannabisrökare från Holland flyttar till Sverige och tvingar sig själv att sluta röka cannabis för att inte hamna i fängelse.

En muslim har 2 fruar men måste välja endast en fru som han kan leva med i Sverige annars hamnar han i fängelse.

En sexköpare måste undvika att köpa sex annars hamnar han i fängelse.

Skillnaden är att lagarna i Saudi Arabien är där för att göra samhället bättre, anständigt och värdigt att leva i. Era lagar är korkade och förstör samhället.

Men i båda fallen har du lagar som folk måste följa.

Du jämför narkotika och prostituition med klädesplagg? Din argumentation blir bara dummare och dummare.
Blir samhället bättre för att man fängslar kvinnor som visar hår eller knän eller axlar? Ärligt talat, kan du ens knyta dina skor själv? Håll andan tills du dör, jävla psykfall. Det är sådana som du som ger muslimer dåligt rykte. Sådana som du som kommer hit och försöker trycka ner sina egna jävla kulturer i halsen på oss.

Kan du förklara varför du är i Sverige? Det är ungefär som att gå på bio och sedan sitta och klaga på hur dålig filmen är i två timmar i stället för att gå därifrån.
Senast redigerad av proconsul 2026-07-09 kl. 14:21.
Citera
2026-07-09, 14:16
Medlem
Citat:
Men Tomaten, är du seriös här eller vad? Du skriver här att en bar rumpa inte är sexualiserat. Du skriver att man inte ska sexualisera en bar röv. Inkluderat detta rövhålet också? Om en röv inte ska sexualiseras, vad ska då sexualiseras? Ska inget sexualiseras då? Ska man få lov att vara helt naken offentligt då?

Precis Röv är väl för fan tillsammans med bröst den överlägset mest sexualiserade kroppsdelen på en kvinna.

Att som tomatidioten sitta här och förneka att det är något sexuellt med bara kvinnorumpor i string är fanimig höjden av dumhet och ignorans. Nyligen har hon också i en annan tråd suttit och hävdat att vuxna män inte kan känna fysisk attraktion för 17-åriga tjejer (och att den man som gör det är "sjuk"), och nu får män tydligen inte ens sexuella känslor av så gott som nakna kvinnorumpor heller, enligt samma person.

Hon verkar tro att män är asexuella kastrerade eunucker. Eller ja, kvinnor på 50+ och gamla kärringar tycker hon det är jättenormalt för män att tända på. Men inte 20-åriga kvinnor iklädda endast string. Det är bara "apor" som får sexuella känslor vid en sån syn.

Herregud. Tomatkungen måste blivit rejält tappad som barn.
Citera
2026-07-09, 14:19
Avstängd
GiveMeHeads avatar
Nyss hemkommen efter att porrat på stranden. Bara ben, bar överkropp, styva bröstvårtor efter badet och halvstånd efter den jävligt sexiga milfen några meter bort. Inte i string, men halvstring. Vet inte vad det kallas. Mmmm. Måtte Sverige aldrig bli muslimskt. Men fan vet.
Citera
2026-07-09, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Var fick du brösten från? Och könsorganet? Man är inte naken när man har badkläder på sig.

Tycker du att man ska få vara naken offentligt?
Citera
2026-07-09, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Du jämför narkotika och prostituition med klädesplagg? Din argumentation blir bara dummare och dummare.

Om man, som många härinne gör, kör med frihetsargumentet så är det en fullt rimlig jämförelse.
Citera
2026-07-09, 14:39
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Män stirrar även när man har kläder på. Man behöver inte vara halvnaken för att äldre män ska visa opassande intresse.

Om du på riktigt tror att kvinnor kommer ändra klädstil bara för att mentalt ostabila män stirra på dom, då skjuter du dig själv i foten.

För det första så spelar det ingen roll om du är en äldre man. Det är inget fel att visa intresse för en kvinna, även om du är äldre. Ålder är ju bara en siffra på ett papper, det är i dagens sjuka samhälle där vi är helt besatta av ålder.

Sen så vet jag inte om du menar allvar här, för vad du skriver är otroligt korkat. Menar du verkligen att män hade stirrat på samma sätt om en kvinna är halvnaken jämfört med om hon är påklädd? Är du verkligen seriös?

Menar du att om en kvinna klär sig på detta sättet

https://www.instagram.com/p/DX0kHJ4FBwo/?img_index=1

https://www.instagram.com/p/DX5ZzrFDb74/?img_index=1

https://www.instagram.com/p/DXm51wIAWx6/

Menar du verkligen att att om en kvinna hade klätt sig på detta sättet hade hon fått samma uppmärksamhet från män som en kvinna som är fullt påklädd, till exempel en kvinna i Hijab?

Och ja, kvinnor kommer ändra på sin klädstil om det leder till att man får intensiv manlig uppmärksamhet. Det är ju därför kvinnor inte är topless i Sverige idag!
Citera
2026-07-09, 14:41
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Nej problemet äger du, det är du som befinner dig i en annan kultur och inte vill acceptera våra värderingar.

Någon "rasist" är jag för övrigt inte, jag försvarar bara vårt samhälle, som du kommit hit och vill försöka förändra för att det ska passa dina unkna värderingar.

Det är dina värderingar som är skit och ruttna. Det är ni som ska ändra på det som är ruttet och vidrigt i samhället. Det är mitt ansvar i detta livet att få er att förstå att detta är fullständigt vidrigt och oacceptabelt. Era kvinna ska täcka för röven offentligt på stranden och vi SKA påpeka för er att detta är sjukt och vidrigt.
Citera
2026-07-09, 14:44
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Då är du en av anledningarna till att det numera införs högre krav på invandrare som vill stanna. Anpassa dig eller dra åt helvete. Varför stannar du i landet om du inte trivs? Varför flyttar du inte till Iran eller Afghanistan?
Bättre att ha en reptilhjärna än ingen alls som uppenbarligen gäller för dig. Kvinnorna ska inte anpassa sig ett skit efter grottmänniskor som dig det är du som ska anpassa dig efter kvinnorna. Du ska vara deras slav. Om dom säger åt dig att äta bacon samtidigt som dom tar dig där bak med en strapon så ska du le och ta emot. Du är gäst i landet du ska anpassa dig, that's it.

Vi är inte gäster, vi är svenska medborgare din rasist.

Och nej, vi kommer inte acceptera att kvinnor är i princip nakna offentligt. Och ni etniska svenskar ska heller inte acceptera detta. Ni ska veta att detta är sjukt och att du är en sjuk människa om du stödjer detta. Det är NI som ska förändras!

NI ska ändra på allt detta som är sjukt och vidrigt i ert samhälle! Och VI ska göra det klart för er att detta är sjukt och vidrigt.
Citera
2026-07-09, 14:48
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Jag kan påpeka en massa saker som är långt mer vidriga i den kultur du kommer ifrån, men jag skiter i det så länge ni håller er till det i era hemländer. Där får ni göra vad fan ni vill för mig.

Men kom inte hit och tala om för mig vad jag ska tycka, eller hur våra kvinnor ska klä sig.
Passar det inte så dra till någon kultur som passar dina åsikter och försök inte ändra något här.

Någon rasist är jag verkligen inte, men jag försöker inte heller påverka hur människor i andra länder eller kulturer ska klä sig.
Att ni förtrycker era kvinnor är ert (och era kvinnors) problem så länge ni gör det i era hemländer.
Här är det OK att bada i bikini.

Det är just det vi gör och det jag gör även i denna tråden!

Jag påpekar klart och tydligt för er att detta är SJUKT och oacceptabelt. Du verkar vara en sjuk person som likt en papegoja tror att ditt enda argument är att säga åt en person att lämna landet om den personen inte gillar någonting. Nej, vi kommer inte lämna bara för att en barnslig person som du inte kan argumentera för din sak!

Det är fullständigt oacceptabelt för en kvinna att gå runt i stringbikini där hon visar röven offentligt. Så är det bara, och du ska bara FATTA DETTA! Förstår du? Fattar du trögt eller?

Det är horaktigt för en kvinna att visa röven offentligt! Och många av era kvinnor är horor och beter sig som horor, därför visar dem röven i stringbikini offentligt. Det är sjukt och vi behöver alla försöka se till att kvinnor slutar bete sig på detta sättet! Vi ska gör så att du förstår det, väldigt klart och tydligt! Fattar du nu?

Förstår du?

Vi borde alla göra ALLT vi kan för att förändra dessa sjuka saker i samhället. Vi borde göra det och vi SKA göra det! Alla kvinnor borde förstår att det är horaktigt, vidrigt, sjukt och fullständigt oacceptabelt att går runt i stringbikini. Och ni män som accepterar detta borde förstå att ni är sjuka människor.
Citera
2026-07-09, 14:49
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Var fick du brösten från? Och könsorganet? Man är inte naken när man har badkläder på sig.

Det är er sjuka logik. Om du är okej med att en kvinna visar upp sin röv offentligt borde du också vara okej med att en kvinna visar upp sina bröst offentligt.
Citera
2026-07-09, 14:49
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Man är inte kvinna när man är 14 år din jävla idiot. Du är den absolut bästa grogrunden för att hatet mot muslimer ökar. Tyvärr så får normalt funtade muslimer som anpassat sig till samhället lida för att islamister som dig är sönderknullade i hjärnan av en låtsasfigur som kallas för byrackan Muhammed

Jo, det är man. Man är inte ett barn i den åldern. Det är bara verkligheten. Du kan gråta hur mycket du vill men så är det.
Citera
2026-07-09, 14:50
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Det är dina värderingar som är skit och ruttna. Det är ni som ska ändra på det som är ruttet och vidrigt i samhället. Det är mitt ansvar i detta livet att få er att förstå att detta är fullständigt vidrigt och oacceptabelt. Era kvinna ska täcka för röven offentligt på stranden och vi SKA påpeka för er att detta är sjukt och vidrigt.

Kan du motivera och härleda till varför dina värderingar skulle vara bättre än mina? På vilken grund hävdar du att så är fallet?

Anser du att alla har rätt till sina egna värderingar och att dessa ska respekteras?

// CC
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in