Citat:
Ursprungligen postat av
sykkelpump
Jag kan påpeka en massa saker som är långt mer vidriga i den kultur du kommer ifrån, men jag skiter i det så länge ni håller er till det i era hemländer. Där får ni göra vad fan ni vill för mig.
Men kom inte hit och tala om för mig vad jag ska tycka, eller hur våra kvinnor ska klä sig.
Passar det inte så dra till någon kultur som passar dina åsikter och försök inte ändra något här.
Någon rasist är jag verkligen inte, men jag försöker inte heller påverka hur människor i andra länder eller kulturer ska klä sig.
Att ni förtrycker era kvinnor är ert (och era kvinnors) problem så länge ni gör det i era hemländer.
Här är det OK att bada i bikini.
Det är just det vi gör och det jag gör även i denna tråden!
Jag påpekar klart och tydligt för er att detta är SJUKT och oacceptabelt. Du verkar vara en sjuk person som likt en papegoja tror att ditt enda argument är att säga åt en person att lämna landet om den personen inte gillar någonting. Nej, vi kommer inte lämna bara för att en barnslig person som du inte kan argumentera för din sak!
Det är fullständigt oacceptabelt för en kvinna att gå runt i stringbikini där hon visar röven offentligt. Så är det bara, och du ska bara FATTA DETTA! Förstår du? Fattar du trögt eller?
Det är horaktigt för en kvinna att visa röven offentligt! Och många av era kvinnor är horor och beter sig som horor, därför visar dem röven i stringbikini offentligt. Det är sjukt och vi behöver alla försöka se till att kvinnor slutar bete sig på detta sättet! Vi ska gör så att du förstår det, väldigt klart och tydligt! Fattar du nu?
Förstår du?
Vi borde alla göra ALLT vi kan för att förändra dessa sjuka saker i samhället. Vi borde göra det och vi SKA göra det! Alla kvinnor borde förstår att det är horaktigt, vidrigt, sjukt och fullständigt oacceptabelt att går runt i stringbikini. Och ni män som accepterar detta borde förstå att ni är sjuka människor.